Citat:
Ursprungligen postat av
LaVerdadTodo
Det enda jag påstår är att Ryssland får en rekord i år. Och kommer att fortsätta med det som de gjort de senaste åren.
Och Ryssland går mot en militär seger i Ukraina med.
Det heter inte "en rekord" utan "ett rekord".
Hur definierar du ryzzk militär "seger" i Ukraina? Är det att ni lyckats döda ett visst antal barn, stjäla viss volym vete, förstöra skolor o sjukhus mm?
Avmilitariseringen av RyZZland går enligt plan. Snart kommer bara enstaka afrikanska länder köpa era skitvapen och er kleptokrati kommer inte kunna finansiera nyutveckling utan rejäl export.
Mörkret faller så sakta över Mordor 😂