2022-08-28, 16:23
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Kinky Brian, vad gör han nuförtiden? Har han gått ner i vikt, eller nåt positivt?

Hoppas han tagit repet!
Citera
2022-08-28, 17:36
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beanian0nim
Flashback och det fria ordet...

Jag är absolut för det, men ibland har forumtrådar ett specifikt syfte.

I detta fallet är det att stödja Dumpen.se och deras kamp för att skydda barn från pedoraptorer och stoppa dessa i förväg från att våldta barn.
Dialogen om lagligheten är ointressant här, då alla vet att vi har en problematisk lagstiftning som
inte kommer åt uppsåt utan egentligt offer samt polisens saknade möjlighet till brottsprovokation.

Chattloggar, skickade bilder och faktiska möten visar vilka dessa faktiskt är!

"Vanliga och normala" människor hatar dessa och deras mörka beteenden, och de som försöker ha en "rimlig" dialog visar bara att de försöker försvara förövarna och inte bryr sig om offren, eller vill skydda mot framtida offer.

Dumpens.se's arbete visar att den fyller ett stort behov samt att stödet mot pedoraptorerna är STORT. Oavsett lagstiftning, organisatoriska utmaningar eller åsikter om Patrik's och Sara's tidigare eller privata liv.

Hur kan vi fortsätta dialogen på ett konstruktivt sätt, identifiera pedoraptorerna och skydda barnen utan meningslösa peddostöttares trolleri som fyller tråden? Mods?
Du var mig en sällsynt stor imbecil.
Så det fria ordet gäller bara de som tycker rätt saker, andra skall censureras?

Ligg inte sömlös för att vi här ogillar dumpens metoder, ogillar att ett knarkande rattfyllo ropar efter polis eller en notoriskt skattesmitare nu hittat ett sätt att ta emot swish som gåva och sedan stoppa pengarna i egen ficka utan att skatta för dem.

Ta din jävla censur och kör upp den i röven, jag har varit med här sedan flashback starta och många gånger har idioter som dig viljat stoppa den fria debatt som råder här.
Det kan du glömma, gå tillbaka till dumpens och 242s hemsida istället, där råder full censur och ingen kritik får komma fram.
Citera
2022-08-28, 17:38
Medlem
Citat:
Kinky Brian, vad gör han nuförtiden? Har han gått ner i vikt, eller nåt positivt?

Hörde att han varit aktuell som sommarpratare?
Citera
2022-08-28, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du var mig en sällsynt stor imbecil.
Så det fria ordet gäller bara de som tycker rätt saker, andra skall censureras?

Ligg inte sömlös för att vi här ogillar dumpens metoder, ogillar att ett knarkande rattfyllo ropar efter polis eller en notoriskt skattesmitare nu hittat ett sätt att ta emot swish som gåva och sedan stoppa pengarna i egen ficka utan att skatta för dem.

Ta din jävla censur och kör upp den i röven, jag har varit med här sedan flashback starta och många gånger har idioter som dig viljat stoppa den fria debatt som råder här.
Det kan du glömma, gå tillbaka till dumpens och 242s hemsida istället, där råder full censur och ingen kritik får komma fram.

Nej,din pedofil. Det handlar inte om censur utan om ett ämne som behöver avhandlas och lösas. Ämnets vara eller inte vara är ett annat ämne. Så din kritik får du gärna ge i alla andra trådar, jag efterlyser ett faktiskt arbetsforum.
Citera
2022-08-28, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobGet
Ser vi till själva trådstarten så ställs frågan:
"Vad tror ni, OM sajten får ligga uppe, kommer den ha ett preventovt syfte?"

Ska vi istället ha en ekokammare där all negativ kritik sållas bort och endast lovhyllningar får vara kvar? Som vi kan se i tråden så är det rätt många som anser att Dumpens metoder troligtvis inte genererar det preventiva resultat som var tanken från början.

