Citat:
Ursprungligen postat av
IngaVenner
Det tjusiga fotot på ledaren när han tafatt håller i "Bevara Sverige Svenskt" flaggan är även den svår hittad.
Dagens SD:are är alldeles för mjäkiga för att vara riktiga nassar, men en gång wannabe-nazi alltid wannabe liksom.
SD politiker ser för övrigt alltid för jävla underliga ut på bild, de kan ju inte ha otur med fotografen v-a-r-e-n-d-a gång kan man tycka...
Även den där töntiga gubbkepsen på ledaren är lika komisk varenda gång.
Så... har någon en länk på fete Åkesson, med eller utan gubbkeps, så att man får skratta åt eländet vore det toppen!

Ja det fotot ja. Fullständigt undangömt nu när Jimmie allierat sig med storfinansen och SD fullt ut blivit kontrollerad opposition.
Måste va Wallenberg som raderat alla spår?
OBS: fotot är först på sökresultatet om du googlar