2022-08-20, 14:02
Medlem
Bajslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Du själv skriver för mycket "sarkasmer" i ett försök att vara underfundig. Du trodde väl att du var bra på detta men du missar målet ofta och dina kommentarer faller platt.
I all välmening, dina "sarkasmer" är för dåliga, förstår inte folk som jämt och ständigt försöker leka överlägsen, det är nämligen det sarkasm syftar på.
Va? Jag har inte skrivit något sarkastiskt. Skribenten skrev till andra skribenter som var sarkastiska...

Citera
2022-08-20, 14:16
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jag är mest fascinerad över hur jävla snygga hans tjejer är.

Louise var iaf 8-9/10 men denna är ju nästan en 11/10!
Åkesson är väl ingen skönhet själv direkt så vad är hemligheten? Megaballe?

Som sagt, jag har motsatt åsikter mot honom i många politiska frågor, men han kan säkert vara trevlig om man träffar honom i privata sammanhang, så varför inte?

Generellt är ju dessutom tjejer snyggare än sina pojkvänner/män.

Poängen för mig är - detta är hans privatliv, och inget som behöver dryftas offentligt.
Citera
2022-08-20, 14:21
Medlem
trailblasers avatar
I Expressens artikel väljer de att slänga in en bild på Jimmie och Ebba. Jävligt random då inget i artikeln har med Ebba att göra, eller?

https://www.expressen.se/nyheter/jimmie-akesson-har-traffat-ny-karlek-ar-lycklig/
Citera
2022-08-20, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Som sagt, jag har motsatt åsikter mot honom i många politiska frågor, men han kan säkert vara trevlig om man träffar honom i privata sammanhang, så varför inte?

Generellt är ju dessutom tjejer snyggare än sina pojkvänner/män.

Poängen för mig är - detta är hans privatliv, och inget som behöver dryftas offentligt.
Ja jo... Men nog måste det väl finnas andra trevliga politiker också? Ändå har han haft de snyggaste tjejerna jag sett någon politiker ha.

Men jag håller med dig, man kunde helt klart lägga mer krut på att granska deras politiska liv istället för det privata.
Citera
2022-08-20, 14:35
Medlem
Han och Ebba av alla personer? Precis som att det inte redan är för mycket inavel i politiken.
Finns det någon normal partiledare kvar
Citera
2022-08-20, 14:36
Medlem
Starbacks avatar
Jag tror han själv startat det här ryktet. Singekkillar blir ofta föremål för omgivningen spekulationer. Varför lever han ensam? Behöver han ingen att knulla med? Är han bög? etc etc. För att undkomma dessa illvilliga sociala gissningar så sprider man tveksamheter eller ännu säkrare: ett sånt här rykte.
Citera
2022-08-20, 14:42
Medlem
Vaclav-Korunkas avatar
Tydligen sågs han på Riche igår kväll i sällskap med Cyndee Peters. De pratade och skrattade gott, delade på en flaska vin. Siktades av flera samstämmiga källor.
Senast redigerad av Vaclav-Korunka 2022-08-20 kl. 14:45.
Citera
2022-08-20, 14:44
Medlem
Hört att det är en asiat
Citera
2022-08-20, 15:18
Medlem
Förmodligen är det nån inavlade listerbrud som han är kusin med.
Sölvesborg är fullt av inavel
Citera
2022-08-20, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka
Tydligen sågs han på Riche igår kväll i sällskap med Cyndee Peters. De pratade och skrattade gott, delade på en flaska vin. Siktades av flera samstämmiga källor.
Tack för veckans bästa!
Citera
2022-08-20, 15:24
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaclav-Korunka

Då är saken klar! Då är saken ställd utan vidare tvivel. Cindy Peters alltså
Citera
2022-08-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag tror han själv startat det här ryktet. Singekkillar blir ofta föremål för omgivningen spekulationer. Varför lever han ensam? Behöver han ingen att knulla med? Är han bög? etc etc. För att undkomma dessa illvilliga sociala gissningar så sprider man tveksamheter eller ännu säkrare: ett sånt här rykte.

Jag tror Jimmie är bög. Att han har en ny tjej på gång är bara illvilligt skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in