2022-08-11, 07:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Oh fan. Och det har du källa på?
Personligen hade jag prostituerade med två gånger. De följde med in och det var okej.
Citera
2022-08-11, 07:17
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuffe
Det finns absolut gedigen vetenskap och forskning på det ja även om jag inte på rak arm har tillgång till den nu.
Jag vet att det är precis tvärt om, att ju mindre kåt man är, desto mer aktiva spermier. Det finns massor med forskning på det, även om jag inte kan få fram något just nu.
Citera
2022-08-11, 07:18
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Personligen hade jag prostituerade med två gånger. De följde med in och det var okej.
Och du klarade antagningsprovet?
Citera
2022-08-11, 07:26
Avslutad
Fel. Det "försatsen" eller första sprutet som innehåller bäst spermier. Efterföljande "grädde" är mest långsamma defekta spermier.
Varför skulle jag inte klara antagningsproven (plural).. Because of what..
Citera
2022-08-11, 07:55
Avslutad
Citat:
Och du klarade antagningsprovet?
Jag har större och mer massiv kuk än de flesta. Att jag numera är en slacker av guds nåde som luktar svett mellan användningarna på narkotika och låter fönsterkarmarna mögla har inte med saken att göra.
Numera är jag ett äckel, det erkänner jag, men det var jag inte innan. Jag var en rätt stilig casanova.

Den dag jag finner motiv att ändra mig så gör jag det. Var det inte den gamle draken Jagger som ganska nyligen blev far igen trots sin evighet på jorden. Bara för att tiden och alla spelningar tagit honom hårt så betyder inte det att ungarna som kommer ut är skadade.
Citera
2022-08-11, 08:08
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Varför skulle jag inte klara antagningsproven (plural).. Because of what..
Tänkte att de kollade intelligensen, men det gör de tydligen inte, så du kanske kan passera.
Citera
2022-08-11, 08:41
Avslutad
Citat:
Tänkte att de kollade intelligensen, men det gör de tydligen inte, så du kanske kan passera.
Jojo men den vet jag mellan tummen och pekfingret.

För övrigt för många, kvicka och icke defekta spermier med liten dna-fragmentering:

Zinkglukonat och selenometionin - 30 mg resp 50 till 100 mcg
Levomefolsyra och b12 - 800 mcg resp 0,5 mg
Sänk homocystein lågt
Ingefära 4 gram
Lagom vitamin d och 500 mg vitamin c per dag
Acetylcarnitine
Klomifen
Inga eller lösa kalsonger i minst 72 dagar
Spola pungen med iskallt vatten under sommaren
Undvik kaffe, tobak, nikotin, alkohol, anabola och den mesta narkotika
Långdistansträning framför kort intensivitet
Mager - 10 till 12 % kroppsfett
Febernedsättande vid feber

"Stressrunka" upp till 10 gånger på en dag eller så många du orkar så alla gamla ruttna spermier kommer ut och så att "rören rensas". Låt därefter gå en till två dagar och töm.
Egentligen ska man inte vänta mer än nödvändigt då spermierna blir korrupta. Första sprutet räcker. "Grädden" kan man lägga bredvid eller i en separat mugg.

Inte alla mäns spermier klarar nedfrysning.
Citera
2022-08-11, 20:32
Avslutad
Jag brukar ibland bekymra mig för att inte få veta vem de är. I Sverige är det sekretessbelagt i 70 år eller tills barnen uppnått mogen ålder. Vad menas med det? 15 eller vad...
Man vet inte om någon eller några plötsligt stannar en och säger du! Vem fan är du, och då skulle jag förmodligen inte haft en aning om vem.
Ska jag hinna dö innan jag för veta. Är det flickor eller pojkar? Jag är inte den som är brydd och skitnödig men innan jag lämnar jordelivet så vill jag få klarhet i frågan.

Det finns inga sjukdomar. Bara små defekter av tusentals men alla inom normalintervallet. Anhöriga och barn är och blev gamla som gatan och har aldrig haft någon sjukdom, varken psykisk eller fysisk.

Jag är isf enda undantaget men det är för fan min personlighet, inte en sjukdom eller störning. Det är en livsstil som jag valt med vilje med målmedveten avsikt.
Helt enkelt för att jag föredrog dagliga avsugningar av nya tjejer framför att sitta i dryga utbildningar som ändå inte hade lett till särskild insikt eller fakta.
Citera
2022-08-23, 05:35
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag skulle gissa att frekvensen genetiskt betingade sjukdomar är lägre bland sådana barn än hos allmänheten eftersom att man testar för just sådana sjukdomar innan insemination.

