2022-08-27, 11:42
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Dock är hunter redan drained ifrån politiken, och du leverera INGET annat som påvisar något annat.
Varför har du så stora svårigheter att påvisa detta att du tror prata om annat funkar att fakta är annat än hunter är drained ifrån politiken.

Vi alla vet detta har enbart med Husrannsakan och attackera FBI att göra, vilket gör det rätt komiskt.
Eller påvisa vilken aktiva tjänst inom politiken hunter har, eller är det för tufft för dig?

Och om någon sätter hunter i fängelse, ja, och, saknar betydelse det med.
Dock har vi noterat att inget händer mer än inte kön och droger, sen är det, och ska man börja prata om nepotism, ja, då komemr vi till området fromleri av er och missar den större.

Det är så här det blir för dig när du har agenda och vägrar ta in viss fakta som stör narrativet.
Inget av det du skriver har med mitt inlägg att göra. Som vanligt är det i princip helt obegripligt vad du skriver.

"drained från politiken" vad fan betyder ens det?

Fallet med Hunter har aktualiserats för att det just nu framkommit att FBI censurerat sociala medier.
Det är FBI som nu framstår i allt sämre dager, bland annat för Hunter-censuren.
Citera
2022-08-27, 12:46
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Inget av det du skriver har med mitt inlägg att göra. Som vanligt är det i princip helt obegripligt vad du skriver.

"drained från politiken" vad fan betyder ens det?

Fallet med Hunter har aktualiserats för att det just nu framkommit att FBI censurerat sociala medier.
Det är FBI som nu framstår i allt sämre dager, bland annat för Hunter-censuren.
DU svarade mig och hunter är redan sedan länge drained ifrån politiken, så varför försöker TDS-trumpnissarna påstå annat för?
Citera
2022-08-27, 12:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
DU svarade mig och hunter är redan sedan länge drained ifrån politiken, så varför försöker TDS-trumpnissarna påstå annat för?
Kära psykfall. Jag har nu i ett större antal inlägg försökt förklara för dig att det som nu är den stora skandalen är att FBI beordrade att nyheten skulle censureras för att inte minska Bidens chanser i valet. Huruvida Hunter är "drained" eller inte har ingen relevans för denna korruptionsskandal.
Citera
2022-08-27, 13:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kära psykfall. Jag har nu i ett större antal inlägg försökt förklara för dig att det som nu är den stora skandalen är att FBI beordrade att nyheten skulle censureras för att inte minska Bidens chanser i valet. Huruvida Hunter är "drained" eller inte har ingen relevans för denna korruptionsskandal.
DU svarade mig och en diskussion om att hunter skulle drainas, och då är fakta att hunter redan är drained.

Är du av en annan tanke?
I så fall är det dax att presentera denna någon gång, så hur lång tid tar detta att påvisa att hunter inte alls är drained ifrån politiken?
Citera
2022-08-27, 13:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
DU svarade mig och en diskussion om att hunter skulle drainas, och då är fakta att hunter redan är drained.

Är du av en annan tanke?
I så fall är det dax att presentera denna någon gång, så hur lång tid tar detta att påvisa att hunter inte alls är drained ifrån politiken?
Kan du förklara vad du menar med "drained" & på vilket sätt det gör FBI's censur av media mindre allvarlig?
Citera
2022-08-27, 13:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Kan du förklara vad du menar med "drained" & på vilket sätt det gör FBI's censur av media mindre allvarlig?
Det kommer ifrån er TDS-trumpnissar som återger trumpen drained the swamp, har du redan glömt av detta?

hunter är redan drained ifrån politiken och hur ska han bli drained igen ifrån politiken-
Kan du förklara denna paradox du försvarar nu?

Det enda rätta vore ju säga som det är och hunter är redan drained ifrån politiken, så kan du återgå till de andra lögnerna om hunter och varför det aldrig blir nått.
För trumpen hade år på sig,så den snuttefilten finns inte heller om hunter för er

Jag väntar nu på din förklaring hur denna drain ska gå till, och alternativet är att säga det var nonsens.
För då är ju det över och att vi alla vet att även TDS-trumpnissar inser detta nonsens.

Men det är lugnt, jag vet att sekten aldrig någonsin haft fel ens någonsin, så jag FÖRVÄNTAR mig att detta fel kommer upprepas.
Citera
2022-08-27, 13:20
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Det kommer ifrån er TDS-trumpnissar som återger trumpen drained the swamp, har du redan glömt av detta?

hunter är redan drained ifrån politiken och hur ska han bli drained igen ifrån politiken-
Kan du förklara denna paradox du försvarar nu?

Det enda rätta vore ju säga som det är och hunter är redan drained ifrån politiken, så kan du återgå till de andra lögnerna om hunter och varför det aldrig blir nått.
För trumpen hade år på sig,så den snuttefilten finns inte heller om hunter för er

Jag väntar nu på din förklaring hur denna drain ska gå till, och alternativet är att säga det var nonsens.
För då är ju det över och att vi alla vet att även TDS-trumpnissar inser detta nonsens.

