2022-08-28, 20:55
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Nooshi brukar ju ha nån form av ryggrad och inte vända kappan efter vind, lite SD i miniformat där. Få se ifall hon håller fast vid åsikterna idag.
Fast utan "den så viktiga frågan". Annars ja, ryggrad!
Citera
2022-08-28, 20:55
Medlem
Det här var den sämsta prestationen jag någonsin sett av en svensk politiker. Valfri från ungdomsförbundet borde kunna prestera bättre än det här.
Citera
2022-08-28, 20:56
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Hon har alltid haft ett skumt småflin i bakgrunden. Ibland undrar man om hon är en skådespelerska.

Så ser alla ut som är osäkra i sig själva.
Citera
2022-08-28, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Nu börjar det bli intressant. Ser ut som om Dadgostar har underskattat Kvartoft.

Nooshi verkar snudd på chockad och helt oförberedd på frågor om den kommunistiska historien och innehållet i nuvarande partiprogram (avskaffandet av kapitalismen).

Intrycket att V är ett gap-och-skrik-parti som saknar verklighetsförankring blir bara tydligare.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Vad fan hon ljuger i stort sett hela tiden. Fnissar som en fjortonåring i nästan varje mening.

Hoppas V åker ut. Oseriös politik. De går till val utan att ha några riktlinjer.

Vad är hennes plan? Vinna valet sen komma på vad partiet står för?
Shit vad efterblivet parti
Citera
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Ok, det här tror jag inte vinner några nya V-väljare. Dock tycker jag högersidan kan sno förslaget om "Sverigepriser" på el rakt av.
Citera
2022-08-28, 20:58
Medlem
solstrålars avatar
Är jag den enda som tycker det är smått märkligt att de inte ens tog upp invandringsfrågan? Hon sa senast i veckan att invandring inte har något med brott att göra. Är inte det ett rätt kontroversiellt uttalande som man borde fråga om?
Citera
Medlem
Finns det nån källa att Nooshi har kritiserat Magda för Somalitown? Har hon det är hon körd som seriös politiker hos mig. Minns hon inte vad hon gjort för bara några dagar sedan är ju frapperande.
Citera
Medlem
Knarkpojkens avatar
Har hon druckit alkohol eller?
Hånflinar åt programledaren samtidigt som hon inte har koll på vad hon sagt.
Så denna personen som knappt har någon koll på någonting vill vara med och bestämma över detta landet?.
Bra programledare idag haha hon slaktar ju henne och får henne att se ut som en idiot.
Citera
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Kör hårt Nooshi. Skydda svenskarna från energibolaget som inte sänker priset.
Folk har ännu inte fattat hur elmarknaden funkar. Tyvärr.
Citera
2022-08-28, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Ok, det här tror jag inte vinner några nya V-väljare. Dock tycker jag högersidan kan sno förslaget om "Sverigepriser" på el rakt av.

Jo Jimmy tror sig redan över EU lagar och regler. Varför inte fortsätta på de spåret
Citera
2022-08-28, 20:59
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Finns det nån källa att Nooshi har kritiserat Magda för Somalitown? Har hon det är hon körd som seriös politiker hos mig. Minns hon inte vad hon gjort för bara några dagar sedan är ju frapperande.
SVT borde haft klipp klara att visa upp om den utfrågade "inte minns" eller ifrågasätter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in