2022-09-03, 18:59
Medlem
Hur är det i tråden här nu? Sitter ni fortfarande o fantiserar om att Ryssland ska förlora kriget?
Citera
2022-09-03, 19:00
Medlem
leachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Källa? Komplett dåraktiga lögner.

Pentagon
Citera
2022-09-03, 19:03
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leach
Pentagon

Propaganda med andra ord, eftersom Pentagon är part i målet.
Citera
2022-09-03, 19:04
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Nu ryktas det att Nazi-Ryssland vill skicka 10k frivilliga från det som är motsvarande vårt SJ antar jag. Är det konduktörer man ska skicka till fronten nu??

https://twitter.com/Flash43191300/status/1566102283431059460
Uppenbart är de desperata och letar överallt efter personer som kan skickas till slakt i Ukraina.

Deras löften om jättelöner är ju inget värt då de aldrig kommer att betalas ut.

Inte ens några Lador kommer att levereras till anhöriga....
Citera
2022-09-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Lol, och nyss så försökte ett rysstroll övertyga mig om att "det går jätte dåligt för Ukraina i söder"!

Om nu det rySSka målet var att "avmilitarisera Ukraina" så borde ju inte den rySSka ambassaden i Storbritannien vilja avbryta "den ryska framgången i söder!:"

Tilläggas skall att den ryska "ambassaden", (spioncentralen), i Sverige bönar och ber Stockholms handelskammare om ekonomiskt stöd för att kunna fortsätta "verksamheten".

Slava Ukraini!
Ambassaden begär inte ekonomiskt stöd. De begär att vissa sanktioner skall hävas så de kan betala sina räkningar. Alternativet är att Ryssland upphör med sin diplomatiska verksamhet i Sverige. Jag tror det är bäst för både Sverige och Ryssland om de diplomatiska relationerna bryts så Sverige bör inte upphäva sanktionerna och på samma sätt bör den svenska ambassaden stängas ned i Moskva.

Citat:
Jobbigt värre för pissryssen.

As Many as 80,000 Russian Troops Hurt or Killed in Ukraine
Det var mer än vad jag visste. När är det beräknat att Ukraina befriar de rysk-ockuperade provinserna?

Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag är villig att offra Ryssjävlarna för Ukraina. Är du?
Absolut. Är du villig att stödja en direkt NATO/EU-intervention i Ukraina där amerikanska och europeiska soldater ställs mot ryska? Jag är för. Är du?

Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Du verkar inte ha någon koll överhuvudtaget.
Jag antar att det blev jobbigt nu när det framgick att det var du och inte jag som tillhörde det pro-ryska lägret.

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Exakt så. Vill man krossa Ryssland krävs det mer än sanktioner och lite daterade vapensystem. Fråga Napoleon och fråga Tyskarna.
Precis, det krävs betydligt mer än vad som västvärlden ger till Ukraina och i förlängningen krävs det också att västvärlden vågar kriga. Tyvärr kryllar tråden av pro-ryska troll som vänder sig mot att EU och NATO skickar trupp till Ukraina.

Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
RySStrollens desperation visar på Ukrainska framgångar.
Ja, visst gör det. Det är dags att västvärlden slutar hjälpa Ryssland och skickar trupp. NATO har 3.5 miljoner soldater plus ytterligare soldater från EU skulle få ett snabbt avslut på kriget. Tyvärr finns det ju många i tråden som är rädda för ett krig som involverar västvärlden. De vill slåss till den sista ukrainaren men vill inte slåss till den sista amerikanen, svensken, tysken, britten och spanjoren. Faktum är att NATO har alla möjligheter att redan nu börja bygga upp styrkor i Finland och Baltikum. Någon i tråden argumenterade för att lösa upp Ryssland. Då krävs det att vi plockar Moskva. Dags att lyckas med det som Bonaparte, Karl XII, Hitler osv. misslyckades med.
Senast redigerad av Edgerton 2022-09-03 kl. 19:18.
Citera
2022-09-03, 19:09
Medlem
leachs avatar
Citat:

Ok fylltratt:
Böj dig framåt, placera huvudet mellan benen och titta uppå/bakåt.
Ni kommer att se den gyllene sheriffbrickan där er visdom kommer ifrån.

Ukraine/Russia War Frontline Update:
03/09/2022
Russian forces have made extremely limited territorial gains in the past week, their attacks north of Donbass do not subside.
Ukrainian forces have some progress in the South and are likely preparing to push in other areas.
Citera
2022-09-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Nä men vad är nu detta Dagsfärsk video.

https://mobile.twitter.com/the5hbk/status/1566091567710236672?s=46&t=hAPFg5uL5bFag1H2gAEk6w

Så pontonbron över inulets är fortfarande intakt och alla pro rysk telegramgrupper har ju nu i två dagar sagt att den är totalförstörd och att ukrainsk trupperna tryckts tillbaka på andra sidan floden även något troll här i tråden rapporterat det tidigare. Knepigt att man kan fortsätta fylla på med trupp över bron någon som kan förklara
Hmm, kanske den dumme ryssen totalförstört en träbro hopsnickrad och utlagd som ett lockande bete av ukrainska ingenjörstrupper.
Citera
2022-09-03, 19:12
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ännu en fantasi från det ryska propagandaministeriet.

Varför kan inte ni rysstroll och nyttiga idioter länka till några videoklipp som backar upp era lögner?

Lägligt att du skulle be om bildbevis de väldigt få gångerna det saknas, förmodligen p.g.a Opsec.. önskar att ni var lika ivriga på bildbevis från den andra sidan..

Men där är tydligen tomma ord värt mer än bilder och klipp..
Citera
2022-09-03, 19:13
Medlem
Citat:
Du har inte intellekt nog att bedöma sådant. Det har vi ju redan kommit överens om.
Citera
2022-09-03, 19:13
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ok fylltratt:
Böj dig framåt, placera huvudet mellan benen och titta uppå/bakåt.
Ni kommer att se den gyllene sheriffbrickan där er visdom kommer ifrån.

Ukraine/Russia War Frontline Update:
03/09/2022
Russian forces have made extremely limited territorial gains in the past week, their attacks north of Donbass do not subside.
Ukrainian forces have some progress in the South and are likely preparing to push in other areas.

Daglig påminnelse att Ryssland har tagit mer mark än man först krävde.
Citera
2022-09-03, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sgt.Bland
Nu ryktas det att Nazi-Ryssland vill skicka 10k frivilliga från det som är motsvarande vårt SJ antar jag. Är det konduktörer man ska skicka till fronten nu??

https://twitter.com/Flash43191300/status/1566102283431059460
Enligt RetardedToro har ju ryssarna knappt börjat.
Då borde han fråga sig hur det kommer att sluta?
Kriminella utsläppta från fängelsen, hemlösa och nu konduktörer. Vad är nästa nivå? Pojksoldater?

Tro mig jag har koll, inte ens pojkar är nyktra, i alla fall om de kommer från de oasfalterade områdena i Ryssland.
Citera
2022-09-03, 19:18
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Det verkar ha gått helt åt helvete för Ukraina vid Kherson. Zelensky censurerar västmedia:
Så bra då!

Då kan du ju slappna av!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in