Citat:
Ursprungligen postat av
5135653
Läs vad du skrev, "saktfärdiga klumpar på hög höjd".
Har du ändrat dig?
Sluta tala mot dig själv, först kan rysktillverkade LV endast skjuta ner saktfärdiga plan på hög höjd och sedan har inte Ryssland kapacitet att få luftherravälde med sitt flygvapen som innefattar bland annat Su-27, Su-30, Su-35, MIG-29, MIG-31 & MIG-35.
Googla gärna dessa flygplan, finns gott om information om deras fart samt manövreringsförmåga.
Seså, nu kan du sluta ordbajsa & komma till insikt att du endast skriver i ren frustration. Det finns noll logik i det du fastslår.
Ok, vi tar det EN GÅNG TILL. Och denna gången så hoppas vi att DU läser ok. Rysktillverkade LV kan endast skjuta ner saktfärdiga klumpar ja - CHECK
Rysktillverkade flyg kan sikta mycket och flyga fort, men de kan inte avlossa NÅGON projektil som följer siktesbana eller P-radar - CHECK
Ryska landbaserade robotar och missiler kan avfyras i mängder, men ingen av dem kan riktas till att slå ut ett LV - CHECK
OM, dessa LV dessutom är utav rysk skapelse konstruerade så kan dessa inte slå ut robotar/missiler - CHECK
MEN, dessa ryska LV KAN slå ut rysktillverkade flyg ja - CHECK
Varför Ryssland inte har luftherravälde är pågrund utav att de INTE har ENS robotar/missiler som kan slå ut deras EGNA värdelösa LV - CHECK
Varför de INTE har luftherravälde med hjälp utav sitt LUFTBASERADE enforcement är pågrund utav att de VET att de enda planen som inte kan undkomma S-300/400 är just DERAS EGNA BETONGKLUMPAR - CHECK
Resten skiter jag i att dra en gång till och hoppas du är nöjd