2022-09-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Jag vet inte vad jag just bevittnade. Ett stycke tv-historia tror jag. Vad i helvete?

Tycker egentligen synd om Hultqvist. Känns som han plågas och inte alls ville ha
Med denna cirkus att göra.
Han var tvungen att gå ut och ta detta, han skickades fram som ett bondeoffer. Sossarna ville inte riskera någon av sina tyngre politiker i det här och vindflöjeln PH anses nog förbrukad.
Citera
2022-09-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karin666
Socialdemokraterna pekar ut sd som ett hot med Ryssland koppling och det är en säkerhets risk säger dom

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/5BJn9E/s-plan-i-valspurten-sverigedemokraterna-kan-utnyttjas-av-ryska-intressen

Sd är ena stunden nazister, nationalister sen högerextremister för att bli kommunister och vänsterpartister vad är SD egentligen? Alla svärjevänner?

Något annat ister borde man kunna hitta på?
Citera
2022-09-02, 21:56
Medlem
S.Kandals avatar
Lite synd att Åkesson inte fick med en förklaring till "fikaincidenten". Det hade varit välgörande att få detta utretts i Aktuellt. Framförallt eftersom försvarsministern tog upp det i pressträffen, inte ett ljud från honom om detta nu såklart. Likaså fullständigt obegripligt att de överhuvudtaget tog upp det i morse eftersom de redan då rimligen vetat att det var fake news. Desperationen är total.
Citera
2022-09-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoljeX
Jaså? Sd är ju helt ok med att mygla för att slippa följa lagen om kampanjbidrag dvs slipp redovisa varifrån större summor kommer.
Partiet har ju inför dold kamera visat hur man gör för att dra in anonyma pengar som kan betala Battlefield.
Ledande företrädare tycker dessutom att det är helt ok att dölja sina stora bidragsgivare på detta sätt.
Rysskramarna/femtekolonnarna står som spön i backen i Sd. Var rätt underhållande att se hur det raderades
vilt i yrvakna partiföreträdared inlägg när ryssen invaderade Ukraina i februari och Putinkramarna insåg att de behövde fler fikonlöv.
Trist bara att de här landsförrädarna lyckats lura så många hererliga svenskar.

Exkat! Hoppas att någon har dokumenterat... Kan du inte ge ut en bok - sen "svartbok" kanske vi kan kalla den. Någon som kan gräva borde "folow the money".
Citera
2022-09-02, 21:57
Avslutad
Det blir extra pinsamt när t o m moderatorn Jon Nilsson rätt ut konstaterar att detta bara är ett försök av S att blanda korten.

S har panik och tog ett panikartat beslut. Det bet dom själva i röven.
Citera
2022-09-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Han var tvungen att gå ut och ta detta, han skickades fram som ett bondeoffer. Sossarna ville inte riskera någon av sina tyngre politiker i det här och vindflöjeln PH anses nog förbrukad.

Precis, han offrades här. Sossarna vet att det här inte bra för dom, men de pratar hellre om SDs Rysslandskopplingar än att behöva prata om de skenande el/diesel-priserna och den skenande kriminaliteten.

De får välja mellan pest eller kolera.
Citera
2022-09-02, 21:58
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Svenssons slutsats efter det här bisarra utspelet och 8 års vanskötsel av landet är att Svensson gärna vill ha 4 år till av socialdemokratiskt styre. Heja.
Citera
2022-09-02, 22:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Precis, han offrades här. Sossarna vet att det här inte bra för dom, men de pratar hellre om SDs Rysslandskopplingar än att behöva prata om de skenande el/diesel-priserna och den skenande kriminaliteten.

De får välja mellan pest eller kolera.
Fast det spelar ingen roll hur mycket S än försöker rikta fokus åt andra håll. Det är för illa ställt med landet för att det skall funka.
Citera
2022-09-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast det spelar ingen roll hur mycket S än försöker rikta fokus åt andra håll. Det är för illa ställt med landet för att det skall funka.
Underskatta inte svenskens dumhet.
Citera
2022-09-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Säg inte det. Jag tror du överskattar stora delar av den svenska folkets intellekt. Många är naiva och på gränsen till efterblivna och köper precis allt vad media säger och skriver. Säger media att allt negativt som har hänt Sveirge de senaste 8 åren beror på Putin så tror en stor del av det svenska folket det.
Citera
2022-09-02, 22:02
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, jag tycker Åkesson gjorde helt rätt och han gjorde dessutom i sak en bra insats. Visst är S' utspel ett skamgrepp (dessutom till 95% gammal skåpmat), men Åkesson lyckades effektivt visa upp hur svagt det faktiskt är.

Jag tycker det är under Åkesson värdighet, detta var oseriös, tramsig och lögnaktig skrämselpropaganda. Som inte ens går att bemöta då det bara är ren lögn.

Sossarna ville bara flytta focus, tar upp gamla uppgifter som Egor Putilov, han slutade hos SD 2016.
Citera
2022-09-02, 22:03
Medlem
Jag dog pinsamhetsdöden i soffan när Hultqvist stammade och gick på. Mina ögon ploppade ur skallen och öronen blödde.
Idiotin är så fullständigt ofattbar.
Jag hopas Jimmie får krypa ner i sängen ikväll med nya kärleken, det är han så jävla värd efter denna galna knasdag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in