2022-08-21, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Hur många mess kunde du få ihop? Det känns som att det ofta är svårt att göra mer än 50 mess per timme på JH.

Jag tycker 50 är väldigt bra, jag göra inte mer än 30 mess per timme, ska man logga och skriva minst 150 tecken och bland googla län och stad så tar det en hel del av tiden annars går det snabbt med tangentbordet
2022-08-21, 18:14
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Jag tycker 50 är väldigt bra, jag göra inte mer än 30 mess per timme, ska man logga och skriva minst 150 tecken och bland googla län och stad så tar det en hel del av tiden annars går det snabbt med tangentbordet
Ganska meningslöst att jobba om man bara kan lägga 30 meddelande per timme. Är det så att du också bor i Asien och är glad för 30 meddelande? Det känns som att jag skulle kasta in handduken redan igår i så fall
2022-08-21, 19:30
Medlem
Ja jag det är joo loggningen som tar tid och boendet annars går det snabbt att skicka meddelanden!! Hur gör ni för att lyckas med 50 mess per timme?
2022-08-21, 19:31
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Jag antar att du är ny då? Jag har kört i ca två månader nu och kan göra ca 100 mess på en timme med 150 tecken utan att slarva med loggningen. Men det förutsätter att trafiken är bra då, vilket den sällan är.

Tänk på att det är överflödigt att logga vissa saker, t.ex. om gubben gillar analsex. 99% av gubbarna vill trycka på player i analen. När det kommer till analsex bör du bara logga om target uttryckligen säger att han INTE gillar analsex.

Redigering: Sedan behöver du Snabbcentralen för att jobba effektivt. Bra mycket lättare när man kan använda binds på tangentbordet och använda musen så lite som möjligt.
2022-08-21, 19:32
Medlem
Citat:
Ja jag det är joo loggningen som tar tid och boendet annars går det snabbt att skicka meddelanden!! Hur gör ni för att lyckas med 50 mess per timme?

Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Ganska meningslöst att jobba om man bara kan lägga 30 meddelande per timme. Är det så att du också bor i Asien och är glad för 30 meddelande? Det känns som att jag skulle kasta in handduken redan igår i så fall
Är ganska ny där så för se om jag kan bli effektivare annars får jag kasta in handduken
2022-08-21, 19:34
Medlem
Citat:
Jag antar att du är ny då? Jag har kört i ca två månader nu och kan göra ca 100 mess på en timme med 150 tecken utan att slarva med loggningen. Men det förutsätter att trafiken är bra då, vilket den sällan är.

Tänk på att det är överflödigt att logga vissa saker, t.ex. om gubben gillar analsex. 99% av gubbarna vill trycka på player i analen. När det kommer till analsex bör du bara logga om target uttryckligen säger att han INTE gillar analsex.

Redigering: Sedan behöver du Snabbcentralen för att jobba effektivt. Bra mycket lättare när man kan använda binds på tangentbordet och använda musen så lite som möjligt.

Ja det stämmer jag är ny så jag får ge mig själv lite tid kanske. Tack för tipset
2022-08-21, 19:43
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ja det stämmer jag är ny så jag får ge mig själv lite tid kanske. Tack för tipset

Sen använder du väl Google Earth för att hitta stad? Det blir bra mycket lättare så än om du bara gör vanliga sökningar.
2022-08-21, 20:04
Medlem
dagus1s avatar
Citat:
Sen använder du väl Google Earth för att hitta stad? Det blir bra mycket lättare så än om du bara gör vanliga sökningar.

Earth är ju jordgloben med flygfoton, google maps är nog effektivare.
2022-08-21, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dagus1
Om du skriver till coachen din så ska de skicka hem dig kompass, kikare, orienteringskort (inkl. kontrollchipp), 2 liter blåbärssaft, samt båda land och sjökartor över hela riket samt Norge (ni ska få det som standard när ni börjar men de glömmer skicka ut det ibland).
2022-08-21, 20:47
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dagus1

Tack för tipset! Jag ska testa det sen.

Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Om du skriver till coachen din så ska de skicka hem dig kompass, kikare, orienteringskort (inkl. kontrollchipp), 2 liter blåbärssaft, samt båda land och sjökartor över hela riket samt Norge (ni ska få det som standard när ni börjar men de glömmer skicka ut det ibland).

Jag har faktiskt tänkt att det vore skönt att ha en karta hemma som man kan använda när target bor i en stad som man känner till, haha. Jag skall ta ett snack med coachen nu
2022-08-22, 02:08
Medlem
Citat:

Har kört några år. Är det bra kö drar jag c:a 120 mess i timmen. Sluta tänk på att logga skit, bara det viktigaste. Stad och skit lär du dig med tiden så du slipper kolla kartan.
2022-08-22, 02:09
Medlem
Citat:

Verkligen? Jag körde mellan 2019 och 2021 och det var i princip kö konstant. Har det försämrats så jäkligt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in