2022-09-03, 05:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kirunapojken
Noterar att waffen SD 2.0 pöbeln fortsätter mala på trots att dom är motbevisade till vägens ende.

Nåjja kolla youtube videon jag länkade till.
Man skulle kunna tro att du har något emot SD. Varför är du så antidemokratiska?
Citera
2022-09-03, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Ja man firar veteran-dagen i Polen men du är bara runt 2 veckor sen.

Det han gjorde var helt idiotiskt och skulle jag vara hans chef så skulle jag sparka idioten dagen efter valet. Han må har kostat SD valet. Det kan avgöras på kanske 500-1000 röster.
Ser inte det idiotiska i det! Det idiotiska är att ett intern mail blev offentligt som fultolkas och att det fortfarande finns svenskar som lyssnar och tror på V blocket och gammelmedias lögner! Det är väldigt idiotiskt milt sagt.
Citera
2022-09-03, 06:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Precis. Oavsett medier måste det vara riktigt illa ställt på kansliet, med en sådan formulering i interna mail. För övrigt undrar jag hur många "polacker" som skriver direkt som hämtat från det studentikosa Lunds nations-evenemang.

Det finns väldigt många inom V blocket med samma egenskaper!
Citera
2022-09-03, 09:05
Medlem
Sossarnas påstådda nazist var en antinazist! Haha så är det egentligen hela tiden med deras trötta brunsmetning. Och dom har inget annat.
Sossarna visar själva sin antidemokratiska grund med de här sjuka påhoppen, alla kritiker av PARTIET ska elimineras.
Citera
2022-09-03, 09:11
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Läs mer om Sammy Almedal:

https://nyheteridag.se/sds-kanslichef-sparkas-gav-fejkad-nazistskandal-till-aftonbladet/
Då uppkommer ju frågan varför Sammy skulle vara på väg att bli av med jobbet? LAS måste väl även gälla här?
Citera
2022-09-03, 09:24
Medlem
Psykonaut-s avatar
Ibland drömmer jag mig tillbaka till en svunnen tid, cirka pre 2010,

innan humor bottnad av lite sarkasm samt en krydda av ironi
- slutade att fungera i sammanhang där kvinnor befann sig med tillgång med den då nya teknologin,

Android samt IOS, vilka spred det missförstådda skämtet som kvinnors humor inte förstår och
en konsekvens av enorma mått uppstod med nya former varje år.
Att antyda åsikter till höger,
eller att inte säga att man har åsikter som är vänster, blev rasism, sparken från jobbet och till slut #metoo .
En våldtäkt i form av dold manschauvinism som cis-man riktad kollektivt mot alla minoritetsgrupper som i solidaritet blir sympatikränkta om annan minoritet känner sig kränkt.

Jag talar om åren innan 2008, minns ni den vackra tiden?
Citera
2022-09-03, 12:16
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-

- slutade att fungera i sammanhang där kvinnor befann sig med tillgång med den då nya teknologin,

Android samt IOS, vilka spred det missförstådda skämtet som kvinnors humor inte förstår och
eller att inte säga att man har åsikter som är vänster, blev rasism, sparken från jobbet och till slut #metoo .
En våldtäkt i form av dold manschauvinism som cis-man riktad kollektivt mot alla minoritetsgrupper som i solidaritet blir sympatikränkta om annan minoritet känner sig kränkt.

Du får nog gå betydligt längre tillbaka om du vill ha ett nyspråksfritt Sverige. Jag skulle säga tidigt 90-tal.
Citera
2022-09-03, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-

2010 var året då SD hemsidan var spärrade på de flesta biblioteken i Sverige och man fick kicken från LO för man var SD.
Citera
2022-09-03, 15:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Fel. Man uppmärksammar starten. Man firar den absolut inte med fika.

Du skrev att "1 sept inte högtidlighålls i Polen", vilket uppenbarligen görs. Alltså hade du fel. Att det sedan är polska soldaters tapperhet som man högtidlighåller och inte tyskarnas invasion är en annan femma.

Om du ska ha några invändningar får du skriva att man inte firar veteranernas dag med fikabröd i Polen, vilket kan vara lite svårare att både kontrollera och bestrida.
Citera
2022-09-03, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Men lol! Ingen kan vara så dum så jag tänker inte gå på det. Om ett sådant mejl har skickats är sannolikheten 110 % att tjänstemannen är en mullvad.

Ja, inte har ju SD genom åren visat sig vara fullt av fullblodsrasister och t o m nazister, eller?
Citera
2022-09-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Man skulle kunna tro att du har något emot SD. Varför är du så antidemokratiska?

Är man anti-demokratisk för att man är emot SD?

I så fall menar du att drygt 80% är anti-demokrater i Sverige.

Jag hävdar att det är PRECIS tvärtom.
Citera
2022-09-03, 18:10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Är man anti-demokratisk för att man är emot SD?

I så fall menar du att drygt 80% är anti-demokrater i Sverige.

Jag hävdar att det är PRECIS tvärtom.
80 % är tagit ur luften och att hävda något innebär inte att det är så! Det är din åsikt. Man hör bara att demokratin är hotad om SD Får inflytande mm mm! Men ingen kan förklara vad det är SD eventuellt skulle göra för att demokratin skulle försvinna! Det är bara så löjligt så man skäms på eran bekostnad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in