2022-08-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitfields
Någon förvånad över dagens Sverige? Blattar är och förblir helvetets avföda. Var är alla vänsterblivna som älskar muslimer och annat slödder och försvarar deras beteende från morgon till kväll.

Ja, fy fan vilka jävla drägg...
Citera
2022-08-30, 21:58
Medlem
Har ju börjat bli lite småkyligt om dagarna, så det är klart dom blir sura om brandkåren kommer o släcker lägerelden när man nyss lyckats få igång den med flintastenarna från hemlandet...
Citera
2022-08-30, 21:58
Medlem
Jag bor i Hyltebruk, åkte precis förbi. Polisen är kvar och intervjuar, såg brandröken tidigare idag från min lägenhet.

När jag för 20 minuter sedan åkte förbi så stod polisen och intervjuade folk i "Konsum parken" på andra sidan ica.

Har ni frågor så ställ dem, har sett det mesta som utvecklats under dagen eller fått höra och sett från folk som var på plats.
Citera
2022-08-30, 22:03
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnVilsenPerson
Jag bor i Hyltebruk, åkte precis förbi. Polisen är kvar och intervjuar, såg brandröken tidigare idag från min lägenhet.

När jag för 20 minuter sedan åkte förbi så stod polisen och intervjuade folk i "Konsum parken" på andra sidan ica.

Har ni frågor så ställ dem, har sett det mesta som utvecklats under dagen eller fått höra och sett från folk som var på plats.
Det är babbar som betet sig illa eller?
Citera
2022-08-30, 22:07
Medlem
Citat:

Utveckla vad du sett och vad du vet för övrigt om området. Ös på bara!
Citera
2022-08-30, 22:12
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDawnFades
Läste om detta illdåd i både Aftonbladet och Expressen, men det stod ingenting om våldsverkarna var svenskar eller invandrare. Journalisterna kan väl ta reda på nånting nångång.

Jornalisterna vet mycket väl vad det är för folk som gjort detta.

Desto mindre info om förövarna i media så kan man nästan alltid räkna ut med röven vad det är för folk som ligger bakom illdåden.

Här har ni ett reportage om skithålan Hyltebruk och vilka som styr där.

https://exakt24.se/nar-islamisterna-tog-over-hyltebruk/
Citera
2022-08-30, 22:15
Medlem
Ja nu vill vi veta varför denna balkong och brand fick ett sådant intresse från så många människor. Är det situationen att det brinner som fått dessa kaosmänniskor att elda på och ge sig på polis och räddningspersonal?. Eller är det grupperingar det handlar om och själva branden var målinriktad och "hopen" försökte förhindra släckningsarbetet.
Senast redigerad av leosurvey 2022-08-30 kl. 22:17.
Citera
2022-08-30, 22:18
Medlem
megacoolmans avatar
Hylte bebos av till en oroväckande stor del av socialfall, tattare och diverse WT. Dessutom så har orten på senare år blivit kraftigt kulturberikad.
Det är en av många småorter som livnär sig på att husera arbetsskygga individer på skattebetalarnas bekostnad.
Citera
2022-08-30, 22:22
Medlem
Citat:

Var det invandrare eller svenskar som bet och spottade?
Citera
2022-08-30, 22:29
Medlem
Milovinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallea79
Var det invandrare eller svenskar som bet och spottade?

Här har du svaret.
https://exakt24.se/nar-islamisterna-tog-over-hyltebruk/
Citera
2022-08-30, 22:40
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilleLeva
Hylte är det mest white trash område som går att hitta i Sverige. Sjukt myker impoterat skit där med
Det är fan inget WT där. Det är folk som jobbar enträget och hårt på pappersbruket.
Citera
2022-08-30, 22:41
Medlem
Nu är jag hyfsat ny på flashback, så jag vet inte hur man citerar, vad jag vet var det invandrare som bet och betedde sig illa mot blåljuspersonalen. Jag kan med nästan 100% säkerhet säga att det var invandrare.

Det finns ingen koppling mellan personerna som betedde sig illa eller som bet, och personen vars lägenhet brann. Folksamlingar uppstod för att folk här så otroligt nyfikna på vad som händer i området, så folk stod parkerade överallt för att kolla och snoka.

Personen vars lägenhet brann var en äldre person och dens lägenhet började brinna i samband med matlagning.

P4 halland har lagt upp en intervju om det, finns att lyssna på på Sveriges radio play. Mer vet jag inte vad jag ska säga. Är definitivt inte förvånad över allt som händer här just nu, inget ovanligt med invandrare som beter sig illa i denna lilla kommun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in