2020-11-28, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av annannyttan
Vem spyr galla här? Och vem smutskastar offren som tas upp i denna tråden? Starta en helt ny tråd om behovet finns. Folk glömmer inte så lätt det som står i rubriken. Sextrakasserier ska tas på allvar och det gjorde Liberalerna och uteslöt....som inte kan låta bli andra kvinnor. Upprättelse helt enkelt.

Att gömma sig bakom anonyma namn, skriva skit eller sprida skit bakom ett tangentbord eller en telefon är så fruktansvärt fegt om man dessutom inte skulle klara att stå för det i verkligheten sen. Det är så lätt att skriva och sprida skit bakom en skärm. Person som är himla cool på nätet men i verkligheten tycks vara en riktig fegis.
Citera
2021-07-02, 12:47
Medlem
Hmm…och allt är glömt när man byter parti? 😂
Citera
2021-09-16, 11:40
Medlem
PungPauls avatar
Citat:
Hmm…och allt är glömt när man byter parti? 😂
Han är numera inte med på valsedeln för KD
Citera
2021-09-26, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PungPaul

Det är ett väldigt stort steg att byta från ett liberalt parti till ett så högerkonservativt parti..🤔 men det är väl en form av taktik. 😅
Citera
2022-07-27, 23:27
Medlem
Bertil ohlin, är du släkt med ena kvinnan som anmälde honom, eller är det så att du använder Bertil Ohlin som ett alias? Närmsta bertil ohlin finns i Göteborg och är 25 år
Citera
2022-08-06, 13:26
Medlem
Citat:
Det är ett väldigt stort steg att byta från ett liberalt parti till ett så högerkonservativt parti..🤔 men det är väl en form av taktik. 😅

Och nu Moderaterna 😂😂😂
Citera
2022-08-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PungPaul

Och nu Moderaterna 😂😂😂
Citera
2022-08-20, 18:50
Medlem
Detta är väl bara spekulationer som skrivs att han är moderat som vanligt bara lögner?
Det som kan vara av intresse är väl när skall Sigrid vingren Olin betala sina skulder som numera är uppe i 1 miljon 49 tusen 783 tusen kronor???
Eller är detta också bara påhittat????
Citera
2022-09-01, 10:38
Avslutad
Citat:
Och nu Moderaterna 😂😂😂
Skratta högt du … politiken är smutsigt. Och dina handlingar/ tankar mm … är något i den stilen . Men jag tror och hoppas på karma . Så fortsätt skratta du… så får jag skratta sen 😉
Citera
2022-09-03, 11:23
Medlem
En person som kan byta sida från ett liberalt parti till KD, för att sedan landa i det högerkonservativa M har jag inget till övers för. Det handlar väl om vad man har för ideologi i grunden?! Inte att vända kappan efter vinden för att fjäska in sig i den nya kretsen.🧐

Jag hoppas också innerligt att kvinnor i framtiden slipper utsättas för sexuella trakasserier av denne så kallade man.

Dessutom är det skandal att inte själv kunna skriva sina artiklar och insändare utan att få hjälp av sina gelikar. Bluffmakeri på högsta nivå.
Citera
2022-09-04, 09:08
Avslutad
Citat:
En person som kan byta sida från ett liberalt parti till KD, för att sedan landa i det högerkonservativa M har jag inget till övers för. Det handlar väl om vad man har för ideologi i grunden?! Inte att vända kappan efter vinden för att fjäska in sig i den nya kretsen.🧐

Jag hoppas också innerligt att kvinnor i framtiden slipper utsättas för sexuella trakasserier av denne så kallade man.

Dessutom är det skandal att inte själv kunna skriva sina artiklar och insändare utan att få hjälp av sina gelikar. Bluffmakeri på högsta nivå.
Håller verkligen med.. Liberalernas toppkandidaterna .. bluffmakeri på högsta nivå .. och sexuella trakasserier.. hmm var du där eller .???? Det här metoo rörelsen har gått för långt .. många människors liv förstördes pga av kvinnorna som inte fick som de ville .. tragiskt. Men att lura folk på pengar, ljuga och leva sitt liv utan att göra rätt för sig är rätt så lågt och skamligt.. fy på er kvinnor.. kom på något vettigt istället..
Citera
2022-09-04, 09:23
Medlem
Eftersom du verkar veta mycket om personen i fråga så undrar jag varför du inte ger dig till känna !
Frågan är om du verkligen har på fötterna när du går ut med anklagelser? Vad har du för bevis att för alla dessa anklagelser? Vore du reko själv så göm dig inte bakom din skärm! Så klart att det vågar du INTE ?
Att du lägger tid på detta betyder väl att du tänker på personen eller ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in