2022-08-29, 13:02
Medlem
Matchade med en mycket känd kvinnlig rikspolitiker. Bytte som mest ett par meddelanden innan vi bestämde träff. Sågs på en Tapas-restaurang. Samtalet flöt på. Drack två glas vin var. Delade på notan. Sedan följde hon med mig hem. Hon var ivrig. Max fem minuter innan vi var helnakna i soffan. Knullade henne i alla ställningar utan kondom. Osäker på om hon kom. Själv sprutade jag dock i hennes ansikte. Kramades i tio minuter. Sedan klädde hon på sig och gick. Efter det har vi inte haft någon kontakt.

Fick också upp Maria Sveland i flödet och ville se om hon gillat mig. Blev en matchning som jag dock avmatchade direkt.

Alla andra halvkändisar, främst journalister och författare, har jag dock svept bort.
Citera
2022-08-29, 13:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Fungerar så länge man inte ser ut som ett klappmongo.
Då gör jag nog det. Inget att göra åt. Bara lägga ner Tinder och skaffa en katt istället.
Citera
2022-08-29, 13:38
Medlem
Z.Topeliuss avatar
Alexandra Pascalidou
Citera
2022-08-29, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfarfar
Matchade med en mycket känd kvinnlig rikspolitiker. Bytte som mest ett par meddelanden innan vi bestämde träff. Sågs på en Tapas-restaurang. Samtalet flöt på. Drack två glas vin var. Delade på notan. Sedan följde hon med mig hem. Hon var ivrig. Max fem minuter innan vi var helnakna i soffan. Knullade henne i alla ställningar utan kondom. Osäker på om hon kom. Själv sprutade jag dock i hennes ansikte. Kramades i tio minuter. Sedan klädde hon på sig och gick. Efter det har vi inte haft någon kontakt.

Fick också upp Maria Sveland i flödet och ville se om hon gillat mig. Blev en matchning som jag dock avmatchade direkt.

Alla andra halvkändisar, främst journalister och författare, har jag dock svept bort.

Märta?
Citera
2022-08-29, 13:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Alexandra Pascalidou
Stackare…
Citera
2022-08-29, 13:57
Medlem
bbwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfarfar

Trodde jag fick ha Annika för mig själv
Citera
2022-08-29, 14:14
Medlem
slickadkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Sara Grahn?

Tänker inte hänga ut någon
Citera
2022-08-29, 14:29
Medlem
NirvanAs avatar
Bianca Salming (friidrottare, dotter till Börje Salming)
Anna Svedin (Åklagare, varit med mycket i Efterlyst)
Sara Skyttedal (KD-politiker)

Inget hände...det är ju det vanligaste.
Citera
2022-08-29, 14:49
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.Topelius
Alexandra Pascalidou

Hon är en väldigt vacker kvinna.

Man kanske ska skaffa Tinder? Men nej... Livet förnedrar mig tillräckligt ändå.
Citera
2022-08-29, 14:53
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6stringlevin
Anders Eklund. Där stod man och väntade med blommer och allt så dök han inte upp.

Ack sikka öden det kan finnas där ute <3 I ett annat liv kanske.
Citera
2022-08-29, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Bianca Salming (friidrottare, dotter till Börje Salming)
Anna Svedin (Åklagare, varit med mycket i Efterlyst)
Sara Skyttedal (KD-politiker)

Inget hände...det är ju det vanligaste.

Det var ett jävla glapp i ålder. Var ligger du själv åldersmässigt?
Citera
2022-08-29, 15:18
Medlem
Larissa från 90 day fiance
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här