2022-09-03, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
En stor last som han inte betalt för!! Om du ska spela rolig rytve så gå skriv på andra trådar 1 kg kola är va du sniffar på 3 dygn och skriver skit och lögner här på fb och lite mdma som du tar dagligen när din fru lägger in dildo i dit röv hål sen benso efteråt för och dämpa smärtan

Det låter som du behöver hjälp med ditt missbruk, blanda du alkohol och benzo ikväll?
Senast redigerad av Rytve 2022-09-03 kl. 04:42.
Citera
2022-09-03, 06:57
Medlem
Måste bara fråga.. varför var det viktigt för BO att närvara på rättegången som han var på den dagen han blev skjuten?
Vad var hans syfte med det?
Tänker att han tog en frivillig risk, då han ändå måste vetat att det var en risk.
Citera
2022-09-03, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatabaka
Måste bara fråga.. varför var det viktigt för BO att närvara på rättegången som han var på den dagen han blev skjuten?
Vad var hans syfte med det?
Tänker att han tog en frivillig risk, då han ändå måste vetat att det var en risk.
Han va inte bara den dagen, han va på alla dagar som hunnit gå av den rättegången.
Han ville väl inte visa att han va rädd. Hans heder var större än allt annat, även hans liv tydligen.
Citera
2022-09-03, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Nej, det handlar om 6 kaniner.
Du står på Nydala och hör 2 men det blir 6 på slutet. Sen skriver du sådan skit här som du sen ångrar.

Ingen i Sverige har 6 kaniner på sig om man inte är IC, Fågeln, Z eller F eller A. Dina drängar köper av dessa, via grossiter i Sverige/Spanien eller Holland din skalle.
Du vet inte ens kilopris på röka, tjack, kola och heroin just nu din dräng.
Bror, ge mig kilopris på brunt heroin via turkiet och libanon just nu, eller lättare, vad ligger en kasse brunt och kola på i Holland kilopris?
Skrev han inte att han hade en skuld på 6 kaniner till Los Suecos? Inte att priset på han huvud var 6!?
Detta stämmer till viss del vad jag också vet, dock hade han betalt av en del av skulden fram till nu. De ville också hålla honom vid liv, då de vet att han var duktig på att få fram pengar. Det med holländarna har man också hört en antal gånger från bra många håll ett tag nu. Inte helt osannolikt!
Citera
2022-09-03, 09:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Någon som kan ta skärpa sig nu och ladda upp lite bilder på risodlarens syster? Hörde hon har fylliga läppar (kan visa lite omsorg åt dem).

Hur laddar man upp anonymt?
Citera
2022-09-03, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du får gärna bevisa på något vis Mardin sagt detta utan att röja dig själv. Jag va själv mitt i smeten idag, men man kan inte bara slänga ur sig saker hur som helst. Varje vecka skriver någon att nu är det pengar på den snubben höger och vänster. Vissa här är värre än leffe rick på lindängen att va aggressiva med lögner annat

Att han samlar in pengar för att sedan betala för att få bort sa@da och om@r för att få rättvisa för BOs död fattar vi men varför is@p ?
Citera
2022-09-03, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyinghighup
Anhöriga/släkt har lagt ut bilder från begravningen. Inte mycket folk. Bara några kvinnor som gråter, men de är nog ledsna eftersom de inte längre har någon som kan köpa märkesväskor.

Dom är väl mycket ledsna också när dom insåg hur många andra fler det fanns. Många flickvänner på samma plats
Citera
2022-09-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzid
@maherturkie på tiktok livestreamar begravningen.

Är detta från livestreamen?

https://youtu.be/nIKU4Y8OvJM
Citera
2022-09-03, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Skrev han inte att han hade en skuld på 6 kaniner till Los Suecos? Inte att priset på han huvud var 6!?
Detta stämmer till viss del vad jag också vet, dock hade han betalt av en del av skulden fram till nu. De ville också hålla honom vid liv, då de vet att han var duktig på att få fram pengar. Det med holländarna har man också hört en antal gånger från bra många håll ett tag nu. Inte helt osannolikt!

Han mår dåligt för att hans idol var skyldig folk pengar 😞

Han ville inte betala resten av pengarna nu när vissa av dem är ute vad jag vet
Citera
2022-09-03, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgotNOClue

Det är begravningen (sh@hinsas), ser dock inte några häftiga MC folk där mer än släkt och en massa Afghaner.

Det är ett kvitto på att Satudarah MC inte tyckte om Sh@hinsa, stärker min teori ännu mer om att det var ett planerat mord från klubben med uppmaningar från flera grupperingar i Malmö.

Assasins klubben är mer eller mindra borta från Malmö, däremot existerar Satudarah MC kvar med kanske bättre förhållande till de andra kriminella grupperingarna i Malmö som styr.
Citera
2022-09-03, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IgotNOClue

Vem gav han tillåtelse?
Citera
2022-09-03, 12:00
Avslutad
Jag hänger inte riktigt med i tråden men Its.missred har lagt upp i sin story på insta att det varit begravning - är det BO som ligger under jord nu?

Vilken relation hade dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in