Citat:
Ursprungligen postat av
ElonRuskprick
Majkgård som utgör ett hot mot en partiledare och framtida minister borde övervakas.
Tyvärr så är Majkgård är nog lika svår att övervaka som en rysk spion, hon lämnar inte många digitala fingeravtryck. Hennes gröna penna är inte digital och hennes gamla fax är inte lätt att hacka.
ursäkta, what?!! Hade du inte väl mycket otur när du fantiserade ihop detta inlägg?
Första missen är varför Majkgård skulle övervakas, och av vem? Jag tänker att polisen, som i första hand står för sådana uppdrag, har ganska väl väl upparbetade rutiner för att bevaka folk även utanför den digitala världen.
Alltså får man känslan av att du hänvisar att denna bevakning skulle ske av en icke statlig organisation. Som om en grupp människor plötsligt ansåg sig ha rätten att övervaka någon digital och på eget bevåg. Förstår du hur olaglig och omoraliskt det skulle vara.
Tänker du att du har rätt att hacka hennes fax menar du!
Andra missen, att försöka få det att Majkgård utgör ett hot mot framtida ministrar. Hur och vilka och vad skulle hennes syfte med det vara?
Att det inte finns några bevis för att Majkgård inte gjort något mot Esbjörns vilja är fullständigt irrelevant för dig. Det är så sjukt att detta förtal mot privatpersoner tillåts fortsätta sida upp och sida ner.
Vilken tur för er att jag så sällan svarar med samma mynt. Då hade det kunnat låta lite så här:
Det var väldigt oskönt att höra. Då kan hon påbörja operation total renovering huset. Polisen kommer nog att placeras hos Majkgård , med tanke på vilket hot för Majkgård säkerhet Ebba och Truls utgör. hennes säkerhet som partiledare.
Trul som utgör ett hot mot en partiledare och framtida minister borde övervakas.
Lyckligtvis så är Truls är lika lätt att övervaka som en utvecklingsstörd, han lämnar så många digitala fingeravtryck.
Jag tror förvisso att Ebbas pappa Truls är en större fara än Majkgård. Men jag vill understryka att den kursiva texten bara är exempel på hur det skulle låta om jag skrev på samma sätt som er.
Förövrigt är det något allvarligt fel på er. Hur kan ni hävda att Majkgård skulle utgöra ett hot för Ebba? Majkgård är en gammal tant. Dessutom, om Majkgård hade för vana att hota och utgöra en fara för någons liv. Är jag säker på att hon (precis som Ebba gör), funnits i straff registret.
Vän av ordning kan oxå fråga sig vad Majkgårds
(och min) förmåga att påverka valet har med Esbjörns och Ebbas hus affär att göra. Mindre än vad exempelvis Ebbas förtal har kan man tycka. Så skapa en egen tråd för det skitsnacket.
Jag tänker att om något påverkar valet så är det Ebbotarnas frenetiska skrivandet i denna tråd. Vem som helst som läste den skulle bli helt klart avskräckt från att rösta på Ebba.
Det är så patetiskt att ni tror att ni gör Ebba en tjänst genom att urskiljningslöst och massivt försvara henne här och på alla andra forum på nätet.
För vet ni, om man ständigt petar i en bajskorv så kommer den att fortsätt lukta skit. Men om man bara låter den ligga så torkar den snabbt, och blir doftfri.
Det är petar i bajs ni gör med alla era tusental inlägg till Ebbas försvar. Och ju mer ni petar ju mer illa luktar allt.
Om Ebba kör KD i botten nu, och de gör ett katastrof val. Då är det inte mitt Majkgård eller Esbjörns fel. Utan ni får helt och hållet själva ta på er skulden.
Men ni kör på lite som Ebba kör på i debatter. Skiter i rimlighet och logik och bara låter käften gå ( eller bara matar ut inlägg). Utan att någon sanning eller något av värde kommer ur Ebbas mun eller era inlägg. Ni och Ebba verkar hoppas att idiotin inte ska döljas av mängden av skitsnack.