2022-09-03, 06:08
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag har också hela tiden förespråkat förhandlingar och samtal med ryssen, men då är man ett rysstroll. Nej, jag är inget rysstroll men jag såg det komma. Europa är befolkat av imbecilla idioter och tyvärr får man lida fast man inte tillhör fårskocken.
Haha exakt, jag försökte få kompisar att hjälpa till att bygga gengasaggregat och allt och jag har bara blivit hånad tillbaka

Allihopa är såshjärnor som om de kämpade för något så är det bara att få leva i sin fantasivärld. De förtjänar att råka illa ut när de inte bryr sig om något annat än att söka njutning.

Dessutom är de i allmänhet rövhål också för de bryr sig inte om att folk blir mördade ens utanför deras egna hus och har aldrig gjort ett försök ens allt handlar bara om att slicka röv, vara till lags och allt ont som sker ska slätas över eller skyllas på någon annan för det är för mycket begärt att ens tala sanning om vad som sker med samhället.
Senast redigerad av Autismpower 2022-09-03 kl. 06:10.
Citera
2022-09-03, 06:10
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
"Miljöpartiet vill att EU stryper rysk energiexport"

https://omni.se/miljopartiet-vill-att-eu-stryper-rysk-energiexport/a/KzRedy

snart är vi fossilfria!

Läste slarvigt. Tyckte du skrev: snart är vi fossiler.
Citera
2022-09-03, 06:15
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Nämen va kul att bli rövknullad tack vare att klimataktivister och känslostyrda kärringar fått sätta agendan. Som jag längtat

Dags för skottpengar på vänstermongon kanske?
Har du själv gått med på det eller har du varit obehaglig och ej till lags då? Folk har ju valt konsekvent att vara idioterna till lags för de inte har någon ryggrad och inte bryr sig om något annat än att söka tillfällig njutning. När jag frågar folk så säger de ”det är ingen idé” alltså är man till lags istället då har man valt detta också själv. Dags för dig och mig och all i vår omgivning att sluta vara till lags någon jävla gång.

Man måste alltid börja med sig själv men svenskens åsikt är alltid att någon annan än en själv ska göra jobbet. Svenskar är äckliga.

Går inte skylla på vänstern om inte vi själva stått upp för våra åsikter och värderingar utan låtit auktoriteter och regimlojala kuva oss.

T.ex. jag står upp för mig själv på jobbet så blir man bemött med ”prata inte om sånt på jobbet du kan ju få sparken” med detta så legitimerar man att man SKA få sparken och därmed bli utsatt för brott om man nyttjar sin yttrandefrihet och det är min uppfattning att detta förfarande är mer eller mindre normen och det spelar inte ens någon roll vilket parti folk röstar på som säger så.
Senast redigerad av Autismpower 2022-09-03 kl. 06:19.
Citera
2022-09-03, 06:18
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autismpower
Har du själv gått med på det eller har du varit obehaglig och ej till lags då? Folk har ju valt konsekvent att vara idioterna till lags för de inte har någon ryggrad och inte bryr sig om något annat än att söka tillfällig njutning. När jag frågar folk så säger de ”det är ingen idé” alltså är man till lags istället då har man valt detta också själv. Dags för dig och mig och all i vår omgivning att sluta vara till lags någon jävla gång.

Man måste alltid börja med sig själv men svenskens åsikt är alltid att någon annan än en själv ska göra jobbet. Svenskar är äckliga.
Jag har varit "jobbig" och alltid sagt vad jag tycker i många år. Röstat emot eländet har jag gjort också.

Vad mer ska man göra...
Citera
2022-09-03, 06:18
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Here we go...Om det såg hopplöst ut innan så är det nu HELT JÄVLA KÖRT!

Ja. Vad stolt hon måste vara nu, von der Layen. Nu har hon ställt till det med sitt oresonliga Rysshat. Se vad det kostar. Och vem får betala?
Citera
2022-09-03, 06:20
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Jag har varit "jobbig" och alltid sagt vad jag tycker i många år. Röstat emot eländet har jag gjort också.

Vad mer ska man göra...
Då är du nog godkänd

Har iof för mig jag fått ett bra intryck av dig förut!
Senast redigerad av Autismpower 2022-09-03 kl. 06:23.
Citera
2022-09-03, 06:20
Medlem
Putin är mer korkad än jag förutsett.
Citera
2022-09-03, 06:31
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Vi ska inte sitta vid något förhandlingsbord med arbetare i blåställ.
Vi ska sätta hårt mot hårt.

Det är den mentaliteten som hat satt Europa i skiten. Där sitter vi nu.
Citera
2022-09-03, 06:34
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Det är lättare än så!

Rösta blå-gult så sänks skatterna på energi redan i november!
Exakt, det är så enkelt.

Sossarna och de röda vill ha höga skatter som de kan dela ut åt sina väljare. Vill man inte vara med på det tåget, så röstar man SD. Så blir man av med skiten.

Som detta med tandläkarkostnad. Att människor som kommer från andra länder får gratis tandvård, medan ursvenskar får betala skjortan.

Nix rösta SD nu.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken

När Tyskland skrev på gaskontaktet tänkte Putin: nu har jag dom djävlarna.
Citera
Medlem
Lugn nu, det kommer bli maxpris på gas från Ryssland = Ryssland kommer förlora mängder med pengar och gå på knäna då gasen inte kan ersättas av något annat land.

Europa kommer öppna några fler igenstängda kolkraftverk tills.

EU kommer frikoppla elpriser från gasspriser.

Kommer gå helt fint. Beydligy dyrare i en övergångsfas javisst men samtidigt slipper man Ryssland.

Ryssland är den stora förloraren här.
Citera
2022-09-03, 06:41
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sskrruvdrucken

Det är tvärtom. Han stänger ner Europa.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/v5En9w/rubeln-vard-mer-nu-an-fore-krigsutbrottet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in