2022-08-20, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gormer
Tycker GM verkar äldre än 15 år enl inlägg 1830

Kanske dax för åldersbestämma

15 år haha

Dock känner jag typ skitsamma vad hans ålder är.

Mördar man så kan man gott få 15 år även om man är 13 år. Några år på ungdomshem lär inte hjälpa denna "pojke".
Citera
2022-08-20, 19:37
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
Norge, och hon har ingenting med något att göra annat än att ha blivit ofrivilligt negroidfierad i kalifatet Swedistan

Klart att det är Norge lol, landet som redan avskyr oss över allt annat.
Citera
Medlem
[quote=aunit|81330464]
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Beställ online. Som sagt, vill man undvika gängen så undvik invandrare.

Men ja, det är sjukt att samhället fått den utvecklingen.[/QUO

Vad är du för ett jävla inavel. Det är som att säga "för att undvika för att bli sexuellt utnyttjad som minderårig så undvik Svenska män. Kolla bara på dumpen.se". Fattar du själv hur sjukt det låter.
Lägg ner "blatte snacket" Och inse att det även finns utrikes födda i detta land som vill ha det lugnt stabilt och är ute efter landets bästa.
Absolut, såklart. Kan du länka till ngn random imam som uttalat sig i saken?
Citera
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Men nu har vi ju vetat länge i tråden. Och även vem BO är. Som sket på sig, i dödsögonblicket.
Så kan vi inte bara lämna?

Har vänner som var där och då,med barn.De mår inte så förbaskad bra..Ja..
Tråden handlar väl om skjutningen? Inte om dina vänner.

Skyller du tråden för att vänner mår dåligt så kanske du ej skall läsa inläggen här. Eller vad är det du önskar?
Citera
2022-08-20, 19:41
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia
Jag hade nog inte valt dig som varken GM eller utredare (det minst intressanta är väl vägen TILL brottsplatsen?)
Du får tro vad du vill så tror jag vad jag vill!
Valt mig som utredare? Du verkar bara en aning bakom flötet och dessutom är du uppenbart ingen som brukar besöka Emporia i motsatts till mig
Citera
2022-08-20, 19:43
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Skyddad ID? Varför det? Han bröstade troligen en fyra för att bli en hundragubbe, alltså "respekterad" i dessa kretsar. Detta vansinne låter politikerna fortgå efter att de skapat situationen.
Vad betyder brösta..etc för oss som talar svenska?

Grabbarna i kretsarna har lärt dig förortsspråket märker vi. Så lite nytta verkar du ha av mörkermännen...
Citera
2022-08-20, 19:44
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Inte helt omöjligt att springa upp från en rulltrappa även om den går nedåt 😂

Fast kanske åkte lugnt upp till vån 3 sen lugnt ner till vån 2 istället för att springa upp i panik.
Instämmer att det inte är omöjligt men då skulle både MG och BO kutat uppför trappan i motsatt riktning. Borde isåfall finnas väldigt många vittnen ”i” rulltrappan då den är överfull hela tiden att man inte ens kan ta sig förbi om man har bråttom. Blir intressant o läsa FUP om något halvår 😂
Citera
2022-08-20, 19:46
Medlem
Mullrets avatar
Huka er i bänkarna

Nu skall Jammeh klippa svansarna.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/katrin-stjernfeldt-jammeh-s-vi-ska-klippa-svansen-av-de-kriminella-gangen

Bättre hon klippt av de mer privata delarna.
Men, hon kanske kan föregå domstolarnas jobb? Eller genomdriva domslut på egen hand?
Senast redigerad av Mullret 2022-08-20 kl. 19:53.
Citera
2022-08-20, 19:49
Medlem
Trimmad-Katafalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hillsongsweden
Hur många spelare behövs för att sjösätta en sådan här avrättning? Skytten givetvis men spanare, backuper ifall det ökända inträffar osv. Typ 8 man tror jag som ska dela på vadå, 100k...?

Ingick det i kontraktet att han skulle skrämmas upp innan döden så han sket på sig först?
Är det inte så att döden eller dödsskräck omedvetet gör att kroppen släpper kontroll över urin och tarmar?

Du väntar dig att få se ett "kontrakt"?
Citera
2022-08-20, 19:49
Medlem
thegoodshepherds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Sariaslans forskning är gjord innan den stora ökningen av våldsbrott kopplade till socioekonomiskt utsatta områden, så nära nog irrelevant vid det här laget. Några vidare slutsatser går inte dra av hans slutsatser, dom är väldigt fast i tid, rum och kontext, hur spännande dom än må vara. Dessutom är den stora studien gjord i Finland.

Förutom det är sättet han gör sina analyser, genom att jämföra tvillingar, ytterst tveksamt ur flera aspekter och det är öht svårt att påstå att han visar att socioekonomiska faktorer inte är kausalt kopplade till brottslighet - det är det nog nästan bara han själv och rasister på flashback som påstår, ofta i överdrivet skarpa ordalag dessutom

Det är inte bara Sariaslan som gjort samma forskning och kommit fram till samma resultat.

En annan svensk som jobbar som professor i ett av de större universiteten i UK har gjort och gör samma studier sedan 20+ år.

Han förklarade det dessutom bättre och mer ingående än vad Amir gör

Per-Olof Wikström -så heter han. Bara Googla om du är uppriktigt intresserad. Vi är ju lite OT nu så jag lägger inte upp något själv
Senast redigerad av thegoodshepherd 2022-08-20 kl. 19:55.
Citera
2022-08-20, 19:51
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MariH
Från USA? Skämtar du? Hur många har skjutits i USA bara i år? Barn? Det låter ju löjligt att någon därifrån skulle oroas av Sverige. I så fall har dom nog läst för mycket. fejk news.

Hos gemene man i Staterna så kanske man inte bryr sig men många många amerikaner har ju någon form av anknytning till Sverige och visst fasen undrar dom vad som hänt med vårt land.

Min man åker över skapligt ofta (och ibland jag med ) till Staterna och visst sjutton har många undrat vad som sker. Sverige har alltid setts som lite av ett helylle land av många men det bilden har ju förändras.

Sorry för OT.

Återigen ingen större förlust med den här skjutningen. En kriminell muslim mindre...
Senast redigerad av Carnill 2022-08-20 kl. 19:53.
Citera
2022-08-20, 19:52
Medlem
arjons avatar
En skräpmänniska tog bort en skräpmänniska = alla vinner !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in