Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Nämen va kul att bli rövknullad tack vare att klimataktivister och känslostyrda kärringar fått sätta agendan. Som jag längtat
Dags för skottpengar på vänstermongon kanske?
Har du själv gått med på det eller har du varit obehaglig och ej till lags då? Folk har ju valt konsekvent att vara idioterna till lags för de inte har någon ryggrad och inte bryr sig om något annat än att söka tillfällig njutning. När jag frågar folk så säger de ”det är ingen idé” alltså är man till lags istället då har man valt detta också själv. Dags för dig och mig och all i vår omgivning att sluta vara till lags någon jävla gång.
Man måste alltid börja med sig själv men svenskens åsikt är alltid att någon annan än en själv ska göra jobbet. Svenskar är äckliga.
Går inte skylla på vänstern om inte vi själva stått upp för våra åsikter och värderingar utan låtit auktoriteter och regimlojala kuva oss.
T.ex. jag står upp för mig själv på jobbet så blir man bemött med ”prata inte om sånt på jobbet du kan ju få sparken” med detta så legitimerar man att man SKA få sparken och därmed bli utsatt för brott om man nyttjar sin yttrandefrihet och det är min uppfattning att detta förfarande är mer eller mindre normen och det spelar inte ens någon roll vilket parti folk röstar på som säger så.