2022-09-02, 03:09
  #208021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
https://www.friatider.se/zelenskyj-hyr-ut-sin-italienska-lyxvilla-till-rika-ryssar

När ska folk förstå att den här juden är en bluff?
Fast nu är ju denna villa till salu!
Den som hyr villan just nu är amerikan och hade hyresavtal fram till oktober 2022.
https://goldinvesting.news/posts/zelensky-sells-a-villa-in-italy-for-45-million-euros-media-photo-video

Desinformation från Kreml att Zelensky hyr ut till ryssar.
Nyheten publicerades först på RT och Sputnik!
__________________
Senast redigerad av Medvetenommycketxx 2022-09-02 kl. 03:25. Anledning: Tillägg
Citera
2022-09-02, 04:49
  #208022
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Svinigt. Uteliggare med alkohol/mentala problem som skall leda Putins "ärorika kamp mot fascism". Som om de inte hade tillräckligt med problem sen tidigare. Nästa sak blir väl att tömma mentalsjukhusen !
Ha ha snacka om tattar-arme!

Nu verkar det ha nått botten, mentalsjukhusen vågar de sig nog inte använda sig av.
Citera
2022-09-02, 06:08
  #208023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Det enda jag påstår är att Ryssland får en rekord i år. Och kommer att fortsätta med det som de gjort de senaste åren.

Och Ryssland går mot en militär seger i Ukraina med.

Du har talat om seger i 6 mån och fortfarande definierar du inte vad rysk seger är. Så dina uttalande känns ganska onödiga.
Citera
2022-09-02, 06:22
  #208024
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Du har talat om seger i 6 mån och fortfarande definierar du inte vad rysk seger är. Så dina uttalande känns ganska onödiga.
Har jag gjort också.

Det är när Kiev ger upp.
Citera
2022-09-02, 06:29
  #208025
Bannlyst
Ukrainas sak är vår!

Den tyska utrikesministern har förklarat att Ukraina är viktigare än de tyska väljarna. Känns som att hon har gott stöd för den uppfattning i denna tråd (video):

Ignorance, the root and stem of all evil
@ivan_8848
German FM: I will put Ukraine first “no matter what my German voters think” or how hard their life gets.
https://twitter.com/ivan_8848/status/1565067553671626760?s=20&t=DxnVPlEiQp_OWMat2ZGZYw

Tillsammans med Bidens tal igår där han förklarade de Republikanska väljarna det största hotet mot vår demokrati så känns det nästan som hela världen har tappat det.
Citera
2022-09-02, 06:32
  #208026
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Tyckte att denna analytiker på "Sky News" hade intressanta tankar :

Ukraine War: What is the endgame in Kherson?

https://www.youtube.com/watch?v=dIeoSyxZ8Mk
Jag måste ge er det. Ni i tråden är de enda som kan vända den mest katastrofala veckan för den ukrainska armén i det här kriget till en framgång.

Fantastiskt!

Jihadi-Julian är dock inte lika imponerad:

Julian Röpcke🇺🇦
@JulianRoepcke
It’s disappointing to see that many Ukrainian journalist would rather defend each and every move of their government instead of critically questioning its concrete actions to defend the nation.
But I guess this is what war makes out of journalism during the threat of extinction.
https://twitter.com/JulianRoepcke/status/1565377879906684931?s=20&t=pC6oImm4JMOpRx98xCDRnQ
__________________
Senast redigerad av LaVerdadTodo 2022-09-02 kl. 06:45.
Citera
2022-09-02, 06:33
  #208027
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Ukrainas sak är vår!

Den tyska utrikesministern har förklarat att Ukraina är viktigare än de tyska väljarna. Känns som att hon har gott stöd för den uppfattning i denna tråd (video):

Ignorance, the root and stem of all evil
@ivan_8848
German FM: I will put Ukraine first “no matter what my German voters think” or how hard their life gets.
https://twitter.com/ivan_8848/status/1565067553671626760?s=20&t=DxnVPlEiQp_OWMat2ZGZYw

Tillsammans med Bidens tal igår där han förklarade de Republikanska väljarna det största hotet mot vår demokrati så känns det nästan som hela världen har tappat det.

Du menar hela världen - utom Ryssland va? De har ju bara brutalt attackerat och invaderat ett fredligt grannland.
Citera
2022-09-02, 06:34
  #208028
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Har jag gjort också.

Det är när Kiev ger upp.

Men varför kan inte Ryssland tvinga Kyiv att ge upp?

Nej vänta, jag tror jag vet ditt standardiserade svar: pga omtanke av civila!

🤪😂🤌
Citera
2022-09-02, 06:42
  #208029
Medlem
Kommer mobilisering snart eller eller har uk/us dragit röda linjer?
Börjar tvivla på att det bara är opinionen som hindrar. Verkar inte logiskt
Citera
2022-09-02, 06:52
  #208030
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Jag måste ge er det. Ni i tråden är de enda som kan vända den mest katastrofala veckan för den ukrainska armén i det här kriget till en framgång.

Fantastiskt!

Jihadi-Julian är dock inte lika imponerad:

Julian Röpcke🇺🇦
@JulianRoepcke
It’s disappointing to see that many Ukrainian journalist would rather defend each and every move of their government instead of critically questioning its concrete actions to defend the nation.
But I guess this is what war makes out of journalism during the threat of extinction.
https://twitter.com/JulianRoepcke/status/1565377879906684931?s=20&t=pC6oImm4JMOpRx98xCDRnQ

Men du och julia lider av samma fel (bla), ni blir sura när någon påstor att erans slutsatts är irrelvant och att era önskiningar inte är samma sak som objektiv verklighet.

det är ju av en händelse det du länkar till
https://twitter.com/vladkinoman/status/1565453135065260033
Citera
2022-09-02, 06:52
  #208031
Medlem
donald12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Det enda jag påstår är att Ryssland får en rekord i år. Och kommer att fortsätta med det som de gjort de senaste åren.

Och Ryssland går mot en militär seger i Ukraina med.


Det heter inte "en rekord" utan "ett rekord".

Hur definierar du ryzzk militär "seger" i Ukraina? Är det att ni lyckats döda ett visst antal barn, stjäla viss volym vete, förstöra skolor o sjukhus mm?

Avmilitariseringen av RyZZland går enligt plan. Snart kommer bara enstaka afrikanska länder köpa era skitvapen och er kleptokrati kommer inte kunna finansiera nyutveckling utan rejäl export.

Mörkret faller så sakta över Mordor 😂
Citera
2022-09-02, 06:53
  #208032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Har jag gjort också.

Det är när Kiev ger upp.

Men hur ska Putin få Kiev att ge upp? Kärnvapen, kemiska stridsmedel. Ta hela landet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in