Jag tror att det finns en anledning till att man ”blir kär”, och om ens parter luktar gott och har ett immunsystem som är kompletterande.

Sedan slinker det igenom ändå och vissa kan ha rätt många halvsyskon

https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/utrikes/spermadonator-hade-arftlig-sjukdom

Det finns många fall som denna

https://www.gp.se/nyheter/världen/läkare-befruktade-kvinnor-med-sin-egen-sperma-1.52172603

Så det finns vissa som kanske har hundratals halvsyskon.

Sedan får vi framöver se om dessa barn får en bra uppväxt, de som ser till att de finns borde också bry sig om dom, så de inte hamnar snett i samhället.

Jag har själv blivit tillfrågad men tackat nej då jag t ex fått bo bredvid hennes föräldrar i ett hus bredvid, och det är det sociala som styr.
Vi får se var människans utveckling bär hän?
Jag skaffar inte kvinna eller barn förrän jag kan ta ”ansvar ” (jag har kunnat) , men jag får bli så kallad flashbacks-Incel, men det är frivilligt valt 😉 och jag vill inte göra något som gör ont.

Som sagt får vi se vart detta experiment tar vägen, och det finns kvinnor som använder sina barn för vissa saker och, hur de skall framstås. Men lägger inte tid på det.

Framtiden och naturens gång, får utvisa.
Citera
2022-08-23, 15:20
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Jag tror att det finns en anledning till att man ”blir kär”, och om ens parter luktar gott och har ett immunsystem som är kompletterande.

Sedan slinker det igenom ändå och vissa kan ha rätt många halvsyskon

https://www.google.se/amp/s/amp.svt.se/nyheter/utrikes/spermadonator-hade-arftlig-sjukdom

Det finns många fall som denna

https://www.gp.se/nyheter/världen/läkare-befruktade-kvinnor-med-sin-egen-sperma-1.52172603

Så det finns vissa som kanske har hundratals halvsyskon.

Sedan får vi framöver se om dessa barn får en bra uppväxt, de som ser till att de finns borde också bry sig om dom, så de inte hamnar snett i samhället.

Jag har själv blivit tillfrågad men tackat nej då jag t ex fått bo bredvid hennes föräldrar i ett hus bredvid, och det är det sociala som styr.
Vi får se var människans utveckling bär hän?
Jag skaffar inte kvinna eller barn förrän jag kan ta ”ansvar ” (jag har kunnat) , men jag får bli så kallad flashbacks-Incel, men det är frivilligt valt 😉 och jag vill inte göra något som gör ont.

Som sagt får vi se vart detta experiment tar vägen, och det finns kvinnor som använder sina barn för vissa saker och, hur de skall framstås. Men lägger inte tid på det.

Framtiden och naturens gång, får utvisa.
Du menar att det är en bättre metod att lukta på varandra än att göra genetiska analyser för att undvika medfödda missbildningar och sjukdomar? Ring Nobelstiftelsen.
Citera
2022-08-23, 19:04
Medlem
Pantheraduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Du menar att det är en bättre metod att lukta på varandra än att göra genetiska analyser för att undvika medfödda missbildningar och sjukdomar? Ring Nobelstiftelsen.
Det där var en rolig och snäv tolkning av hela kontexten.
Vi människor har olika typer av immunförsvar, och andra kompletterande egenskaper. Jag tror att attraktion, t ex ” via doft” och andra sinnesintryck inte är helt att ignorera.

Du förlitar dej på ”tester” (som ibland bevisligen missat sjukdomar), samt att en del får många halvsyskon.

Det är faktiskt ok att inte vara överens om vad som är bäst för framtida generationer.
Citera
2022-08-23, 22:34
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pantheradus
Det där var en rolig och snäv tolkning av hela kontexten.
Vi människor har olika typer av immunförsvar, och andra kompletterande egenskaper. Jag tror att attraktion, t ex ” via doft” och andra sinnesintryck inte är helt att ignorera.

Du förlitar dej på ”tester” (som ibland bevisligen missat sjukdomar), samt att en del får många halvsyskon.

Det är faktiskt ok att inte vara överens om vad som är bäst för framtida generationer.
Det lät ju som att jag tolkade dig rätt första gången.

Du borde kanske anmäla dig som frivillig att lukta dig fram till allvarliga genetiska sjukdomar. Par skulle kunna få komma till dig innan de skaffar barn så du kan sniffa. Kolla om de är kompatibla. Mycket lättare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in