2022-08-19, 19:45
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Och vem sa att det skulle ha skett just den kvällen? Och bara för att det är en mindre person, så innebär det inte att den större personen kan bli eller vara misshandlad. Det har liksom inte något att göra med storleken.

TRAMS insinuerar/påstår du att Emil misshandlade lydia, du är fantastisk , tror du på riktigt att det inte skulle kommit fram i FUP eller rättegången,, du blir bara mer å mer löjlig i den här tråden, men det fattar du nog inte själv,, snart kommer väl madame å skriker om tunn FUP oxå

inga märken på Lydia förutom blåmärket på fingret som hon troligen fick av hagelbrakan, enligt FUP inga märken på Emil enligt FUP, så när tog denna misshandel som du försöker hitta på hände

du är inte ens .....usch

Tillägg: blåmärken/sårskador finns kvar på kroppen en/ett par veckor, så inget talar för det du påstår
Senast redigerad av BMC64 2022-08-19 kl. 19:51.
2022-08-19, 19:55
Avslutad
Citat:
Och vem sa att det skulle ha skett just den kvällen? Och bara för att det är en mindre person, så innebär det inte att den större personen kan bli eller vara misshandlad. Det har liksom inte något att göra med storleken.
Heffaklumpen garderade sig med hagelbrakaren, när hon gav sig på handen som gött henne. Inte fan har han misshandlat henne?! Sluta med era skeva vidriga smutskastningar.

Det var gorgen som slog Emil. Gorgen som kastade saker, slog sönder dörrar mm
En äcklig vandrande olycka.
Brandsläckaren som var tom... vad det nu spelar för roll....
Varför var den tom?

Om det är någon som ljuger så är det Du Lasse.

Du har gång på gång trott dig vara på styva linan och "rättat" människor
Ju mer du fäktar desto värre blir det.

Jag har talat om och visat info och hävisat till dina motsägelsefulla inlägg.

Du förstår visst inte att du gör bort dig?!

Att din mamma tycker du är en bra pojke hjälper föga ute i verkliga livet.

Du fortsätter med nonsens och käbbel.
Ulf blev en svettig historia...då bytet du ämne och börjar anklaga Emil och fan och hans moster för att ha misshandlat Lydia 🤣🤣🤣🤣 jo, tjena.

Vem vet, Lasse, kanske du får testa madrassen en dag?? Är det gummimadrass med papperslakan? Glöm inte kådisen om det skulle bli åka av
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-19 kl. 19:58.
2022-08-19, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
TRAMS insinuerar/påstår du att Emil misshandlade lydia, du är fantastisk , tror du på riktigt att det inte skulle kommit fram i FUP eller rättegången,, du blir bara mer å mer löjlig i den här tråden, men det fattar du nog inte själv,, snart kommer väl madame å skriker om tunn FUP oxå

inga märken på Lydia förutom blåmärket på fingret som hon troligen fick av hagelbrakan, enligt FUP inga märken på Emil enligt FUP, så när tog denna misshandel som du försöker hitta på hände

du är inte ens .....usch

Tillägg: blåmärken/sårskador finns kvar på kroppen en/ett par veckor, så inget talar för det du påstår

Jag ber dig läsa det man har skrivit, för i så fall bör även du fatta att det man pratar om har skett i mitten av april. Det var liksom då vid den tiden som hon (Hon som hyrde ut lägenheten i Farsta till Lydia) såh Lydia tillsammans med Emil och då även blåmärkena på Lydia. Och det var i samband med utflyttningen som Emil ska ha ringt henne.
Så det är alltså ingen som hänt den ödesdigra kvällen, eller ens den veckan.
2022-08-19, 20:27
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Jag ber dig läsa det man har skrivit, för i så fall bör även du fatta att det man pratar om har skett i mitten av april. Det var liksom då vid den tiden som hon (Hon som hyrde ut lägenheten i Farsta till Lydia) såh Lydia tillsammans med Emil och då även blåmärkena på Lydia. Och det var i samband med utflyttningen som Emil ska ha ringt henne.
Så det är alltså ingen som hänt den ödesdigra kvällen, eller ens den veckan.

OK så du vidhåller denna teori, låt mej då fråga igen eftersom du inte verkar förstå varför du är löjlig

1, Lydia blev misshandlad av Emil i april ?
2, Detta kom inte på tal i förundersökningen ?
3. Lydia hade ingen chans att undvika Emil efter detta ?
4. Så det var den utlösande faktorn till att hon mördade Emil ?
är det så jag ska tolka dej ? om så är fallet så är det TRAMS

Nädu lasse... löjlig du flyger inte högt i trovärdighet

Off topic: vi borde införa lag på alkolås på datorer i sverige
2022-08-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Heffaklumpen garderade sig med hagelbrakaren, när hon gav sig på handen som gött henne. Inte fan har han misshandlat henne?! Sluta med era skeva vidriga smutskastningar.

Det var gorgen som slog Emil. Gorgen som kastade saker, slog sönder dörrar mm
En äcklig vandrande olycka.
Brandsläckaren som var tom... vad det nu spelar för roll....
Varför var den tom?

Om det är någon som ljuger så är det Du Lasse.

Du har gång på gång trott dig vara på styva linan och "rättat" människor
Ju mer du fäktar desto värre blir det.

Jag har talat om och visat info och hävisat till dina motsägelsefulla inlägg.

Du förstår visst inte att du gör bort dig?!

Att din mamma tycker du är en bra pojke hjälper föga ute i verkliga livet.

Du fortsätter med nonsens och käbbel.
Ulf blev en svettig historia...då bytet du ämne och börjar anklaga Emil och fan och hans moster för att ha misshandlat Lydia 🤣🤣🤣🤣 jo, tjena.

