Trodde man hade mer strikt kostschema om man lirar hockey... Minns att han sa när säsongen var över i våras att han skulle under par veckor äta som han ville men nu har det gått månader.
Trodde man hade mer strikt kostschema om man lirar hockey... Minns att han sa när säsongen var över i våras att han skulle under par veckor äta som han ville men nu har det gått månader.
Frukosten var väldigt fet, men han åt ju sallad och vatten till lunch iaf haha
~Har ni träffat en person, som till en början varit så fantastiskt att ni tänkt att” Detta är mannen i mitt liv” ” Hon är den mest otroliga kvinnan jag någonsin träffat” eller ”allt stämmer, jag kan inte förlora denna personen”?
Så fort vi börjat tänka denna typ av tankar om en person som kanske egentligen inte hunnit bevisa speciellt mycket för oss, så blir saker och ting problematiska. Vi människor påverkas nämligen av något som kallas för “confirmation bias” och detta är egentligen en av flera förklaringar till varför vi stannar kvar i destruktiva relationer, till varför vi uppfattar händelser i världen- oss själva eller relationer, på ett visst sätt ~
Alltså varför har Simon blivit så kall mot de andra barnen sen han fick SIN dotter?
Innan har han alltid nämnt barnen med namn.
Det senaste inlägget.. ”bilden är tagen av Linns äldsta dotter.”… Hon har ett namn.
Har det hänt någonting som gör att han inte skriver ut Tindra och Juvelia?
”Linns ena dotter, Linns andra dotter och Belle.” Känns exkluderande, speciellt inför barnen.
Alltså varför har Simon blivit så kall mot de andra barnen sen han fick SIN dotter?
Innan har han alltid nämnt barnen med namn.
Det senaste inlägget.. ”bilden är tagen av Linns äldsta dotter.”… Hon har ett namn.
Har det hänt någonting som gör att han inte skriver ut Tindra och Juvelia?
”Linns ena dotter, Linns andra dotter och Belle.” Känns exkluderande, speciellt inför barnen.
Skulle gissa att det är barnens pappor som inte vill att de nämns med namn
Knäppaste med Simon var hans frågestund för ett tag sedan.
Fick frågan hur har relationen till dina bonusbarn blivit sedan du blev pappa till Bell
Han svarar. Jätte bra. Jag har ju varit med i deras liv jätte länge innan så vi har bra relation
Alltså hahaha! Jätte långt innan. Han menar några månader och det är fan ingenting i en 5 årings liv. När man påpekade det blev den dryga jäveln otrevlig och dryg. Kan ej inse att han har fel. Snälla han har inte ens funnits i barnens liv än. Tar tid för barn att känna tillit. Särskilt linns barn som redan haft ett par pappor!
Nej den mannen har jag svårt för.tycker han är falsk.ingen koll på verkliga livet.