2022-08-25, 22:12
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Vill du verkligen se denna håriga gräddrumpa pissa ?

Hittade till den sidan själv. Man var tvungen att registrera sig. Fanns bilder på henne som inte var så roliga om man säger så.

Såg inget pissande, nog lika bra det.
Citera
2022-08-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Hittade till den sidan själv. Man var tvungen att registrera sig. Fanns bilder på henne som inte var så roliga om man säger så.

Såg inget pissande, nog lika bra det.

Hon släcker bland annat ett ljus mha fontän.
Citera
2022-08-26, 09:28
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PelageZin
Hon släcker bland annat ett ljus mha fontän.
ganska oskyldiga bilder om du är i livsstilen, jag finner dem ok förutom väldigt håriga bilder, dom bilderna hon visar ansikte på är några år gamla,
det syns tydligt hur sliten hon blivit med tiden, ingen vacker syn, gula äckliga tänder och garn i håret

att en man vill gå ner på denna varelse är för mig ett mysertrium, jag blir äcklad på riktigt och ska snart äta mat så vi stannar där
Senast redigerad av DayNite 2022-08-26 kl. 09:30.
Citera
2022-08-26, 09:33
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Hon är helt seriös, det svär jag på. Japp, hon tvättar i badkaret och hänger i hela lägenheten. Finns tiktoks på det också. Hon har a-kassa ett tag till men nu är hon förbannad för hon har fått restskatt då hon inte skattade på sin del av vinsten när hon o exet sålde huset. Jag tror hon blivit galen pga att hon är arbetslös och inte får nån uppmärksamhet av män. Hon verkligen gör allt för att få blickar på sig o inget hjälper, det gör henne vansinnig. Hennes argaste videos kommer alltid efter hon varit ute på stan eller på krogen och ingen brytt sig i henne.

Jag tror hon är bipolär.
Citera
2022-08-26, 09:40
Medlem
DayNites avatar
det finns en orsak varför kvinnor som har många diagnoser drar sig till BDSM, väsen som "Kladdstjärten" är ett praktexempel varför du alltid ska datea en kvinna minst 3 månader för att lära känna dem.

tänk dig att dina barn har Gräddrumpan som mamma, vilket helvete hennes X måste ha med precis allt!
givetvis är det tragiskt att se en person falla till total misär, jag hoppas hon får den hjälp hon behöver för att ta tag i sitt liv
Senast redigerad av DayNite 2022-08-26 kl. 09:53.
Citera
2022-08-26, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marux
Känns som att hennes beteende hade kunnat förklaras med frontallobsdemens likt Lennart Bladh:

Eller bipolär sjukdom som löpt amok som någon annan skrev ovan. Det verkar också ha eskalerat med tiden, hon verkar ha haft en stabil karriär inom IT och vanligt svensson-liv med mannen och ungarna men sen har något hänt. Bara man scrollar till hennes första tiktok-videos märker man markant skillnad och att hon var mindre avvikande då och att det eskalerat nu. Bevittnar vi ännu en personlig tragedi livestreamat på internet?

Lennart Bladh hade väl dock inga vredesutbrott?
Citera
2022-08-29, 12:29
Medlem
Någon som har hört något? Hon har inte uppdaterat på 6 dagar på TT
Citera
2022-08-29, 13:14
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silences
Någon som har hört något? Hon har inte uppdaterat på 6 dagar på TT
Hon är avstängd, en vecka tror jag hon sa i sin senaste live. Hon kan tydligen ha live fortfarande.
Hon uppdaterar i stort sett dagligen på sin youtube.
Jag är beroende.
Citera
2022-09-01, 20:19
Medlem
Vill veta mer om hennes förflutna. Någon som haft barn i samma klass? Gamla kollegor eller familj från Finland?

Än så länge bara snillen som spekulerar här...Med ganska få rätt än så länge
Citera
2022-09-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majssssa
Vill veta mer om hennes förflutna. Någon som haft barn i samma klass? Gamla kollegor eller familj från Finland?

Än så länge bara snillen som spekulerar här...Med ganska få rätt än så länge

Ja det är man ju nyfiken på. Grannar, exmans släktingar, alla elaka ordningsvakter. Var är ni?

Vad hände med vräkningen? Ljög hon eller? Enligt senaste tiktok så bor hon kvar.
Citera
2022-09-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Ett exempel på hennes Tiktoks:
https://vm.tiktok.com/ZMNaPG4k7/?k=1
O my...

Vad är behållningen?
Citera
2022-09-02, 20:25
Medlem
Dom två senaste videorna känns verkligen som att det är början av slutet. Hur länge kommer hon kunna bo kvar med barnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in