2022-08-19, 21:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Ja dina lögner slutar inte att upphöra eller förvåna en.
Läs det jag skrev till Kaptenspice tidigare: Dessutom tror jag de har tagit fel på person nu också. För den Ulf som jag känner till,

han skickade in ett betalningsföreläggande i maj månad 2021, men eftersom Lydia betalade

så fanns det ingen orsak att gå vidare. Så vem denna Ulf är som enligt registret skulle ha skickat in det 2019, vet jag inte. Men det är varje fall inte den Ulf som Kimmo nämnt i fupen.

Så du har hängt ut en ny oskyldig person nu. Och den Ulf som är med i fupen är inte den Ulf du lagt upp om nu. Så återigen har du ljugit och försöker släta över det med nya påhitt.
Ja, du kunde inte ens med google hjälp finna svaret på reklamen var för något.

Citat:
Din vana trogen ljuger du. Jag har inte sagt att Lydia hade betalt i maj -21.
Plocka fram det
.

Citat:
Är du totalt blind?
Vart står det när Lydia betalade?
Ulf skickade in betalningsföreläggandet i maj -21, det stämmer. Men det är inte samma som att Lydia betalade i maj. Är du helt blåst, tappad bakom en vagn eller vad tusan är ditt problem mer än att du fortsätter att ljuga som fan!
När skulle hon ha betalat då, enligt dig?
Hon var inlagd, kom ut, mördade sen häktades hon.
2022-08-19, 22:08
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Enligt löjan så skulle det ha skett i juni 21 , men då var hon ju black enligt egen utsago i FUP,, jag tror nån ljuger här,, frågan är vem,,, löjan eller lida
2022-08-19, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Enligt löjan så skulle det ha skett i juni 21 , men då var hon ju black enligt egen utsago i FUP,, jag tror nån ljuger här,, frågan är vem,,, löjan eller lida
Att Lydia Lida bart far med osanning vet vi.
Att försvarsadvokaterna gjorde vad dem kunde i målet, är sant, det fanns inga förmildrande omständigheter.
Lydia var

Hemlös
Skuldsatt hos kronofogden
Pank
Pillerknaprande alkoholist
Misslyckades med studierna, så att CSN troligen skulle utebli, därav ville hon "vila upp sig" på psyk, för att ha skäl till sjukskrivning under sommaren, så brukade hon göra enligt Kimmo.
2022-08-19, 22:16
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Att Lydia Lida bart far med osanning vet vi.
Att försvarsadvokaterna gjorde vad dem kunde i målet, är sant, det fanns inga förmildrande omständigheter.
Lydia var

Hemlös
Skuldsatt hos kronofogden
Pank
Pillerknaprande alkoholist
Misslyckades med studierna, så att CSN troligen skulle utebli, därav ville hon "vila upp sig" på psyk, för att ha skäl till sjukskrivning under sommaren, så brukade hon göra enligt Kimmo.

you cant save a rotten egg,,,så är det bara
2022-08-19, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ska jag upprepa frågorna , som du uppenbarligen inte vill svara på

å du dina emojis är rätt roande speciellt evil grin , den är ju liksom farlig

Har ju redan svarat, fattade du inte?
2022-08-20, 00:04
Medlem
Citat:
Jahaja, det framkommer i fupen att Lydia slog sönder dörren och att en flyttfirma var involverad.
Hur var det med att hon polisanmält mannen till ägarinnan av lägenheten var det påståenden om, det har jag inte hittat ett enda bevis för.
Jäkla struligt för Lydia, hela tiden. Hur kan det komma sig? Alla är så dumma mot Lydia...

Hon kanske gillar bdsm? Eller sån där yoga där man är bunden, som hennes pappa utövade, han kanske gör det fortfarande?

Det stämmer ju inte heller, att Lydia skulle ha slagit sönder dörren. Emil sade också i videon att Lydia hade slagit honom med allt vad hon kunde. Inga märken på honom, men märken på dörren. Är man verkligen så dum att man tror Lydia slog på dörren och då gick dörren sönder, men när hon slog på Emil med allt vad hon kunde...blir det inga märken..
Ja, hon polisanmälde sambon till kvinnan som hade lägenheten. Han hade hotat både henne och Lydias barn.
Det andra är så löjligt av dig så det förtjänar inget svar.
2022-08-20, 00:05
Medlem
Citat:

Ja vad Ulf sagt, så betalade hon i mitten av juni.
Du vet, då när hon var ute.
2022-08-20, 00:49
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ja du har fortfarande inte fattat att det inte bara är Lydias ord. Här är det även ord från en som hyrde ut sin lägenhet till Lydia, och som dessutom inte var så glad för Lydia efter att hon sade upp lägnheten. Ändå kom hon med denna info, angående blåmärken, misshandel och hotande telefon samtal.
Jag har aldrig sagt något om någon flyttfirma.
Och låset borrades fortfarande upp av en låsfirma på inrådan från Polisen.
Du kan fortfarande inte läsa ser man.
Och fortfarande alla dessa lögner från dig...

