2022-08-19, 20:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Personligen tror jag att stjärnorna är överlag bättre än den frivilliga publiken.

Skulle säga att det är hugget som stucket. Hade de haft lite andra stjärnor, som t.ex folk som vunnit miljonen tidigare så hade det varit en annan sak, men dessa "stjärnor" är ju verkligen usla. Den enda som är någorlunda klipsk är Jan Gradvall, men han kan i stort sett bara musikfrågor.
Citera
2022-08-19, 22:55
Medlem
picapicans avatar
Uttjatat program, "är det ditt slutgiltiga svar, har du tänkt klart?". Låt åtminstone någon ny förmåga ta över!
Citera
2022-08-20, 19:53
Bannlyst
Hur kan folk googla så långsamt? Tog en sekund för mig att googla andree expeditionen och direkt står det att ballongen drevs av vätgas.
Citera
2022-08-20, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Hur kan folk googla så långsamt? Tog en sekund för mig att googla andree expeditionen och direkt står det att ballongen drevs av vätgas.
Personen han ringde kanske inte hade tillgång till Google just då .
Citera
2022-08-20, 20:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fontjaenkorv
Personen han ringde kanske inte hade tillgång till Google just då .

Pappan sa ju att han googlar. Killen i telefon sa ju "vänta" och blev helt tyst så det är uppenbart att han googlade.

Om ens far ska vara med i Postkodmiljonären och man är livlina så ser man ju till att ha tillgång till Google när han är där och tävlar.
Citera
2022-08-20, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Skulle säga att det är hugget som stucket. Hade de haft lite andra stjärnor, som t.ex folk som vunnit miljonen tidigare så hade det varit en annan sak, men dessa "stjärnor" är ju verkligen usla. Den enda som är någorlunda klipsk är Jan Gradvall, men han kan i stort sett bara musikfrågor.

Publiken är ju katastrofal. Missleder den tävlande och när publiken ej är säker kan dom ju ej säga det som stjärnorna gör.
Citera
2022-08-20, 21:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Uttjatat program, "är det ditt slutgiltiga svar, har du tänkt klart?". Låt åtminstone någon ny förmåga ta över!

Det är det minst störande momentet. Jag vill hellre bli av med alla vinstutdelningar och reklam för diverse välgörenhetsprojekt som ingen tycker är intressant att se på. Men det lär väl inte hända så länge som Tv4 fortsätter att sända det.
Citera
2022-08-20, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Pappan sa ju att han googlar. Killen i telefon sa ju "vänta" och blev helt tyst så det är uppenbart att han googlade.

Om ens far ska vara med i Postkodmiljonären och man är livlina så ser man ju till att ha tillgång till Google när han är där och tävlar.
Då lyssnade jag för dåligt.
Citera
2022-08-26, 19:32
Medlem
Kvällens deltagare skulle kunna vara en kvinnlig motsvarighet till Fredrik Schiller . Älskar tydligen att grilla
Citera
2022-08-27, 19:38
Medlem
DyslexiKungens avatar
Kul att fattiglappen kan få lite slantar ikväll.
Citera
2022-08-27, 19:39
Bannlyst
Man ska alltså hjälpa barn från barnäktenskap genom att lära dem cykla.
Citera
2022-08-27, 19:41
Medlem
Starkt av henne att klara musikfrågan . Dessvärre har hon fått 2 svåra religionsfrågor på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in