Kritiken förtjänar egen tråd, absolut. Jag efterlyser en tråd där faktiskt Dumpen.se's arbete stöttas och barnen skydds. Det handlar inte om censur utan att skilja på åsikstråd och en tråd för ett faktiskt syfte.
Citera
2022-08-28, 17:59
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nu är Patrik tillbaka från återhämtningsvilan och ute på vägarna med Sara igen, kort hälsning här:
https://m.facebook.com/groups/776883263665426/permalink/806504934036592/?refid=18&_ft_=encrypted_tracking_data.0AY_odiUqJ3 86PKlr748ARQLipWM_ryRBbbYhWQRop9PMEZAwjAVE6CQpf1lE Bp7omNUk-3 6lHEiYsk_GBN7oYFc-Kt2iw_yrGlzdKgFLGSSOyXvDU4_5A-iQTfOdi6z0jLttXdpGWt7LoO40JUH7TuWHvfZA5BKAwM8XN2go TQ heNJhdt3HScVEKcJr9wG53froUT_693Tqk2ne-pYzFTH85w1G5meOYcWfOFQEq_TFN6W1atMlKlRB5ibXtG2XlBz dfiRxQGKo4Om kczbF2A0T819oc4Wyx7i3zfYECVokJ3uzjvmSoZc4i3x0vqpKj zChkvZJFtJ2EnrvYoe0VWqkvullOASWsmFoLQux12aa1LR7b-J eg73U-OvN00UO_sdWbCXasqc20lxz4XN-grAVPLFUIPpjpBjvdAHdse-M2QUPeXP_sl4X5_MIcJEjosg2_CLPznVjanhrP8wBcXs WVCROXl11wavWEK2vfuBHq90d_PCMO4cjDTAKR5VemhWff1FyI q5roRfrUw3tyEGTm6GdP3DR-Byh6AjB6uaatr40LHjVYvhTd3K fwbeoXSNdftQHKWe2_8sj51zrfh8bQAd6BdTSRV4wJ9aHhyVv6 7MbugxvRvWFZmWZvweDCGb_twhX1DHFltExTaHUhxsuj--ShDl EiEXOyrUONbkaajQpzkq3w_tUZTQj4AiH1-koYRZrYheYqL3tENOKPZry1ekr22sdnwLbwX5lONlRg32xJ0Im KYwJyQMbuXuhL8l OHEQL0yuorouirwW1cuVifdEaNUrZNZZvW8VC71AInNCST_H6u 5SustsQ4wz9MtFPN6No3oB9oRfZ_PLhsCF2qaXIxqHYgYHqpkp JhpmeX_byw0Us8Yg-vWkK9wdhYi7_PAWy-p8ukGajz3w02MuEbvPZ7VKpPNdzBJE0oCfnslroi1bWcCPN2ZR _OA2ooNiMdjLAlkV 7aPV--3VqB6rqg9nUVAmQDlJWaQlD6UkoZ-PpPinnf3EurhwWei98EfolrBbCV3qG5Kbt1VJ1to50Uis3tFqb ykIwBYbrDXnFdQr 7KvwqMizwzPr0wjkCqDg1v6LxXwq7IFLf0QSkHW2pihFSmsm3x dqIR52az1QAvQxzSTsI0nUA&__tn__=%2AW-R

Ajajaj.. Patrik ser riktigt sliten ut, som att han åldrats 10 år på några månader.
Har han varit inlagd på rehab?
Citera
2022-08-28, 18:24
Medlem
Citat:
Kritiken förtjänar egen tråd, absolut. Jag efterlyser en tråd där faktiskt Dumpen.se's arbete stöttas och barnen skydds. Det handlar inte om censur utan att skilja på åsikstråd och en tråd för ett faktiskt syfte.
Bara att starta en sådan tråd ,så att de som anser att ålder bara är en siffra och att Dumpen triggar vanliga gifta ensamma män att söka kontakt med barn får någonstans att hålla till istället för i denna tråd
Citera
2022-08-28, 18:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Tack Raymond-Chow för att du tog dig tid att hjälpa med rebusar!
Det var så lite. Det är mitt stora nöje att bidra till att gäddorna inte glöms bort.
Citat:
Har ingen aning om vad han gör idag, däremot vet jag att han har en kropp som inte attraherar tonåringar.
https://postimg.cc/0r2BVyxZ
Trivia: Han har jobbat som cykelreparatör och har en fru som ringt och skällt ut Dumpen och sagt åt dem att ta bort konfrontationsvideon, enligt "Antipedofilpodden" från 2 februari. Vill även citera ett tidigare inlägg i tråden om denne herre:
Citat:
Ursprungligen postat av Hitman
Den här förlåt-Brian har man ju sett vid upprepade tillfällen. Ofta släpar han på frun i rullstol och påminner om någon slags gycklare i valet av klädsel och framförallt hur han färgat hårtestarna.
Grönt, rosa och blått vill jag minnas att jag sett.

