2022-08-21, 18:34
Medlem
TPLs avatar
Dr Alban kommer väl bara om Anna Book INTE kommer. Så var det ju när det gällde nåt artistjippo under det senaste året (?).
Om My och Jonas måste välja gissar jag att Dr Alban vinner.

Jonas friade redan 2017. Och först nu ska dom gifta sig. Stod på Bloggbevakning (i en kommentar?) att det varit bröllop på G tidigare. Kan det ha varit då Jonas kastade ringen och stack och My rakade katterna för att blidka honom?
(FB) Vad är det för hemskt My Martens gjort egentligen?
Senast redigerad av TPL 2022-08-21 kl. 18:42. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-08-21, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Dr Alban kommer väl bara om Anna Book INTE kommer. Så var det ju när det gällde nåt artistjippo under det senaste året (?).
Om My och Jonas måste välja gissar jag att Dr Alban vinner.

Jonas friade redan 2017. Och först nu ska dom gifta sig. Stod på Bloggbevakning (i en kommentar?) att det varit bröllop på G tidigare. Kan det ha varit då Jonas kastade ringen och stack och My rakade katterna för att blidka honom?
Katterna är borta, de bor i Täby där Jonas vill bo. Tror My har uppfyllt de krav Jonas har ställt. Så nu får hon sitt efterlängtade bröllop. Jonas ser ut att vara den typen som skulle nöjt sig med att vara sambo eller särbo dvs fortsätta som de lever idag.
Citera
2022-08-21, 19:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Katterna är borta, de bor i Täby där Jonas vill bo. Tror My har uppfyllt de krav Jonas har ställt. Så nu får hon sitt efterlängtade bröllop. Jonas ser ut att vara den typen som skulle nöjt sig med att vara sambo eller särbo dvs fortsätta som de lever idag.
Katterna bor väl hos Jonas föräldrar nu? Hon skrev ju när dom lämnades bort (gick inte att sälja) att dom fått komma till en familj där My kunde hälsa på dom så ofta hon ville.

Om jag övertar/köper husdjur av nån vill jag inte ha tidigare ägare springandes hos mig när det behagar My. Hade katterna bott i Täby hade vi säkert fått se när hon hälsat på dom.

Citera
2022-08-21, 19:55
Avslutad
Citat:
Katterna bor väl hos Jonas föräldrar nu? Hon skrev ju när dom lämnades bort (gick inte att sälja) att dom fått komma till en familj där My kunde hälsa på dom så ofta hon ville.

Om jag övertar/köper husdjur av nån vill jag inte ha tidigare ägare springandes hos mig när det behagar My. Hade katterna bott i Täby hade vi säkert fått se när hon hälsat på dom.

Katterna hade det jättebra hos J föräldrar. Men My tog tillbaka katterna när hon flyttade till den lilla lägenheten i stan. Stackars katter som trivdes i Skärplinge. Sen då det blev aktuellt att lämna katterna igen så tror jag inte dom ville ställa upp mer för hon fick tag på en annan familj som var bra. Var katter bor har hon aldrig sagt.
Citera
2022-08-21, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Hoppas att någon butik har särskilda bröllops-fitness-utstyrslar för vad ska My ha annars? Hon har ju träningskläder dygnet runt liksom.

Det blir även spännande att se om Jonas tar av sig kepsen och dessutom kör utan mörka glasögon. Han kanske kan blunda sig igenom eländet istället.

Det där bröllopet kan bli spännande. Om det blir av. Den som lever får se.
Det blir nog en rocklook på dom båda. Kan nog bli ett snygg par.
Citera
2022-08-21, 20:32
Avslutad
. Så skrev My på bloggen om katternas nya hem
Citera
2022-08-21, 20:58
Medlem
Citat:
Jag menade att katterna är borta från familjen, Att Jonas har fått My att flytta till Täby där han vill bo.
Inte att katterna bor i Täby, de bor inte heller hos Jonas föräldrar. De hamnade till sist hos en annan familj som skickat kort till My för att visa att de har det bra.
Citera
2022-08-21, 23:14
Medlem
Hade fel. Trodde fokus nu skulle ligga på det stundande bröllopet. Går visst bra att blanda bröllop o sjukdom i samma inlägg.
Skriver ikväll på sin blogg:
"Jag har haft svårt att hitta motivation till att skriva här inne på bloggen, jag har inte haft energi, ork eller lust. Självklart hänger det ihop med tumörer, väntan på cancerbesked och de olika vårdplanering. Nästa operation blir till hösten, men vet inte när."
Stackarn väntar fortfarande på cancerbesked.
Citera
2022-08-21, 23:28
Avslutad
Citat:
Hade fel. Trodde fokus nu skulle ligga på det stundande bröllopet. Går visst bra att blanda bröllop o sjukdom i samma inlägg.
"Jag har haft svårt att hitta motivation till att skriva här inne på bloggen, jag har inte haft energi, ork eller lust. Självklart hänger det ihop med tumörer, väntan på cancerbesked och de olika vårdplanering. Nästa operation blir till hösten, men vet inte när."
Hon tycker tydligen att cancer slår bättre än bröllop. Tråkigt att hon inte låter mer uppåt över bröllopet. I morgon åker hon och J till Spanien på kalaset och då borde hon bli lite uppryckt.
Citera
2022-08-22, 00:01
Medlem
Citat:

Konstigt ändå, att hon måste vänta så långe på "cancerbesked", hon som har ett helt läkarteam omkring sig?

Eller kan det vara så illa att det bara är ofarliga fettknölar alltihopa?

Märklig människa, det där.
Citera
2022-08-22, 00:50
Medlem
Citat:
Han fyller 26/8. My kan ju inte skicka sonen till Öland eftersom skolan börjat. Kanske "kontaktfamiljen" får ställa upp igen som barn- och hundvakt om han inte får ledigt för kändisparty?

OT

Du slog huvudet på spiken. L ska bo hos en kompis och dennes familj så de vuxna kan åka till Spanien på födelsedagsparty.
Citera
2022-08-22, 02:38
Medlem
Citat:
”Jag har haft svårt att hitta motivation till att skriva här inne på bloggen, jag har inte haft energi, ork eller lust. Självklart hänger det ihop med tumörer, väntan på cancerbesked och de olika vårdplanering. Nästa operation blir till hösten, men vet inte när."
Uppenbarligen en taktik från MYtomanen.
Hon blev väl utkastad från M*Br* och hängt kvar på nåder i flera månader?
Vad passar då bättre än att ”påstå” att man inte orkar blogga längre…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in