2022-08-19, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Inte jag heller. Ska läsa den andra tråden som du länkade genom också och se om man kan hitta någon annan information där.
Det jag tänker när jag läser Clarionblue svårtydda inlägg är dock att denne verkar hysa ett outgrundligt hat mot just ewelin@ och dennes (påstådda?) affär med BO, svartsjuka/avundsjuka kanske t.o.m.?

Så man blir ju ännu mer nyfiken på vem tjejen i sällskapet är som blev skjuten.

Speciellt när man läser inlägget som postades igår av Clarionblue; ”..Vad händer här då? Är inte Shahin död än?..”, samt lite andra vidrigheter som fortsätter postas i samma tråd och det bara för bara en stund sedan.

Ja dendär clarionblue verkar ha något väldigt stort hat mot ewelina om man läser hens inlägg man kan ju undra vem som ligger bakom det kontot. Verkar dene clarionblue är väldigt avensjuk
Citera
2022-08-19, 22:38
Medlem
Fibonaccitals avatar
Vilken jävla skit som pågår.

Men i alla fall så vill jag skicka rosor 🌹🌹🌹 och hjärtan ❤️❤️❤️till de som var först på plats.
(First Responder)
Hopppas att Ni läser detta:

– Jag hade parkerat min bil på femte våningen och gick in men märkte att folk började springa och skrek ”skottlossning”. Jag jobbar som trygghetsvärd i Trelleborg och har utbildning PDV, pågående dödligt våld, och vet hur man ska agera, säger Tara Salim.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0Ge0yJ/vittnet-till-skjutningen-i-emporia-fokus-var-att-fa-ut-barnen

Sjuksköterskan Yvonne Magnusson gjorde HLR på på den skjutna mannen som låg medvetslös med tre skotthåll i bröstet utanför butiken Zara på Emporias andra våning.

– Först hörde vi tre smällar. Sedan en kort paus och så pow pow igen, säger Yvonne Magnusson och fortsätter:

– Det var totalt fem skott. Sedan skrek någon att någon skjuter. Kassörskorna inne på Illum där jag var med min väninna agerade väldigt proffsigt. De öppnade alla nödutgångar och så sprang vi i någon sorts kulvertsystem på baksidan av fastigheten. Folk var chockade och ledsna.

https://www.sydsvenskan.se/2022-08-19/sjukskoterskan-gjorde-hjart--och-lungraddning-pa-den-skjutne-mannen

Flera besökare sprang och gömde sig i butiker, eller låste in sig på toaletter varifrån de larmade polis och tog kontakt med anhöriga.

https://www.sydsvenskan.se/2022-08-19/hundratals-flydde-i-panik-efter-skotten-pa-emporia

Detta visar att bra utbildning bland speciellt personal och även vi andra dödliga kan göra skillnad.

Stort tack till ALLA Ni som hjälpte till! 🌹🌹🌹 ❤️❤️❤️
Citera
2022-08-19, 22:39
Medlem
Groggnaks avatar
Snart 1000 inlägg och jag skulle tippa på att hälften av dessa diskuterar huruvida kroppen beter sig när man dör.
Citera
Medlem
Polackbruden ser inte jättedöd ut på Instagram. Postar att brutet hjärta. Ledsen för att hennes favoritbabbe gått bort.
Citera
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonslayerxoxo
Så en ynka skjutning i emporia = fullskaligt krig i Mexiko med knark arméer bättre beväpnade än Sveriges. Bra input 10/10
Tror ingen bryr sig om den nerbajsades död, visst! Han va med i en hojklubb men utöver det då hade han väl inte mer värde än något annat skäggbarn som skuttar runt i vårt avlånga land.
Citera
2022-08-19, 22:40
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Har läst det i över 50 inlägg här i tråden. Men inte sett det själv därför jag undrar.

Syns tydligt i bilderna här i tråden då han har gröna byxor på sig, fläckar både fram och där bak efter urin och avföring som släpptes i dödsögonblicket.
Citera
2022-08-19, 22:41
Medlem
Information om pressträff

Imorgon kommer det att anordnas en pressträff på Rättscentrum i Malmö klockan 10:15. Representanter från polisen och Malmö stad kommer att närvara vid pressträffen. Ingen föranmälan krävs
Citera
2022-08-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallykalle55
Polackbruden ser inte jättedöd ut på Instagram. Postar att brutet hjärta. Ledsen för att hennes favoritbabbe gått bort.

Vad är hennes insta?
Citera
2022-08-19, 22:42
Medlem
Citat:

Länka
Citera
2022-08-19, 22:43
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Den tråden finns det riktig substans i. Tack för länken,

Även i tråden jag postade tidigare, åtminstone dom sista sidorna där.

Att denna Clarionblue inte dykt upp i denna tråden än förvånar mig dock lite?

Denne önskade livet ur BO senast igår, och *poff* som det gick..
Citera
2022-08-19, 22:43
Medlem
Citat:

Vad heter hon på insta ?
Citera
2022-08-19, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sekretesshss5
Någon skriv tidigare att BO var 31 år, men när man kollar efter Sh@hin Am@ni står det att personer är 46? Har jag missuppfattat detta?

BO Shahin Gibril Amiri var född 30 mars 1991 och 31 år fyllda.

Shahin Amani är född 18 november 1975 och 46 år fyllda.
Senast redigerad av Knochenbrecher 2022-08-19 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in