2022-09-02, 23:55
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Putin har agerat med en relativt liten styrka i Ukraina och förnedrat Natos gigantiska insatser.

En sak ni Flashbacktrolls har gemensamt är att ni verkar tro att NATO har nästintill skickat in allt dom har, vart får ni ens det ifrån? Har du någonsin provat att slå igång hjärnkontoret eller blir elen för dyr då?
Citera
2022-09-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leckerlele
En sak ni Flashbacktrolls har gemensamt är att ni verkar tro att NATO har nästintill skickat in allt dom har, vart får ni ens det ifrån? Har du någonsin provat att slå igång hjärnkontoret eller blir elen för dyr då?
Åtta års träning av Ukrainas styrkor och enorma mängder av militära och ekonomiska resurser. Och tänk på att Ukraina strider med mångfalt större styrkor.

Och trots det behärskar nu Ryssland de områden som man vill behärska.
Citera
2022-09-03, 00:04
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Så du hade fel.

Jag skrev aldrig att Putin förordade vit kristen nationalism. Du hade fel.

Och jag beskrev Putins ideologi, inte hur Ryssland faktiskt var. Han försöker styra Ryssland till sin ideologi, men Ryssland är ännu inte riktigt där. Men de är på väg.

Kan du inte läsa eller är det att du inte kan förstå?
Nej jag hade inte fel, du kan ju visa var jag har skrivit att du skrev att Putin var för kristen nationalism?
Jag påpekade bara hur korkat det är av många etniska svenskar som kallar sig nationella att stödja Putin i det här, dom tror att Putin är någon slags motkraft mot det mångkulturella väst och många är av den typen som du beskrev, konservativa där traditioner och familjevärden står i centrum.
Men som jag skrev så är Ryssland ett av dom länder där flest skiljer sig, jag tror Belarus ligger lite före, så om man inte kallar att spöa frugan efter lite vodka och saltgurka för familjevärden så ligger inte Ryssland bra till där.
Citera
2022-09-03, 00:14
Medlem
Citat:
Jag beskrev Putins ideologi. Med moral och etik.
världsmästerskapen i korruption och rånmord på grannländer är barnamördare v.puttins etik och moral. Påminner om Stalin, han hade ju också en oortodox uppfattning om etik och moral.
Citera
2022-09-03, 00:19
Medlem
Citat:
Åtta års träning av Ukrainas styrkor och enorma mängder av militära och ekonomiska resurser. Och tänk på att Ukraina strider med mångfalt större styrkor.

Hundratals år av träning av ryZZka styrkor och världens högsta del av ( en patetiskt låg) bnp till krigsindustrin. Tidernas största maskirovka totalt avsllöjad. Den ryska björnen visade sig vara en mus när den synades👍. Vi kan lägga ner vårt försvar för de vi trodde var fienden är så svaga att de inte skulle kunna inta en hemvärnsförläggning i Bräkne- hoby ens. Det ryZZka neddrlagdt är så mycket större än ddt militära i UA. Hela världen vet nu exakt hur värdelös den ryska musen är.
Förresten, hur gick det med den senaste balkongflygaren, kamrat? Det börjar bli ganska många nu🤣.
Citera
2022-09-03, 00:21
Medlem
leckerleles avatar
Citat:

Aha okej, har du källa på de militära resurserna, samt har du källa att Ryssland har det områdena dom vill?
Varför blir ryssmuslimerna pumpade i Kherson nu då?
Citera
2022-09-03, 00:23
Medlem
leckerleles avatar
Citat:

Autistiske Putin ville ''Befria'' Donbass, hmm varför tog dom Kherson då?
Citera
2022-09-03, 00:24
Medlem
Kiddieoxos avatar
Det sägs att "wargonzoo" har blivit arresterad av ryssarna.
Hoppas de tar Patric Lancaster snart också.
Citera
2022-09-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo

Det blir balkongflygning för honom med, det är så de jobbar, muslimkramarna i kreml.
Citera
2022-09-03, 00:38
Medlem
BAB7s avatar
Intressant men mest patetiskt faktiskt, är hur många här som sitter och upphöjer det genomkurruppta Ukraina till skyarna..

Angående den militära pågående operationen så går det iaf framåt nu för Ryssland i de södra delarna, fler och fler områden stabiliseras av ryska styrkor när logistik och taktik trimmas in på ett mer framgångsrikt vis.
i sydväst kommer vi få se intressanta saker snart, det kan jag lova er.
Citera
2022-09-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Den förstnämndes telegram-konto verkar fortfarande uppdateras iaf. Men ja, det vore underbart om Lancaster fick skörda sin draksådd.
Citera
2022-09-03, 00:43
Medlem
leckerleles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Intressant men mest patetiskt faktiskt, är hur många här som sitter och upphöjer det genomkurruppta Ukraina till skyarna..

Angående den militära pågående operationen så går det iaf framåt nu för Ryssland i de södra delarna, fler och fler områden stabiliseras av ryska styrkor när logistik och taktik trimmas in på ett mer framgångsrikt vis.
i sydväst kommer vi få se intressanta saker snart, det kan jag lova er.

Kul att du påstår att vettigt folk ''upphöjer'' Ukraina till skyarna, när de egentligen handlar om att stötta deras försvarande av sitt land. Hade Ukraina attackerat Ryssland o betett sig som ryssarna gör just nu i Ukraina så hade det varit tvärtom. Men det verkar vara svårt att förstå för er?

Att du ens säger att de är en Militär operation säger en del om dig, men jag tror på dig, du kommer ta dig ur psykosen du också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in