2022-08-23, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Nu har jag läst lite om det här paret och det jag fått fram av folk som skriver om dem på Sociala medier är:

Janni är jämt otrogen när hon är ute och reser med sina tjejpolare
Jon är konstant otrogen och var även otrogen nu i sommar när han var i Sandhamn fast de redan bestämt sig för att separera.
Janni släpper till alldeles för sällan så det är inte konstigt att han är med andra.
Jon klarar inte av att leva familjeliv och Janni vill vara ute och parta med sina vänner.

Jaha…. Undrar vad som stämmer.
De har kanske bara tröttnat och bara blivit vänner. Sånt händer ju också…,

Ja för Jannid är ute och reser så mkt med sina vänner numer. Svar nej. Hon reser ju inget utan sköter barnen mest. Med tanke på att Jon går loss på ig är det han som raggar små brudar i ålder att kunna vara hans eget barn.

Ger det några månader innan han dejtar ny.
Citera
2022-08-23, 22:54
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustarn
vart läser du det här?

I den här tråden och någon annan tråd här på Flashback.
Citera
2022-08-24, 10:52
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Var på fest hemma hos Jon i Mora, någon gång vid seklets början. Han är ingen intellektuell gigant.
Citera
2022-08-24, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Alltså vad är storyn bakom det. Var det Jannis eller Jons ide? Huset i Marbella var ju schysst.

Detta hade säkert negativ inverkan på det sociala livet för Janni. Om ens vänner inte är lika taggade på att besöka och hänga med en. Långtråkigt och isolerat enbart umgås med sin partner, barn och pappa i längden. Rikt socialt liv gör livet lyckligare och där var Marbella betydligt bättre. Även om Cypern säkert var privatekonomiskt fördelaktigt. Huset på Cypern är väl förensten hyrt? inget dom äger vad jag sett.

Storyn är att hennes pappa var tvungen att dra från Spanien av skatteskäl, dessutom fick han dra snabbt med väldigt kort varsel. Hus, båt etc såldes av rätt snabbt. Sedan finns det olika versioner/rykten om varför Jon och Janni drog som en avlöning i samma veva med.. De var/är ju skrivna i Monaco och har inte samma vistelsetid eller har bolag i Spanien etc.. så de borde inte kunna råka ut för problem i Spanien. En uppgift/rykte som cirkulerat och skulle kunna stämma är att pappan var åtminstone delägare i Jon o Jannis hus med..
Citera
2022-08-24, 14:07
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Var på fest hemma hos Jon i Mora, någon gång vid seklets början. Han är ingen intellektuell gigant.

Det kan gå bra för folk ändå.
Det mesta handlar om socialkompetens och att vara driven.
Citera
2022-08-24, 15:19
Medlem
Citat:

Och ändå är Jon känd och rik till skillnad från dig
Citera
2022-08-24, 15:23
Medlem
dLn_sthlms avatar
Citat:

Han liv och karriär går väl mest ut på att vara en glad skit som skapar uppseendeväckande grejer, inte att vara intellektuell.
Citera
2022-08-24, 20:24
Medlem
Fick precis höra av en källa i Stockholm att han hade varit otrogen med en 01.
Har har varit nykterist ett längre tag. Men hade varit ute på en resa och blivit ”skit full” och legat med en svensk 01a
Citera
2022-08-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalfel1
Fick precis höra av en källa i Stockholm att han hade varit otrogen med en 01.
Har har varit nykterist ett längre tag. Men hade varit ute på en resa och blivit ”skit full” och legat med en svensk 01a

Kan ju varit efter de gjort slut eller har du några detaljer?
Citera
2022-08-25, 06:40
Medlem
Janni har nu tagit upp separationen i hennes och Michaelas podd. Hon nämner att de verkligen inte kommit fram till detta på en vecka utan att de har kämpat för relationen länge. Till och med när de köpte stället i Sverige var det ”problem” men tänkte hela tiden att det kommer bli bättre. Har väldigt svårt att tro att de skulle ha den relationen de har idag om någon av dem varit otrogen.
Citera
2022-08-25, 07:46
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Och ändå är Jon känd och rik till skillnad från dig

Ja, och dig gissar jag. Men för att vara övertydlig har jag inget emot korkade människor. Jag kan tycka det är extra roligt när det går bra för dem. Typ Forest Gump om du förstår liknelsen.
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2022-08-25 kl. 08:18.
Citera
2022-08-25, 08:17
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Det kan gå bra för folk ändå.
Det mesta handlar om socialkompetens och att vara driven.

Det är precis min bild av killen. Han har tämligen mycket ADHD och har gjort en karriär av gigantiska mått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in