Vem vet, Lasse, kanske du får testa madrassen en dag?? Är det gummimadrass med papperslakan? Glöm inte kådisen om det skulle bli åka av

Du som säger dig ha en sån lunta på Lydia, då har säkert namnet på den kvinna som hyrde ut lägenheten till Lydia. Då kan du själv kontakta henne för att höra att det man nu sagt stämmer, för hon har skickat sms på det liksom. Så ta inte mitt ord på det, ta hennes ord på detta, innan mordet ens skedde.
Jag är hemskt ledsen Mumsemuff över att saker inte stämmer för dig, dina lögner inte stämmer längre, för det gör dom ju inte, det har alla sett nu.
Ulf blev ingen svettig historia, inte alls faktiskt. Det blev väl närmast svettigt för dig då det du visade upp inte var någon skuld som du envist sa. Så du bevisade själv för alla att du ljög, så jag förstår att du blev svettig.
Min mamma lever inte längre, så henne behöver du inte snacka skit om tack!
Och återigen är du där med sex biten. Trodde du var vuxen nog till att förstå att man kan umgås utan att ha sex, men tydligen inte.
2022-08-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
OK så du vidhåller denna teori, låt mej då fråga igen eftersom du inte verkar förstå varför du är löjlig

Nädu lasse... löjlig du flyger inte högt i trovärdighet

Off topic: vi borde införa lag på alkolås på datorer i sverige

1. Ja kanske även mer.
2. Har ju påtalat innan hur dålig undersökningen varit.
3. Han hämtade hennes saker, packade upp saker hela tiden.
4. Det har man aldrig sagt.
Nä jag förstår att du ej förstår, så det är lugnt.
2022-08-19, 21:25
Avslutad
Citat:
1. Ja kanske även mer.
Det är Lydias ord, hur var det med flyttfirman då? Sönderslagen dörr (där också)
Lydia är lika trovärdig som dig, capten och loveangelie.
Ni är Lydias tre musketörer

Den ene är en vän sen 6 år, den andre känner inte Lydia, men är hör för att föra Emils talan? Och den tredje skulle bygga en framtid med "sin" Emil

Märkligt hur det kan komma sig att dessa tre musketörer kastar bajsmackor mot den som orkar våga protestera mot isprinsessans vänner..

Det är alla män, speciellt Emil, Mufit och Kimmo har fått kallduschar i tråden.
2022-08-19, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Tack.

För att gå över till en annan sak som jag sitter med, kanske du vet mer?

Ägaren till lägenheten i Farsta skriver bl.a i sms att hon blivit hotad av en man som ringer dit och säger att de ( han och Lydia) inte kan komma in i lägenheten.
Han ringer dit och skriker på fyllan i telefonen till ägarna.

Hon säger också att hon är orolig och att Lydia gått runt med blåmärken i ansiktet i flera veckor.

Detta låter ju inte så trevligt.

Antar att du läst?

Hur kommer det sig att du sitter med dessa sms? Kan du ta skärmdump o lägga upp dem här, annars blir det endast lösa påståenden.
2022-08-19, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är Lydias ord, hur var det med flyttfirman då? Sönderslagen dörr (där också)
Lydia är lika trovärdig som dig, capten och loveangelie.
Ni är Lydias tre musketörer

Den ene är en vän sen 6 år, den andre känner inte Lydia, men är hör för att föra Emils talan? Och den tredje skulle bygga en framtid med "sin" Emil

Märkligt hur det kan komma sig att dessa tre musketörer kastar bajsmackor mot den som orkar våga protestera mot isprinsessans vänner..

Det är alla män, speciellt Emil, Mufit och Kimmo har fått kallduschar i tråden.

Ja du har fortfarande inte fattat att det inte bara är Lydias ord. Här är det även ord från en som hyrde ut sin lägenhet till Lydia, och som dessutom inte var så glad för Lydia efter att hon sade upp lägnheten. Ändå kom hon med denna info, angående blåmärken, misshandel och hotande telefon samtal.
Jag har aldrig sagt något om någon flyttfirma.
Och låset borrades fortfarande upp av en låsfirma på inrådan från Polisen.
Du kan fortfarande inte läsa ser man.
Och fortfarande alla dessa lögner från dig...
2022-08-19, 21:35
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
1. Ja kanske även mer.

Ska jag upprepa frågorna , som du uppenbarligen inte vill svara på

å du dina emojis är rätt roande speciellt evil grin , den är ju liksom farlig
2022-08-19, 21:38
Medlem
BMC64s avatar
Vi tar dom igen, å denna gång vill jag ha svar som är baserade på fakta/bevis, inte jada koko göken ser göken

2022-08-19, 21:47
Avslutad
Citat:
Ja du har fortfarande inte fattat att det inte bara är Lydias ord. Här är det även ord från en som hyrde ut sin lägenhet till Lydia, och som dessutom inte var så glad för Lydia efter att hon sade upp lägnheten. Ändå kom hon med denna info, angående blåmärken, misshandel och hotande telefon samtal.
Jag har aldrig sagt något om någon flyttfirma.
Och låset borrades fortfarande upp av en låsfirma på inrådan från Polisen.
Du kan fortfarande inte läsa ser man.
Och fortfarande alla dessa lögner från dig...
Jahaja, det framkommer i fupen att Lydia slog sönder dörren och att en flyttfirma var involverad.
Hur var det med att hon polisanmält mannen till ägarinnan av lägenheten var det påståenden om, det har jag inte hittat ett enda bevis för.
Jäkla struligt för Lydia, hela tiden. Hur kan det komma sig? Alla är så dumma mot Lydia...

Hon kanske gillar bdsm? Eller sån där yoga där man är bunden, som hennes pappa utövade, han kanske gör det fortfarande?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in