2022-09-02, 00:31
Medlem
Min fråga till svenskarna är ganska simpel, undviker ni aktivt filmer med negrar i huvudrollen när ni bläddrar bland film och serieutbuden?

Eller är det skillnad om det rör sig om Morgan Freeman eller liten plutt som blivit inkvoterad just för sin mörka hy?

Jag tycker frågeställningen är ganska intressant, själv undviker jag allt jag anser ha en politisk koppling till dagens vansinne.

Alla kan givitvis svara även om jag skiter i vad ni gränslösa stackare tycker.
Citera
2022-09-02, 00:44
Medlem
-Andreas-s avatar
Jag sitter envist i tyst protest o maraton tittar på 'El Padrino' trilogin om o om igen för att slippa se yolo niggers på green screen.
Eller, nu ljög jag, 'Cuidad de Dios' från Brazilien är en mycket bra film som innehåller många svarta skådespelare.
Citera
2022-09-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Jag sitter envist i tyst protest o maraton tittar på 'El Padrino' trilogin om o om igen för att slippa se yolo niggers på green screen.
Eller, nu ljög jag, 'Cuidad de Dios' från Brazilien är en mycket bra film som innehåller många svarta skådespelare.

Du behöver blicka ifrån det västerländska utbudet?
Citera
2022-09-02, 00:52
Medlem
neuron-drones avatar
Jag kollar mycket på brittiska deckare och de brukar ofta innehålla någon svart. Men de är spännande och välgjorda och jag antar att UK faktiskt har en del integrerade svarta, så att det inte verkar så konstigt.
Citera
2022-09-02, 00:53
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Du behöver blicka ifrån det västerländska utbudet?
Gör redan detta.
Annars hade man ju tappat det fullständigt iom woke.
Citera
2022-09-02, 01:03
Medlem
ThExanors avatar

Japp, allt som jag blivit född med är hat och hat finns
Citera
2022-09-02, 01:04
Medlem
Livssynslurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Jag kollar mycket på brittiska deckare och de brukar ofta innehålla någon svart. Men de är spännande och välgjorda och jag antar att UK faktiskt har en del integrerade svarta, så att det inte verkar så konstigt.

Håller med och gör det samma.
I och för sig så är den kulturen i England något helt annat än vad som försöker påpekas i denna tråd.
Citera
2022-09-02, 01:17
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Nej jag undviker dem inte, men alla filmer med Will Smith undviker jag för han måste vara den absolut sämsta skådis som funnits/finns på denna jord.
Citera
2022-09-02, 01:19
Medlem
Absolut inte. Så länge personer är vettiga, på rätt plats och inte förstör för eller försöker förändra andra, så skiter jag i vilket ursprung, vilken hudfärg eller vilken religion dom har. Världen är full av professionellt kreativa och duktiga människor, som tillför. I detta sammanhang har jag ingen annan åsikt än om deras professionella framträdande.
Däremot undviker jag svenska prduktioner, där det finns uppenbar vänsterpolitik i rollistan och/eller i handlingen. Det vill säga nästan det mesta som produceras i Sverige idag. Vänsterpropagandan är som mest massiv från svt.
Dock, reklamfilmer är nog värst, men dom kan man ju spola förbi. Jag tackar gudarna för play-tjänster
Citera
2022-09-02, 01:29
Medlem
Narutoshippchops avatar
Ja.
Citera
2022-09-02, 01:42
Medlem
Pelle-Poliss avatar
Jag kollar bara på gamla filmer med Hitler och hans SS-soldater.
Citera
2022-09-02, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Min fråga till svenskarna är ganska simpel, undviker ni aktivt filmer med negrar i huvudrollen när ni bläddrar bland film och serieutbuden?

Eller är det skillnad om det rör sig om Morgan Freeman eller liten plutt som blivit inkvoterad just för sin mörka hy?

Jag tycker frågeställningen är ganska intressant, själv undviker jag allt jag anser ha en politisk koppling till dagens vansinne.

Alla kan givitvis svara även om jag skiter i vad ni gränslösa stackare tycker.

Jag undviker absolut inte filmer med svarta i huvudrollen. MEN, ibland snubblar man över någon film som verkar vara producerad av nån form av "all black" produktionsbolag där hela casten är negrer och hela produktionen känns som typ en kackig Hallmarkfilm filmad som en såpa eller som de där vidriga made for tv-kärleksdramorna fast för svarta. Och de görs i alla genrer så det är lätt att bli lurad att det är en habil thriller eller rysare man ska se innan man inser att det är det där "negro Hallmark" som ligger bakom och att det är helt otittbart.

Det är mycket märkligt, typ som att det finns ett Motown records for film ungefär.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in