2022-09-02, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Hur har du kännedom om det? Oattraktiv är hon definitivt, råder ingen tvekan om den saken. Så var Pappan kamelryttare? Varför heter hon Nilsson?

Snygg-Sara hamnade i tjafs på Twitter med några kommunister som påstod att hon såg genom fingrarna och skyddade Rasmus Paludan. (han misstänktes för att ha sexchattat med småpojkar). Då skrev hon att hennes pappa är muslim från Marocko och att Paludan kan åka hem till Danmark och steka bacon

Hon kan verkligen få till det ibland. Klockrent svar.
Citera
2022-09-02, 16:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Varannan tjej under 15 år blir kontaktade på nätet i sexuellt syfte , förr eller senare hittar förövare de ensamma och sårbara
Ja, t.o.m inne på SIS-insitutioner förekommer våldtäkt och sexuellt utnyttjande.
Citera
2022-09-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
De tidiga tonåren är för många en svår tid och inte sällan kommer de inte att svara positivt om föräldrar frågar om hur de har det socialt utan bara säga att allt är bra och att föräldrarna ska sluta lägga sig i.
Unga hittar dessutom vänner på nätet nu på det sätt man förr hade brevvänner , vänner på avstånd som man berättar en massa för som man inte gör med sina skolkompisar eftersom vänner på avstånd inte sprider förtroende i skolan när man blir osams

Tonåren är piss för de flesta. Tror inte dugg på att fjortisar som kommer från normala hemförhållanden stämmer träff med vuxna. Även du kan nog hålla med om att fjortisar som gör det hur eller hur oftare än sällan kommer ifrån en dysfunktionell familj.
Citera
2022-09-02, 16:17
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
I dag är det nog mer kontrollerat, men du kan din rockhistoria dåligt om du inte vet att många legendariska groupies var under femton.
Vilka var det?
Citera
2022-09-02, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vilka var det?

Lorri Maddox var en.
Citera
2022-09-02, 16:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Lorri Maddox var en.

Känner du till fler?
Citera
2022-09-02, 16:30
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, t.o.m inne på SIS-insitutioner förekommer våldtäkt och sexuellt utnyttjande.
För en äldre man som är allvarlig med att vilja ligga med ungdomar utan strängar så torde den typen av institutioner vara bland de första ställena som han letar på.

Till skillnad från folk som sitter på Kik i 10 år och bombar allt som överhuvudtaget andas (och ibland inte ens det) med meddelanden så har en sådan person som smyger in på flickornas rum efter att lampan har släkts i alla fall någon slags rimlig chans att få till det.
Citera
2022-09-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Utveckla vad det är som du ser hos de som hängs ut som gör att du drar slutsatsen att de är skickliga på att hitta svagheter. Själv ser jag ett antal desperata snuskgubbar som bombar allt som rör sig med meddelanden.
Förslagenheten går självfallet inte att utläsa från dumpens chattar eftersom "barnet" inte är svårövertalat att dyka upp för möten
Är ju genom att masskontakta dessa gäddor får tag i sina offer , någon av dem hade ju lyckats kontakta hundratals unga flickor på kort tid.
För eller senare när det kontaktas hundratals unga kommer de att hitta de sårbara och ensamma som kommer att vara villiga att träffas
Citera
2022-09-02, 16:39
Medlem
Citat:
Nja, tror det är en sanning med modifikation. Om hon halv-mussla, borde väl hon ägna sig åt muslimska barngiftermål/tvångsäktenskap av unga muslimska tjejer. Och könsstympning av detsamma. Istället för att ge sig på labila medelåldersgubbar som är mentally challenged i Sverige som har någon form av Lolita fantasi (Nabakov https://sv.wikipedia.org/wiki/Lolita)

Det är hennes egna ord. Tror inte hon är särskilt religiös. Skulle verkligen bli bisarrt om hon dök upp i burka vid nästa konfrontation.

Iofs har ingen Allah akbar hängts ut. Har för mig att Dumpen hade en fiskare som utgav sig för att vara hästtjej och raggade i Rosengårdstrakten men den profilen pensionerades eftersom det inte gav några napp. Jävligt märkligt försök.
Citera
2022-09-02, 16:59
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Spännande! Men varför avslöja det?

Heads up. Helan och Halvan läser här, så dom får hitta ett nytt sätt att finansiera "host" "host" sin verksamhet och pseudo-organisation.

Och jag har inget till övers för pedofiler, men Dumpen får ju inte fast dom. En 2-åring sitter inte och skriver på Kik.

Det här är ensamma män med Lolita komplex.

Det här är applicerbart:

"Definition of the end justifies the means
—used to say that a desired result is so good or important that any method, even a morally bad one, may be used to achieve it"

Dumpen är moraliskt korrupta
Senast redigerad av Relentlessly 2022-09-02 kl. 17:07.
Citera
2022-09-02, 17:03
Medlem
Citat:
Hittar någon annan som fixar den informationen om du är ovillig. Jag mycket kontakter inom bankvärlden.

Jag skall stänga ned deras Swish konto.

Har inte Swish själv.

Ledsen att jag inte kunde ge dig hennes bankhistorik.

När man swishar så framgår inte vilken bank mottagaren har. Om du inte tror mig så kan säkert nån av dina bankdirektörer bekräfta uppgiften.
Citera
2022-09-02, 17:09
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ledsen att jag inte kunde ge dig hennes bankhistorik.

När man swishar så framgår inte vilken bank mottagaren har. Om du inte tror mig så kan säkert nån av dina bankdirektörer bekräfta uppgiften.

Köper jag inte. Swishar du till fel person, klart du kan ta reda vilket bankkonto det hamnade på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in