Glada nyheter för hen som nu lyckats haffa han! Nu har han en ny liten stackare att manipulera medan han knullar runt på valturné.
Ööööhhhh.. om jag får spekulera lite... Min första gissning är den där Fallenkvi*t från SD's propagandaorgan Riks. Enligt snacket på stan så gillar han ju mycket yngre tjejer han kan maktspela emot, så det där är något värt att satsa sina surt förvärvade på. Hahahaha
Hur i helvete kan ni tro att han blivit tillsammans med Ebba? Finns inte en chans då Ebba är över hans nivå.
Clabbe" af Geijerstam däremot är inte speciellt konstigt. Enligt en källa jag har som jag litar på till 80% ska Clabbe och Jimmie träffats under sommaren flera gånger.
Det där stämmer inte riktigt. Clabbe ska haft en sommarflirt med Strandhäll.
Har man någon som helst social förmåga så inser man direkt att Buschan inte hade tagit i Jimmie med tång. Det finns ingen chans i världen att det är Ebba. Noll.
Tror du menar tvärtom, Jimmie skulle aldrig röra Ebba.
Sverigedemokraternas partiledare Jimmie Åkesson, 43, har träffat en ny kärlek.
Det berättar han i en personlig intervju med programledaren Lotta Bromé, som sänds i Mix Megapol på fredagseftermiddagen.
– Jag är lycklig, säger han.
15:30 börjar intervjun.
Varför bryr ni er ens om vem en annan är kär i?
För att han är känd?
För att han är SD?
Varför?
Upplys ett dumhuvud är ni snälla, varför bryr ni er ens?
Det där stämmer inte riktigt. Clabbe ska haft en sommarflirt med Strandhäll.
Ok. Det kan inte vara så att det är Strandhäll och Åkesson som har en relation? Hon gillar ju människor med psykisk ohälsa. Hennes ex man och även Morgan "dvärgen" Johansson.
Han kanske är kär i sig själv. Det har han iofs alltid verkat vara men under ytan har man alltid anat en ledsen men aggressiv pojke med mindervärdskomplex. Måhända har han nu, med rätt medicinering, lyckats påbörja en relation med sig själv.
Ni vänsterhjon är riktigt underhållande men samtidigt rätt äckliga i era elakheter. Tänk om man skulle spy lite galla över någon bög eller svart...då jävlar reser sig håret på era huvud.
Men ni är roliga det måste man ge er.