Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Iallafall igår fick jag ett sjukt återfall som en käftsmäll från ingenstans, hade nästan hållt mig i en månad utan att spela för en krona & så blåser man bort varenda öre direkt efter klockan 12 när man fick in pengarna.
Har inte sovit en blund men det behöver jag nog inte säga varför jag inte har gjort om jag skriver här inne.
Är det dock sant att ett återfall tar en tillbaka ändå tillbaka till ruta nummer ett igen? Och att all den tiden man lyckades hålla sig ifrån att spela är helt bortkastad nu?
Du hade spelat om du hade pengar
Därför viktigt att bestämma sig helt
Du måste vilja sluta , inte sluta pågrund av att du inte har pengar på kontot
Om jag ger dig 50000 nu ? Hade du spelat då
100%
Ett tips är Maila runt alla casinon
Vet ej om du spelar på utländska casinon
Bara skriva på engelska
De blockar dig direkt , inga konstigheter
De får sådana mail stup i kvarten
Oftast så blir du blockad från deras andras sidor oxå
Visst kommer nya casinon , men oftast så är det samma som ligger bakom
Då kan du ej sätta in där ändå
Lägg en 30 min varje dag i en vecka på Maila runt . Då har du kommit långt
Visst du kan åka till kina å spela där säkerligen
Men vem orkar det
Maila runt e mitt bästa tips
Sen skriver du ner varje dag för få ut dina känslor
Äter ordentligt
Sover ordentligt