Citat:
Ursprungligen postat av
Bjorn222
Om man sitter isolerad på egen begäran. Har man tv då?
Hur blir det med maten, kommer plittarna med en bricka då? Har man egen toalett om man är isolerad?
Har aldrig suttit isol på
egen begäran men..
TV - Nej
Mat-bricka - Ja
Pissar gör man i cell-brunnen, när du måste skita så får du trycka på knappen så kommer dom allt som oftast, och låser upp och sen får man bajsa som en annan hund på toaletten som inte går att låsa medans fittan står precis utanför och räknar korvarna..
(Verdammt, wie gut es ist, außerhalb der Mauern zu sein und die schwedische Gesellschaft so sehr zu quälen, wie Sie mich in den 90er und 00er Jahren gequält haben)
Citat:
Ursprungligen postat av
Bjorn222
Om man slagit ihjäl sin tjej, är det risk att åka på stryk i fängelset precis som våldtäkts män och peddon?
Vilka brott har högst status förutom polismord?
Ja.
Grovt Rån.
samt samhällsomstörtande verksamhet.
Du kan ju för i h-e inte lalla in på 10 år+ efter att ha parkerat ett vänsterspöke av honkön och tro att inte ens någon inte ens vill testa dig.
Är du
rädd för att få stryk, så skulle du röstat på Folkpartiet och hållt dig i skinnet sedan 15-årsdagen..
Det
är inte så
jävla farligt att åka på superdäng.
Nästa gång du ser'n så har du lärt dig det och vet hur många minuter man kan slå utan att han dör.
Verkligheten är precis så som vi fick lära oss på 90-talet, "nej du kan inte slå så mycket som på Super Nintendo's Street Fighter" - Du kan slå ännu mer,
utan att han dör.
Det är sant.
Jag njuter livets goda utanför murarna och kan slå tillbaka precis så många gånger som A.H. ande sätter tillfälligheterna, och han har inte svikit mig än på hundra gånger..
H.H.
https://youtu.be/FNOaQq1hGtM
Jag vet, vissa avd. har du bara en jävla massa pack till grannar, håll dig till Arier, Iranier och Palestinier och var inte så jävla rädd som en annan kärring för stryk, då löser sig resten, jag lovar.
Mvh. Johnny