Citat:
Varför finner du den förklaringen logisk?
Hur kunde de punktera bilen utan att det blev några skador - typ kulhål - på fälg/fordon?
Hur kunde de tima det med frontalkrocken? Och om det bara var "tur" - hur kunde de tro att någon skulle dö av en punktering?
Varför skulle utredarna inte kommit fram till detta om du lyckades göra det helt utan tillgång till den information som de sitter på?
Hur kunde de punktera bilen utan att det blev några skador - typ kulhål - på fälg/fordon?
Hur kunde de tima det med frontalkrocken? Och om det bara var "tur" - hur kunde de tro att någon skulle dö av en punktering?
Varför skulle utredarna inte kommit fram till detta om du lyckades göra det helt utan tillgång till den information som de sitter på?
Varken du eller jag vet om det var andra skador,kulhål till exempel.Vilket låter helt osannolikt att någon skulle ligga i buskarna och vänta,för att skjuta sönder ett däck på en punkteringsäkrad bil.Vi vet inte ens om det var punkteringen som orsakade "olyckan" Vilket är skrattretande då det är punkteringsäkra däck på bilen som är gjord för att kunna klara ett exploderat däck i betydligt högre hastighet än så.
Mitt antagande är att att nån form av explosion inträffade på en länkarm.Vittnen hörde smällar innan olyckan vem vet? varken du eller jag.
Skulle det komma fram att landets mest bevakade person blivit dödad på grund av att man haft två spioner som sålt information till islamistiska stater.En av dessa spioner satt med i rikets mest topphemliga möten.
Estonia förliste av ett slitet bogvisir massan tror på det dom blir matade med,trots att det finns noll rimlighet eller logik i något av fallen.Om sanningen kom ut om Vilks skulle SÄPO stå med byxorna nere,två spioner en död konstnär landets mest bevakade person.Rubriker världen runt.Islamistik terror med kopplingar upp till topphemliga möten om Sveriges säkerhet.
Folk får tro vad dom vill,detta är min teori.Sanningen kommer aldrig komma fram.