Men det är lugnt, jag vet att sekten aldrig någonsin haft fel ens någonsin, så jag FÖRVÄNTAR mig att detta fel kommer upprepas.
Jag får helt enkelt erkänna att jag inte begriper ett ord av vad du skriver.
Citera
2022-08-27, 13:54
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag får helt enkelt erkänna att jag inte begriper ett ord av vad du skriver.
Det har jag redan berättat att du besvarade ett inlägg där man skulle draina hunter ifrån politiken.
Men hur ska det gå till när detta skett sedan evigheter sedan?

Vill du inte prata om detta, så vet jag inte varför du fortsätter citera, för även du inser väl att hunter är drained... ifrån politiken, eller har du inte ens så låga kunskaper om politiken?

Att du spelar och låtsas, det går ingen på, det måste väl även du förstå?
Citera
2022-08-27, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Här får ni lite nytt material att ge er på, en liten försmak av vad som väntar i filmen “My Son Hunter”:

TRAILER RELEASED to Hunter Biden Movie — And THEY’RE NOT HOLDING BACK!… Corn Pop, Crack, Hookers, and China Deals All Made the Cut!
Skådisen som spelar joe var honom lik i ansikte och tonalitet.
Men hunter?
Kunde de inte casta någon bättre?

Nu till frågan. Hur många tror du kommer att köpa en biljett till denna film? Låt oss säga gross total sales om 1 år?

Vågar du kill gissa?
Citera
2022-08-28, 11:42
Medlem
Medias mörkläggning och vilseledande rapportering av Hunters laptop påverkade valet, anser närmare 80 % av de amerikanska väljare som följt storyn:

Citat:
79% say ‘truthful’ coverage of Hunter Biden’s laptop would have changed 2020 election
----
Nearly four of five Americans who’ve been following the Hunter Biden laptop scandal believe that “truthful” coverage would have changed the outcome of the 2020 presidential election, according to a new poll.
----
The poll results, published Wednesday, are based on responses from 437 adults who said they were following the laptop story “very” or “somewhat” closely when they were surveyed online earlier this month, according to the TIPP.
https://nypost.com/2022/08/26/2020-election-outcome-would-differ-with-hunter-biden-laptop-coverage-poll/

Trump kommenterar resultatet av undersökningen:
Citat:
Trump: ‘Coverup’ of Hunter Biden’s laptop had ‘major’ role in his 2020 loss
https://nypost.com/2022/08/27/trump-coverup-on-hunter-bidens-laptop-had-major-role-in-2020-loss/

Bill Maher pekar ut media för att gemensamt tystat ned laptop-storyn, allt för att få bort Trump:
Citat:
Hunter Biden laptop story was suppressed in ‘conspiracy to get rid of’ Trump, Bill Maher says
---
The media conspired to keep news about Hunter Biden quiet until after the 2020 election in a bid to help President Biden win, Bill Maher charged.
https://nypost.com/2022/08/27/hunter-biden-story-suppressed-to-get-rid-of-trump-bill-maher/
Citera
2022-08-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor.
Nu berättar Mark Zuckerberg för Joe Rogan att FBI var direkt involverade i att Facebook skulle censurera storyn om Hunter's laptop:

Mark Zuckerberg Tells Joe Rogan Facebook Censored Hunter Biden Laptop Story For 7 Days on Request From FBI (VIDEO)

Republikanerna lär efter midterms fråga ut Zuckerberg och FBI hur de i symbios lyckade påverka valresultatet 2020:
Citat:
House Minority Leader Kevin McCarthy blasted the FBI and Big Tech as Orwellian after Facebook founder Mark Zuckerberg admitted that the social media platform was wrong to censor The Post’s bombshell reporting on Hunter Biden’s laptop ahead of the 2020 election.

“The FBI colluded with Big Tech to silence news stories weeks before the 2020 election in an attempt to control your access to information,” McCarthy tweeted late Thursday.

The California Republican then vowed to “hold all of them accountable.”

“Democrats in Congress have been intentionally ignoring the facts,” he seethed. “When Republicans are back in charge, we will hold all of them accountable.”
https://nypost.com/2022/08/26/mccarthy-blasts-tech-after-zuckerberg-bombshell/
Citera
2022-08-28, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batuta
Republikanerna lär efter midterms fråga ut Zuckerberg och FBI hur de i symbios lyckade påverka valresultatet 2020:

https://nypost.com/2022/08/26/mccarthy-blasts-tech-after-zuckerberg-bombshell/

Känns som att det är bra timing på avslöjandet om FBI's inblandning i valrörelsen 2020 med påverkansoperation samtidigt som vi bevittnar det andra pågående debaclet med FBI raiden hos president D. Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in