2022-09-02, 03:42
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Då skulle de inte sända på sin egen Youtube-kanal utan självklart i public service. Därav tror jag inte det är så alarmerande, men alltid fiskar det väl några röster.

Som sagt. Man ur huse och observera under valdagen. Mottagandet och räkningen, det är det enda verktyg vi medborgare har kvar. Nästa val blir troligen elektroniskt.
Oj, tog för givet (ska man aldrig göra) att det sänds på Svt.
Citera
2022-09-02, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Vi är på väg mot världskrig och SD vill hålla sig väl med alla sina medlemmar och sympatisörer.

Erik Almqvist satt nyligen i ockuperade Krim och talade i en rysk tv-kanal om det pågående ”kulturkriget i väst” och den odemokratiska ”massinvandringen till Sverige”.
Men Almqvist är väl inte Sverigedemokrat längre?
Citera
2022-09-02, 03:44
Medlem
Fontyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Oj, tog för givet (ska man aldrig göra) att det sänds på Svt.
Nej precis S har valt att sända ut ett sådant viktigt meddelande på sin youtube. Vilket är ytterst märkligt. Det är ju ändå ett officiellt S-uttalande av sittande ministrar.
Citera
2022-09-02, 03:45
Medlem
Poor.Boy.Valentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontyl
Nepp. Då fan ska vi använda vår demokratiska rätt att protestera och demonstrera. Något sådant ska de inte få igenom. Då måste svenska folket säga NEJ.
Ska demokratiförespråkarna va tysta om det antidemokratiska krafter planerar för Sverige? Haha. Är det inte exakt sånt man betalar skatt för att få veta (och motarbeta)?
Citera
2022-09-02, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PolackenPatrik
Så sossarna försöker köra samma fula patetiska spel som de demokraterna i USA som ljög om att Trump hade kopplingar till Ryssland - utan att hitta några bevis överhuvudtaget. Visade sig vara Hillary Clinton som hade en massa skumma mail och Biden som hade skumma kopplingar till Ukraina.

Globalister och vänstern är extremt korrupta och är beredda att göra vad som helst för att bita sig fast vid makten - t om utnyttja statsmedia, ljuga, censurera och begränsa demokratin.

De betalade politisk facebookreklam med rubel t o m....
Citera
2022-09-02, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Maggan är korrupt och det lär krävas en alldeles speciell utredning om huruvida det står rätt till med hennes partikamrater.
Ja. Några av de ministrar som lådvins-Magda utsett är så katastrofala att de inte ens får vara med på valaffischerna.
T.ex ”Ljug-Mogge” och ”Kronofogdskulde-vet inte hur många kärnkraftverk vi stängt ned - Annika”.
Folk är verkligen trött på mobbarsossarnas sandlådenivå.
Folk vill ha sakfrågor och handlingskraft.
Citera
2022-09-02, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveyousomuchfun
Men Almqvist är väl inte Sverigedemokrat längre?
Once a svärjevän, always a svärjevän.

Omertà!
Citera
2022-09-02, 03:52
Medlem
HLundborgs avatar
Här kommer mitt tips några timmar innan presskonferensen, Jimpan har blivit påkommen med att läsa en bok av Alexandr Dugin varför Säpo nu misstänker att han är rysk spion.
Citera
2022-09-02, 03:52
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poor.Boy.Valentine
Ska demokratiförespråkarna va tysta om det antidemokratiska krafter planerar för Sverige? Haha. Är det inte exakt sånt man betalar skatt för att få veta (och motarbeta)?

Är inte detta ett typexempel för antidemokrati (tänk dig nu att bortse från parti).
När ett regerande parti oavsett tillhörighet går ut och försöker tysta det största oppositionspartiet?
Citera
2022-09-02, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livssynslurk
Är inte detta ett typexempel för antidemokrati (tänk dig nu att bortse från parti).
När ett regerande parti oavsett tillhörighet går ut och försöker tysta det största oppositionspartiet?
Får man inte säga att en spade är en spade längre?
Citera
2022-09-02, 03:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
My mistake, ber om ursäkt. Det står ingenting om att SVT kommer att köra det hela utan som sagts i tråden på sossarnas Youtube kanal endast. Jag tog det för sant som nån annan skrev sidan innan här i tråden.Men jag tar ej något för givet här utan det kan mycket väl hända att det kläms in nått reportage eller liknande under SVT Forum lite senare eller i SVT morgonstudion, skulle inte förvåna mig.

Ok. Bra att man fick den infon.

Det är alltså S som går ut som en del av sin valkampanj och varnar för att Sd utgör ett hot mot Sveriges säkerhetspolitiska intressen. Eller något ditåt.

Inte regeringen som kungör ett hot mot Sveriges säkerhet utifrån att Sd samarbetar med främmande makt. Eller något ditåt.

Helvetes skillnad på de där två. Trodde jag skulle få vara med om något unikt. Men det slapp jag tack o lov.

Ja det här är en riktigt smutsig och sorglig valkampanj.

Sen kan inte Sd svansen bara skärpa till sig rent allmänt? Sluta vräka ur sig massa hot och skit och lära sig argumentera istället. Behöver ju inte vara så fint i kanten men tänka lite innan ni öser på.

.
Citera
2022-09-02, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HLundborg
Här kommer mitt tips några timmar innan presskonferensen, Jimpan har blivit påkommen med att läsa en bok av Alexandr Dugin varför Säpo nu misstänker att han är rysk spion.
Banden sträcker sig djupare än så. Man slänger antagligen fram kvitton på middagar, flygresor, donationer m.m. som leder raka vägen till Kreml. Ett subversivt pappersspår som inte ens teflon-Jimmie klarar av att parera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in