2022-09-02, 00:25
Medlem
S.Kandals avatar
Om de inte har något riktigt ordentligt att komma med kommer detta att slå bakut så in i helvete. Och det tror jag verkligen inte att de har, det lär vara rent svävande påståenden utan mista fakta. De är desperata så in i helvete!
Citera
2022-09-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Ja, frågan är om det är något extraordinärt som någon lyckats nysta upp eller samma gamla tugg om "rasistiskt parti med nazistiska rötter" eller hur det brukar låta.

Den uppenbara ironin i att Anders Ygeman ska berätta för oss om säkerhetshot får mig att tro att de har något nytt. Klockan 08.00 också, viktigt att hinna berätta innan någon annan hinner få nys och rapportera om det? Inte bästa sändningstid direkt.

Mitt tips är att de grävt upp något nytt skit som de bedömer vara sprängstoff med dryga veckan kvar till valet. Är det samma gamla vanliga kommer det bara uppfattas som obehagligt och auktoritärt att skrämma väljarna och peka ut oppositionen som ett säkerhetshot. Knappast något vi håller på med i en västerländsk demokrati.

Den som vaknar får se.
Jag är 50/50, antingen har de något riktigt saftigt de fått från SÄPO/MUST. Typ att Åkesson i smyg besökte ryska ambassadören veckan innan invationen av Ukraina eller något. Eller så är det bara ett pinsamt skämt, typ Magdas presskonferens på det amerikanska hangarfartyget där i juni på steroider. Att Magda inte håller presskonferensen är kanske ett tecken på att det mest kommer vara luft.

Men jag lutar faktiskt åt att de har något riktigt tungt. För så korkade kan de väl ändå inte vara att de kallar till en presskonferens annars bara för att brunsmeta och prata om SD=Putin? Samtidigt slutar man aldrig förvånas av sossarna.
Citera
2022-09-02, 00:28
Avstängd
OliverCromwells avatar
Sossarnas egna förträffliga självbild är väl något att beskåda.

Önskade bara att Åkesson inte tog detta så seriöst och twittrade: "Z".

Det är så idiotiskt att man måste vara en L-väljare för att tro på det.
Citera
2022-09-02, 00:30
Medlem
Christopher.s avatar
Är det nu man ska börja elda upp socialdemokraternas partilokaler? Detta måste vara ett nytt lågvattenmärke från socialdemokraterna.
Citera
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Haha detta lär gynna SD väldigt mycket. Folk ser hur man inte fokuserar på problemen utan på ett annat parti, tror till och med svenne lär bli rejält förbannade över sossarnas prioriteringar.

Sänker detta S i valet tro?

Det kan mycket väl slå tillbaka på S själva. Lite väl genomskinligt att basunera ut, en dryg vecka innan valet, att Sverigedemokraterna är ett hot mot rikets säkerhet. Det vore renhårigare att säga att Sverigedemokraterna är ett hot mot Socialdemokraternas säkerhet.
Citera
Medlem
S.Kandals avatar
Om det varit något riktigt saftigt hade Aftonbladet redan vetat detta och således piskat upp stämningen inför morgondagen. Jag hittar hittills inte rad i sosseblasskan.
Citera
2022-09-02, 00:31
Medlem
Börjar faktiskt inse nu att det är Sossarna som är farliga partiet i riksdagen. Riktigt obehagligt parti som inte skyr några medel.
Citera
2022-09-02, 00:31
Medlem
DenOndaLedarens avatar
Haha vad fan? Sossarna är verkligen desperata nu. Tyvärr kommer vissa hjärntvättade väljare att gå på detta som vanligt
Citera
2022-09-02, 00:32
Avslutad
SD 2022!! Givet!
Citera
2022-09-02, 00:32
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Men vad sjukt. Här är länken till pressträffen.

Som sagt - är det Säpo som har uppdragit till regeringen att gå ut med detta, är det en sak.

Är det sossarnas egen utredning som kommit till den här slutsatsen , är det rent åt helvete.

https://www.youtube.com/watch?v=FFALZL0XV5w

Kan det komma närmare en bananrepublik?
Citera
2022-09-02, 00:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Det kan mycket väl slå tillbaka på S själva. Lite väl genomskinligt att basunera ut, en dryg vecka innan valet, att Sverigedemokraterna är ett hot mot rikets säkerhet. Det vore renhårigare att säga att Sverigedemokraterna är ett hot mot Socialdemokraternas säkerhet.
Ja detta irriterar bara vanligt folk som vill att man kommer med idéer om hur man ska ta tag i Sverige. SD lär öka på grund av detta.
Citera
2022-09-02, 00:33
Medlem
Hade egentligen tänk rösta blankt i valet, men nu efter den här veckans smutskastningskampanj mot SD så kommer jag lägga min röst på dem i ren protest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in