2022-09-02, 00:05
Medlem
Jag HATAR sossarna av hela mitt hjärta.
Må de brinna i helvetet.

Så mycket lidande de orsakat, helt utan att få något straff.

Förbannade folkförrädare.
Förbannade bidragsparti.
Citera
2022-09-02, 00:05
Medlem
Xedomes avatar
Men vad sjukt. Här är länken till pressträffen.

Som sagt - är det Säpo som har uppdragit till regeringen att gå ut med detta, är det en sak.

Är det sossarnas egen utredning som kommit till den här slutsatsen , är det rent åt helvete.

https://www.youtube.com/watch?v=FFALZL0XV5w
Citera
2022-09-02, 00:10
Medlem
S.Kandals avatar
Sverigedemokraterna borde genast kontra med en egen pressträff direkt efteråt. I denna sedan påtala allt elände nuvarande regering ställt till med. De borde även då bla yfta upp dagens riktiga tidningsanka, den om fikat pga invasionen från tyskarna. Svenska folket måste få veta vilket oerhört ljug som pågår, det är makten framförallt för sossarna. Detta är bland det värsta jag vart med om politiskt. De är galna!
Citera
2022-09-02, 00:10
Medlem
Kommer bänka mig framför TVn, kan skrivas politisk historia imorgon.
Citera
2022-09-02, 00:11
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Ja, frågan är om det är något extraordinärt som någon lyckats nysta upp eller samma gamla tugg om "rasistiskt parti med nazistiska rötter" eller hur det brukar låta.

Den uppenbara ironin i att Anders Ygeman ska berätta för oss om säkerhetshot får mig att tro att de har något nytt. Klockan 08.00 också, viktigt att hinna berätta innan någon annan hinner få nys och rapportera om det? Inte bästa sändningstid direkt.

Mitt tips är att de grävt upp något nytt skit som de bedömer vara sprängstoff med dryga veckan kvar till valet. Är det samma gamla vanliga kommer det bara uppfattas som obehagligt och auktoritärt att skrämma väljarna och peka ut oppositionen som ett säkerhetshot. Knappast något vi håller på med i en västerländsk demokrati.

Den som vaknar får se.
Senast redigerad av Trekvartsbyxa 2022-09-02 kl. 00:14.
Citera
2022-09-02, 00:12
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bankkonsulten
https://via.tt.se/pressmeddelande/pressbrief-med-peter-hultqvist-och-anders-ygeman-om-det-sakerhets--och-utrikespolitiska-hotet-som-sv erigedemokraterna-utgor?publisherId=142377&releaseId=3329391

Vad kommer att sägas? Nya skandaler de bett Expo gräva upp eller det gamla vanliga tugget om Putin, trollfabriker och MC-gäng?

Kommer S lyckas eller bara ta pajkastningen till en ny nivå som driver fler till SD?

Kul också att Ygeman som fick avgå efter att ha hotat rikets säkerhet genom att läcka Transportstyrelsens data till Ryssland ska leda pressträffen.

Kommer media att vända socialdemokraterna ryggen denna gång? Helt enkelt ignorera sandlådan.
Citera
2022-09-02, 00:18
Medlem
LOL. Vilken jävla bananrepublik. Sådant som man läser om i korrupta sydamerikanska länder, öststater och Nord Korea. Vi är fan ett kallare Brasilien med högre skatt.
Citera
2022-09-02, 00:19
Medlem
Om S hade kunnat koncentrera sig på sin egen politik istället för att bara hålla på och lägga krokben för andra så hade det varit bra. Någon som vet vad de har för politik ens förutom att de är fullständigt maktgalna?

Riktigt obehagligt parti.
Citera
2022-09-02, 00:24
Bannlyst
Haha detta lär gynna SD väldigt mycket. Folk ser hur man inte fokuserar på problemen utan på ett annat parti, tror till och med svenne lär bli rejält förbannade över sossarnas prioriteringar.

Sänker detta S i valet tro?
Citera
Medlem
argaangelicas avatar
Helt rätt! SD måste terrorklassas! Järnrörsligan är rasister och utgör ett hot mot allas lika värde, fatta! Utspel mot nyanlända, homosexuella, det är fan inte ok! Rasismen finner inte gränser. Bra att Socialdemokraterna sätter punkt nu för SD! Inte en dag för tidigt. Finland förbjöd nmr, nu förbjuder vi SD! Helt rätt!
Citera
Medlem
Kosmos.s avatar
Kvinnor i politik...... Patetiskt sånt här
Senast redigerad av Kosmos. 2022-09-02 kl. 00:27.
Citera
2022-09-02, 00:25
Medlem
ArgusOnes avatar
Så SD = Ryssland är den töntiga jargongen man väljer.

Pinsamt från ett statsbärande parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in