Citat:
Ursprungligen postat av
Sgt.Bland
Fängelserna i Ryssland verkar nu vara tömda på frivilliga kandidater till att kriga i Ukraina så nu går man vidare och vill rekrytera hemlösa istället.
https://twitter.com/Flash43191300/status/1565427159660888064
Det är DÅ man vet att Svinstian i Kreml håller i precis
alla tyglar i detta genomruttna samhälle där en handfull furstar med sin Kejsare har lagt beslag på rubbet. Domstolar,Kyrkan,Massmedia,hemlig polis och en Gestapo som kidnappar folk på gatan och fängslar dom för att de har pratat lite för fritt på gatorna.
Svinstian i Kreml vet att de är hatade och vågar inte att utlysa allmän mobilisering, då tar man hellre och rekryterar från samhällets skikt där ingen kan tänkas utlösa någon större protest.
Vilka jävla svin ! Dom förtjänar en kula i pannan varneda en av dom