2022-09-02, 00:34
Medlem
Eriksen fortsatt förtroende manu och omgång 4 Scousers dominerade.
Citera
2022-09-02, 01:47
Medlem
goseigens avatar
Blades, Norwich, Burnley och Watford nära toppen i t'championship.

Risken är väl att det blir som många andra år. Vissa gör en jojo och kommer upp i PL igen.

För mig får Burnley gärna göra det, då det inte är en stor stad och jag känner någon sorts arbetarnostalgi med dem, utan att veta ett jävla skit om dem.

Det hade varit kul med East Anglia-lag igen. För den sakens skull hoppas jag att Norwich lyckas bra och att Gipeswic kan ta sig upp från league 1.

Gud hur tiderna förändras. För 800 år sedan dominerade de... eller hade dominerat. Jevvla globalism och industrialism.
Citera
2022-09-02, 10:35
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Gillar verkligen det man sett från Julian, hans mål påminner verkligen om Aguero
Citera
2022-09-02, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Blades, Norwich, Burnley och Watford nära toppen i t'championship.

Risken är väl att det blir som många andra år. Vissa gör en jojo och kommer upp i PL igen.

För mig får Burnley gärna göra det, då det inte är en stor stad och jag känner någon sorts arbetarnostalgi med dem, utan att veta ett jävla skit om dem.

Det hade varit kul med East Anglia-lag igen. För den sakens skull hoppas jag att Norwich lyckas bra och att Gipeswic kan ta sig upp från league 1.

Gud hur tiderna förändras. För 800 år sedan dominerade de... eller hade dominerat. Jevvla globalism och industrialism.

5. Blackburn - 12p
22. Birmingham - 5p
Citera
2022-09-02, 12:03
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Vänta bara tills vi tar James från Chelsea för att ersätta Walker om någon säsong

Reece James är Chelsea born and bred men alla ska ju få ha sina drömmar. Precis som era fans drömmer om CL-bucklan.
Citera
2022-09-02, 12:37
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Fick bara vara glad i cirka 2 minuter när jag såg att Auba officiellt blivit värvad till Chelsea efter många rykten och turer. Sen får han tröja nummer 9 FITTA!

Dessutom har han en Arsenal tatuering på armen, vilket iofs kan bli komedi på hög nivå om han nätar mot dem. Tyvärr har han också en förkärlek till att flasha runt med dyra sportbilar när han syns offentligt.

Auba ska inte vara här som en utfyllnadsspelare med svindyr lön, utan han ska avgöra matcher och se till att Chelsea tar 3 poäng thats it! Lägg även till att han bröt käken i samband med inbrottet i Spanien och ryktas missa 3 veckors spel.

Har han rätt attityd så kommer han enkelt komma upp i minst 10-15 mål eller mer, om inte så blir han en av många skithögar som Chelsea har släppt in genom dörren.
Citera
2022-09-02, 14:20
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Haaland med över 20 mål innan VM drar i gång?
Citera
2022-09-02, 15:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Haaland med över 20 mål innan VM drar i gång?

Tror han stannar på 10 mål, ger han en match till innan skadan kommer
Citera
2022-09-02, 15:37
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Tror han stannar på 10 mål, ger han en match till innan skadan kommer

Då hoppas jag skadan kommer i att han krockar med bilen in i Liverpools spelarbuss så halva laget hamnar på sjukhus!
Citera
2022-09-02, 15:46
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Då hoppas jag skadan kommer i att han krockar med bilen in i Liverpools spelarbuss så halva laget hamnar på sjukhus!
Halva laget är redan där nej men håland lär ju landa på runt 20 innan det om det fortsätter såhär.

Killen har väll inte varit spektakulär men har gjort mål och har verkligen en talang för att stå rätt.
Citera
2022-09-02, 16:10
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Halva laget är redan där nej men håland lär ju landa på runt 20 innan det om det fortsätter såhär.

Killen har väll inte varit spektakulär men har gjort mål och har verkligen en talang för att stå rätt.

Jag älskar honom, varje match nu är de bästa dagarna i veckan.
Citera
2022-09-02, 16:52
Medlem
Imbazs avatar
Sjukt att Antony och Fofana är sommarens dyraste värvningar och då har ändå spelare som Nunez och Håland flyttat på sig.

Chelsea och United har mycket att förlora på detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in