2022-08-19, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Det där gänget har kört runt i stan hela sommaren.

arabgäng eller?
Citera
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Numer har jag ingen koll på MC-gängen i Skåne, men jag umgicks i kretsarna i min ungdom.

Däremot läser jag mycket om just kriminalfall och när det kommer till MC-gängens utveckling har jag ju förstått att det inte är samma klientel som på den tiden då jag kände folk inom den kretsen.

Är även många i tråden som har skrivit att han tillhör just Satudarah, och jag ser ingen anledning att inte tro på just den informationen.

I Malmö började det väl redan i början/mitten av 2000-talet i Brödraskapet Wolfback där inte många hade MC och där det var helt OK att ha invandrarbakgrund (inte bara Sverige/Finland i just Brödraskapets fall), där man kunde se sådana som Alex Ghara den äldre och Imad hända på sig västar när de festade loss på svartklubben Millenium på Norra Grängesbergsgatan och annat.
Citera
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Noterbart.

Både Aftonbladet, DN och givetvis SVT mörkar att mannen är död.

Man gör nu verkligen allt för att inte medelsvensson inte ska fatta hur allvarligt det är och att vi med denna skjutning har tangerat all time high.

Vi kan förvänta oss en liten notis i alla 3 av dessa medier först imorgon.

Polisen måste bekräfta. Vilket de gör först när anhöriga underrättas. Men blir väldigt konstigt, håller med. Missvisande att kalla det för mordförsök! Har absolut inget värde för allmänheten att rapportera andra omständigheter, vad folk känner osv. i det initiala skedet.
Senast redigerad av Xedome 2022-08-19 kl. 21:06.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Man ska inte smutskasta människor som just fallit offer för kulor från ett vapen.
Visa respekt för människolivet.

Det är skillnad på människor som jobbar , betalar skatt och sköter sig än folk som spenderar största delen av sina liv åt att förstora, stjäla och döda. Dom har ingen respekt för deras omgivning och alla oskyldiga människor dom skadar. Dom smakar på exakt likadan medicin som dom själva gett till folk.
Citera
2022-08-19, 21:05
Medlem
skadeläget på kvinnan? klarar hon sig?
Citera
2022-08-19, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Han softar 2,3 år sen han kan börja om nånstans utomlands du kan köpa 5,6 lägenheter från de pengarna sen Bara hyra ut e han Smart då vet han va han ska göra nu han har tid o planera i ungdomshem
Tyvärr är 15 åringar väldigt lätta att lura
Citera
2022-08-19, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
skadeläget på kvinnan? klarar hon sig?

Står i expressen att hon är allvarligt skadad, skadeläget ändras om någon timme. Till de värre eller bättre återstår att se. Kvinnan ska vara en familje/släktmedlem till Sh@hinsha eller till en av hans inre krets syster.

Det ska inte vara en kvinna som hamnat i korselden utan hon var med sällskapet.
Citera
2022-08-19, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kkkrain
@crimeswedeninvestigators på insta har lagt upp alla bilder & videos som har kommit ut från Emporia, vidriga bilder. VEM gör sånt här kommer aldrig förstå
Kan du lägga bilderna här till oss som inte har Instagram?
Citera
2022-08-19, 21:09
Medlem
Är flickvännen samma som han hade förut, hon fd paradisehotell eller vad det va? Har inte hängt med i Shahins dejtingliv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Tyvärr är 15 åringar väldigt lätta att lura

Bror man kan lura 15 åringar som e vanliga!
Men tro mig du vill inte ha en 18 åring efter dig när han kommer ut som gick i Emporia för o mörda denna kille har inga gränser han visste han kommer inte undan men gjorde det ändå!
Man blåser inte sånna bror bättre o betala de som gjorde beställningen har mycket mer pengar sen när han e ute har de e 100 gubbe som kan döda vem som helst för de igen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerli
arabgäng eller?
Antagligen inte. Kör runt på supermotard hojar och stegra lite. Stått vid Stortorget och torrgasat.
Citera
2022-08-19, 21:10
Moderator
Mappings avatar
Kanske, åtminstone tror jag minst 1-2 skjutningar till i Malmö innan valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in