Citat:
Ursprungligen postat av
OnceUponACreek
Inte det minsta MIN personliga uppfattning nej. Den delas utav en större massa folk, businessfolk som reguljära nyhetsinsupare, i de CIVILISERADE länderna. Att du inte uppfattat detta är en helt annan sak, som inte bara är ointressant som ditt påstående, utan också säger en hel del om din möjlighet till objektivitet. Som sagt, las BÄGGE delarna, så kanske din förståelse gällande skillnaderna blir lite klarare och mer sanningsenlig. Och framför allt - Njut å det skönaste tillsammans med resten av den riktiga världen nu när neandertalarna som terroriserat och förstört världen i 800 år går under. Firandet kommer eka världen över. Från Havanna till Manila kommer folk sjunga och prisa gudarna för att Ryssen åter igen fallit i sin egen grop. VIVA LA TODO and SLAVA UKRAINE!
massa känslosås! hur mår du egentligen?
jag försöker förstå hur vi i EU kommer att påverkas de närmaste månaderna och åren
jag söker efter fakta och sanning - så nära man kan komma den....
Om det nu är på det viset att sanktionerna som initierats från USA faktiskt inte sänker Rysslands regim eller nationalekonomi - varför i h-e ska vi då behöva ta smällen i EU?
Om Ukraina vill kasta ut ryssarna kan vi bistå med vapen (till en viss gräns) och med ekonomiskt bistånd i synnerhet efter krigsslut. Men har vi då hamnat i ekonomisk depression förvärrat av sanktionerna, hur i h-e ska vi då kunna hjälpa dem?
Btw så litar jag inte helt på MSM i Väst och inte heller på ryskvänliga kanaler. Men ju mer man breddar informationsinhämtning ju mer framgår vad som är en trend och vad som ligger nära sanningen.