Han är inte helt med i matchen men nog kan han stå för sina handlingar och förstå vad han håller på med.

Till sist vad som beskrivs i chatten:
- Ålder är en siffra
- Vill du ha sex i alla dina hål
- Lära sig ta hela kuken i halsen, kommer tycka det är obehagligt och vilja kräkas men det är inget att bry sig om
- Vill du lära dig ta emot kiss också, sånt kallas kinky sex, älskling
- Vill knulla i ett öde hus (inte alls creepy)
Citera
2022-08-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Bara att starta en sådan tråd ,så att de som anser att ålder bara är en siffra och att Dumpen triggar vanliga gifta ensamma män att söka kontakt med barn får någonstans att hålla till istället för i denna tråd
Det anser jag vara en mycket dålig ide. Det skulle vara jävligt tråkigt om alla tyckte lika.
Citera
2022-08-28, 19:26
Medlem
Sveppss avatar
Lyssnade på podden nu och blev lite mer nyfiken på skobutiksgäddan (som fick sin dörr slaktad) hur välkänd är han på orten? Någon här i tråden som känner till?

Jag fick vibbar från podden och undrar om han är typ som Bert Karlsson ät i Skara. Eller Glenn Hysén i Göteborg. En ”tjena mannen” snubbe som snackar med allt och alla och har barn och familj i stan?

Jävlar den videon tål att tittas på ett par gånger. Undrar om man sitter med chips och ostbricka eller te och kvällsmacka när man slår sig ner för att kolla live:ade övergrepp på barn? Jävla sjuka jävlar, måtte de ruttna.
Citera
2022-08-28, 19:34
Medlem
goofers avatar
Citat:
Nej,din pedofil. Det handlar inte om censur utan om ett ämne som behöver avhandlas och lösas. Ämnets vara eller inte vara är ett annat ämne. Så din kritik får du gärna ge i alla andra trådar, jag efterlyser ett faktiskt arbetsforum.
Du kan lösa det på dumpens facebook,
Där kan ni styrkekramar varandra och all kritik rensas bort.
Håll dig där, hör pågår en debatt där det är fritt att ha olika åsikter.
Citera
2022-08-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Lyssnade på podden nu och blev lite mer nyfiken på skobutiksgäddan (som fick sin dörr slaktad) hur välkänd är han på orten? Någon här i tråden som känner till?

Jag fick vibbar från podden och undrar om han är typ som Bert Karlsson ät i Skara. Eller Glenn Hysén i Göteborg. En ”tjena mannen” snubbe som snackar med allt och alla och har barn och familj i stan?

Jävlar den videon tål att tittas på ett par gånger. Undrar om man sitter med chips och ostbricka eller te och kvällsmacka när man slår sig ner för att kolla live:ade övergrepp på barn? Jävla sjuka jävlar, måtte de ruttna.

Nu är Mönsterås litet jämfört med Skara, och skulle nog inte säga att han varit en direkt stöttepelare till Mönsterås. Men han har varit väldigt omtyckt, omskriven i tidningar för sitt engagemang för Mönsterås i olika konstellationer osv. Alla vet vem han är, känd som en väldigt trevlig och sympatisk människa.

Han har lyckats väl med sin skobutik och man kunde (fram till dom tog ner sidan från Facebook) se att folk var övernöjda med hans/deras service. Tror att han delar ägarskapet med någon person och hoppas denne person helt tar över butiken och kan driva vidare den. Men blir nog inte många kunder på ett bra tag.

Hur söm helst har han ingen egen familj/barn (som tur är).
Senast redigerad av acidbalance 2022-08-28 kl. 20:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in