2022-09-01, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaVerdadTodo
Det räcker väl med ett helt överlägset artilleri verkar det som.
Vilket överlägsna artilleri? Snälla du, ge oss lite faktiska bekräftelser på hur effektivt det VAR. VAR ja, för artilleri är inget annat än en understödsfaktor i vilken stridsföring som helst egentligen. INTE något man använder för att inta land eller avancera. Som sagt, din erfarenhet utav VERKLIGHETEN är så långt ifrån det du jiddrar om så att även en oinsatt ser igenom det. Full attack framåt med alla 3-d fräsarna!
Citera
2022-09-01, 15:57
Medlem
Citat:
Men det har ju rapporterats under flera år från multipla källor även västerländska.

Vad svamlar du om egentligen?
Skall du svara på frågan gällande hur man KAN använda hektar till behovsefterfrågad mängd avsättning? Eller vill du lämna DINA i två dagars tjat om jordbruk helt plötsligt? Så ja, vad i helvete är det egentligen som DU svammlar om här?
Citera
2022-09-01, 16:06
Medlem
Citat:
Jag har bara påstått att Ryssland tar hem rekordskördar.

Och vinner militärt i Ukraina.
OCH????? DU använde detta som om att det BERÖRDE konflikten eller som något som skulle göra sanktionerna meningslösa. Varför påstår du något som du inte har en aning om? Och varför riktar du det som om att detta skulla vara svar på resten utav dina GISSNINGAR? Du sitter ju och proklamerar mer än någon annan här, men på något underligt sätt så tror du att det skall räcka för så långt som det passar DIG. Är du dum på riktigt eller spelar du bara desperat för att det känns bättre? Här skall jag bjuda dig på lite siffror som ÄR relavanta för BLA det du gnager om hela tiden.

- https://www.youtube.com/watch?v=abY25bwirTI
Citera
2022-09-01, 16:09
Medlem
Citat:
Återigen:

Ryssland får en rekordskörd i år.

Det är min bestämda uppfattning att detta är sant.
JAG får också en rekordskörd som JAG sade, så???? Vad i helvete betyder detta? DU använder det som ett vapen för din ÅSIKT och TROR att det är därför. Jag använder det till mitt levebröd utan att misshandla det som ett vapen i min ideologis förhppningar. Du förstår fortfarande inte hur jävla korkad du framställer dig visst? Så jag repeterar - vill du vara så snäll och förklara vad denna ooooooootroliga analys angående toppskördar i Ryssland har att göra med undvikandet utav sanktionerna att göra?
Citera
2022-09-01, 16:11
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Så Sky News är Fake News?
Uppenbarligen eftersom IAEA har rapporterat att de är på plats vid kärnkraftverket!
Citera
2022-09-01, 16:11
Medlem
Citat:
Jag kan bara konstatera att du inte har en aning om Rysslands spannmålsproduktion nu eller i framtiden.

Eller den militära situationen i Ukraina.

Inte en susning helt enkelt.
Du kan faktiskt inte konstatera ett endaste litet skit nej. Du VILL kunna göra så, men tyvärr har du varken möjlighet eller kunskap tillräckligt för att kunna göra så. Du, jag behöver en förare på en traktor här till septemberarealerna. Är du tillgänglig? Eller har du fullt upp med att räkna ut boniteter för dina förhoppningar i östra Ural? SLUTA som sagt.....sigh
Citera
2022-09-01, 16:14
Medlem
Citat:
Jag kan bara konstatera att du inte har en aning om Rysslands spannmålsproduktion nu eller i framtiden.

Eller den militära situationen i Ukraina.

Inte en susning helt enkelt.
Du är så jävla korkad att det blir humor utav det. Snacka om att kämpa hårt för att andra skall gå OT ja. - Du, GRABBEN!!! JAG har sålt utsäde till RYSSLAND de senaste 32 åren så vad är det jag inte håller koll på?? Fan att du får lov att vara kvar här med ditt jävla jidder är ju remarkabelt
Citera
2022-09-01, 16:16
Medlem
Reimers avatar
Dags för lite HIMARS igen

Citat:
Explosions are reported in Nova Kakhovka

https://twitter.com/WarMonitor3/status/1565339335112929280

Citat:
Explosions in the Antonovsky Bridge direction(Occupied Kherson)

https://twitter.com/WarMonitor3/status/1565339166325743619
Citera
Medlem
Citat:
Har de tagit över det från sig själva?:

Georgi Georgiev
@GeorgNoFNumbers
Svarar
@WarMonitor3
Liveuamap has it as UA controlled since weeks. Does this mean RU are counter-attacking or was it false the whole time?
https://twitter.com/GeorgNoFNumbers/status/1565327331694092289?s=20&t=WJT_5OT_KyWqt1LAefGuMA

Du ska veta att Warmonitor3 brukar publicera bilder ur dataspel som bevis.
Dina inlägg är så förutsägbara LaVerdadTodo

Du hävdar att du har källkritiskt kontrollerat dina obskyra länkar som sanningsenliga, i de flesta fall har de bevisats falska och alltid proryska.

Icke proryska länkar betraktar du alltid som falska, om de inte skriver någonting positivt om Ryssland förstås, då är de såklart korrekta.

I egenskap av det Stortroll du är, tror jag att du ”kommer att kasta in handduken vilken dag som helst”, eller i alla fall i senast i slutet på september.
Citera
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Det här är stort och viktigt.

Vysokopillya (Kherson) is contested

Ett av ryssarnas störst fäste i hela Kershon Oblast och med störst trupp koncentration. Har tidigare rapporterats om ca 2000 ryssar uppehåller sig där.

https://mobile.twitter.com/WarMonitor3/status/1565307154621501440
Ukraina lär ha tagit Vysokopillya, vilket verkar rimligt. Det har tidigare rapporterats att man befriat de två västra grannbyarna ol'hyne och Arkhanhel's'ke.

Ryssarnas invasion ter sig mer och mer pinsam, det var knappast meningen att dom skulle retirera? Fast enligt trollen går nog allt enligt plan, skenmanöver att ta Kherson
Citera
2022-09-01, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Vad skulle Sveriges under 10000 soldater med 200000 pansarskott till? Nej, dina siffror är orimliga.
Nej, hans siffror gällande 200.000 är ganska spot on faktiskt. Detta är det antalet som satts norm i lager i sverige. Vad har dina siffror gällande 10.000 soldater och hur at4 skall handhavas av dessa kommit ifrån?
Citera
2022-09-01, 16:30
Medlem
ReijoHervonens avatar
24 förstörda ryska artillerisystem igår. Det är ovanligt högt, det brukar ligga på 4-8st. Tyder på att råttorna tvingats lämna sina positioner och flytt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in