2022-08-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Fenotyp? Hej där, rasbiologiska institutionens dagar! Haha!
Jag tänker inte bemöda mig att svara på detta.
Citera
2022-08-28, 23:04
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Varför bryr du dig om saker du inte vet något om?

Snälla tyst bara. Du skämmer ut dig.
De gick bättre för nooshi när hon inte pratade så mycket. Ta lärdom
Citera
2022-08-28, 23:04
Medlem
”Vi vet inte, vi ska titta på det”
”Har jag sagt det där?”
”Står det där i partiprogramet?”
”Jag vet inte vad vi tycker om det”

Osäker och förvånansvärt dålig insats faktiskt. Men hennes resonemang om Sverigepriser på el var ett bra nationalistiskt förslag som borde passa SD också!
Citera
2022-08-28, 23:08
Medlem
Ännu mer ökade klassklyftor eller inte? Vad vet jag, kanske bäst för Sverige.

Finns bara ett riksdagsparti som vill minska orättvisor.
Pratar inte migrations-politik vilket är en katastrof oavsett.
Citera
2022-08-28, 23:09
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macbajs
”Vi vet inte, vi ska titta på det”
”Har jag sagt det där?”
”Står det där i partiprogramet?”
”Jag vet inte vad vi tycker om det”

Osäker och förvånansvärt dålig insats faktiskt. Men hennes resonemang om Sverigepriser på el var ett bra nationalistiskt förslag som borde passa SD också!

Thihihi hur kan man inte vara mer taggad och skarp med 2 veckor kvar till valet!?
Citera
2022-08-28, 23:10
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Jag tänker inte bemöda mig att svara på detta.
Nej, med det säger mer om dig.
Citera
2022-08-28, 23:12
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimbulramn
Sen är hon medskyldig för att förstöra västvärldens bästa energisystem. Ett nedstängning som leder oss tillbaka till medeltiden. Tio svåra år väntar svenskarna. Få frågor på det från SVT.

Nu är det ju EU som förstört det svenska energisystemet, och som reglerar priserna, samtidigt som Elbolagen blir rika. Vi får inte billigare el oavsett hur många kärnkraftverk som byggds. Vi har inte energibrist i Sverige, tvärtom. Det var väl en av få saker som framgick av programmet.
Citera
2022-08-28, 23:14
Medlem
peterZiipens avatar
Skevast var att Nooshi förnekade att det fanns ett hemligt dokument skapat av partistyrelsen om ämnen Vänsterpartiet inte ska prata om ifall det specifikt inte efterfrågas - när det tydligen fanns ett sådant dokument.
Citera
2022-08-28, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Skevast var att Nooshi förnekade att det fanns ett hemligt dokument skapat av partistyrelsen om ämnen Vänsterpartiet inte ska prata om ifall det specifikt inte efterfrågas - när det tydligen fanns ett sådant dokument.

Vilket dokument? Tvivlar inte på det du säger, eftersom hon är som alla.
Citera
2022-08-28, 23:17
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Nu är det ju EU som förstört det svenska energisystemet, och som reglerar priserna, samtidigt som Elbolagen blir rika. Vi får inte billigare el oavsett hur många kärnkraftverk som byggds. Vi har inte energibrist i Sverige, tvärtom. Det var väl en av få saker som framgick av programmet.

EU är definitivt en bov i dramat. Med Ringhals kvar hade vi klarat oss bättre men visst, för att återgå till förrförra årets priser behöver vi minst bygga kärnkraftverk för att täcka behovet i Sverige, Danmark och Tyskland så de kan godhetsposera.

Men V har varit med och försämra vårt läge och det kommer blir äckligt dyrt. Vattenfalls vinster kan såklart användas för att kompensera priserna men det är också helt ohållbart. Företag har redan börjat stänga ned.
Citera
2022-08-28, 23:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Vilket dokument? Tvivlar inte på det du säger, eftersom hon är som alla.

Dokumentet tas upp i första minuterna av Politikbyrån som sändes direkt efter programmet. X-antal ämnen som Vänsterpartister blivit ombädda att inte prata om - vilket Nooshi förnekade under sändning.

https://www.svtplay.se/video/35745441/politikbyran/politikbyran-28-aug-22-00?position=278&id=jqbxA7M
Citera
2022-08-28, 23:20
Medlem
hakro807s avatar
Säger som vid tidigare intervjuer, tycker det är pinsamt att SVT med sin budget på åtskilliga miljarder inte kan prestera bättre än valfri youtuber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in