Eller kan det vara den killen hon polisanmälde som slog och hotade? Var ju ändå han hon anmälde eller hur? Ett ypperligt tillfälle att skylla på en död man istället ^^

s16 (fup2)
"Patienten blir då hotad av hyresvärdens kille som i sin tur blir polisanmäld."
s16
Våld och hot: Blev hotad av hyresvärdens kille som nu är polisanmäld.

s19
"Det var jobbigt att anmäla polis, att ha en flyttfirma som hjälpte henne att flytta hennes saker"
"Det var otrevligt att hennes hyresvärd vägrade öppna dörren och låste alla hennes saker, så hon var tvungen att slå sönder den dörren med hjälp av låssmed"

hoppsan Kerstin..

s13
"Påbörjade studera till Landskapsingenjör i Uppsala HT 2020 men har ej klarat av studierna pga dyslexi. Riskerar nu att ej få CSN. Pat blir tårögd när hon berättar att hennes liv är förstört och att hon har förstört det för barnen."
"Pat blev bostadslös efter att ha hyrt i 2:a hand. Bor nu hos kompisar."
"Har daglig panikångest över sin situation. Dödsångest och är rädd för att hon skulle kunna göra ngt eftersom hon ej mår bra"

1 månad och 11 dagar senare skjuter hon kallblodigt ihjäl Emil, han som öppnat sitt hem för henne, som till slut fick nog av blodsugaren och bad henne gå.

Lydia: Jag har ingenting kvar
Emil: Åk härifrån bara
Lydia: På riktigt?
Emil: Yes
Lydia: Okej bra (skottljud)
Emil: Ah fan

The end
2022-08-20, 02:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Eller kan det vara den killen hon polisanmälde som slog och hotade? Var ju ändå han hon anmälde eller hur? Ett ypperligt tillfälle att skylla på en död man istället ^^

s16 (fup2)
s16

s19
"Det var jobbigt att anmäla polis, att ha en flyttfirma som hjälpte henne att flytta hennes saker"
"Det var otrevligt att hennes hyresvärd vägrade öppna dörren och låste alla hennes saker, så hon var tvungen att slå sönder den dörren med hjälp av låssmed"

hoppsan Kerstin..

s13
"Påbörjade studera till Landskapsingenjör i Uppsala HT 2020 men har ej klarat av studierna pga dyslexi. Riskerar nu att ej få CSN. Pat blir tårögd när hon berättar att hennes liv är förstört och att hon har förstört det för barnen."
"Har daglig panikångest över sin situation. Dödsångest och är rädd för att hon skulle kunna göra ngt eftersom hon ej mår bra"

1 månad och 11 dagar senare skjuter hon kallblodigt ihjäl Emil, han som öppnat sitt hem för henne, som till slut fick nog av blodsugaren och bad henne gå.

The end
Otroligt bra, Mercede, Tack.
Du kopplar (mina) påstådda lögner till "svar" som med hjälp av sidhänvisnigar förklarar vart svaret finns, i den "tunna fupen".
2022-08-20, 04:49
Avslutad
Citat:
Jo men jag känner henne väldigt väl, har kunnat ge fakta långt bak i tråden. Men jag har ingen större lust att outa mig heller. Mumsemuff och Vemdalen har själva sagt att de ej känner Lydia.
Captenen har skrivit att han inte känner Lydia, utan han har endast pratat med henne.

Nu konspirerar ni över hyresvärden?

Tidigare utdragen i skogen av hofulla män...🙄🤷‍♂️

Återge gärna dina tidigare påstådda faka🤷‍♂️
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-20 kl. 04:59.
2022-08-20, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

s16 (fup2)
s16

s19

hoppsan Kerstin..

s13

The end

Nej, det är kvinnan som har lägenheten, hon som har sett Lydia blåslagen, det har hon skrivit i sms. Det var hennes man/sambo som hotade Lydia och Lydias barn. Men det var också Emil som ringt kvinnan på fyllan och hotat henne. Allt enligt sms från denna kvinna.
Inget påhitt som Mumsebulle brukar göra, det finns på sms.
Och det väcker normalt sätt lite andra frågor, om man tänker med hjärnan nu alltså.
2022-08-20, 09:15
Avslutad
Citat:
Nej, det är kvinnan som har lägenheten, hon som har sett Lydia blåslagen, det har hon skrivit i sms. Det var hennes man/sambo som hotade Lydia och Lydias barn. Men det var också Emil som ringt kvinnan på fyllan och hotat henne. Allt enligt sms från denna kvinna.
Inget påhitt som Mumsebulle brukar göra, det finns på sms.
Och det väcker normalt sätt lite andra frågor, om man tänker med hjärnan nu alltså.
Då kan du lägga upp dem sms:en och en förklarng till att du och capten skulle fått dessa sms. Trovärdigheten är lika med noll.

Att Emil enligt påstående ringt och "hotat på fyllan" låter som en duktig överdrift.

Om så skulle varit, är det väl berättigat, att ringa och vara förbannad eftersom kvinnans snubbe gått på Lydia och barnen, polisanmäld osv

Att Emil behöll sitt lugn trots den psykiska misshandel alla kan höra i ljudinspelnibgen, säger mycket.
Han undvek konflikter. Han var påväg att lämna sitt hus den sista natten, för att komma undan Lydias drev.

Sluta ljug.
Sluta skapa trådsanningar.

Gör någonting vettigt, se en film vettja, ett tips kommer här:
https://www.sfanytime.com/sv/movie/lawnmower-man
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-20 kl. 09:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in