2022-08-28, 21:00
Medlem
Bedrövligt av Nooshi. Hon gav verkligen ett exempel på hur illa det kan gå då unga kvinnor går före i kön till jobb som de inte riktigt behärskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Är jag den enda som tycker det är smått märkligt att de inte ens tog upp invandringsfrågan? Hon sa senast i veckan att invandring inte har något med brott att göra. Är inte det ett rätt kontroversiellt uttalande som man borde fråga om?
Hon mindes kanske inte att hon sagt det.
Citera
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Ser inte bra ut att hånskratta åt alla frågor som hon får utav programledaren.

Håller med, konstig inställning.

Många som är lite ledsna i ögat i tråden idag.
Citera
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Ok, det här tror jag inte vinner några nya V-väljare. Dock tycker jag högersidan kan sno förslaget om "Sverigepriser" på el rakt av.

Jag tror många vänsterväljare , förutom hennes fanboys, undrar ifall Nooshi företräder partiets politik.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Fan va pinsamt detta är att se på. Hon blir ju så bort dribblad. För fan säg att du är kommunist istället, Där ska Ohly ha lite kred. Han va öppet kommunist och stod för de.
Tror inte att Lars Verner (r.i.p) skulle gillat utvecklingen i Sverige. Där hade V en gubbe som var true.
Citera
2022-08-28, 21:01
Medlem
Inte en enda fråga om invandringen eller kriminaliteten.

Märkligt.
Citera
Medlem
FarbrorAgges avatar
Uselt! Riktigt svag insats av ND. Hon framstår som en fritidspolitiker som inte har koll på nånting. Hoppas V tappar minst ett par procentenheter efter den här slakten på bästa sändningstid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Framförallt hade Ohly vissa delar av sig som stod mer än andra.

Ja jo, Jag avskyr kommunismen, men personer som säger vad dom tycker och tänker respekterar jag. Och det Nooshi gör nu det är att hon säger att om V fortfarande hade hetat VPK så hade hon aldrig gått med, men det gick bra att gå med i ung vänster som är öppet kommunister. Hon talar med kluven tunga
Citera
2022-08-28, 21:03
Medlem
ETA2824-2s avatar
Har hon rökt på innan utfrågningen? Flinar, skrattar, osammanhängande svar. Framstår som en representant från ett ungdomsförbund.
Citera
2022-08-28, 21:03
Avslutad
Oavsett vad man tycker om V så är ju Nooshi uppenbart en trevlig och bra tjej.

Tror hon har hamnat i helt fel parti. Hon är nog liberal innerst inne, men hamnade till vänster pga sin bakgrund.
Senast redigerad av PresidentBahama 2022-08-28 kl. 21:06.
Citera
2022-08-28, 21:04
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Är jag den enda som tycker det är smått märkligt att de inte ens tog upp invandringsfrågan? Hon sa senast i veckan att invandring inte har något med brott att göra. Är inte det ett rätt kontroversiellt uttalande som man borde fråga om?
Togs ju upp iaf arbetskraftsinvandringen som V vill att facket skall få inflytande över.
Citera
2022-08-28, 21:04
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Erehan
Såg du inte på hennes ansikte att hon ljög?

Hon hånflinar jämt. Som om att hon tycker att allt är en lek.

Jävligt oseriöst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in