Citat:
Ursprungligen postat av
Killer2142
Ryssalnd å Ukraina kom överens om att Ukraina inte ska gå med i Nato, vilket resulterade i att ryssland backade från kiev och håller sig till dem två områden där det bor många ryssar.
Kriget är typ över
Vad händer om det inte bor så många ryssar kvar på ockuperad mark om ett år ?
Om ockupanterna, hororna, tjuvarna och dom medelålders, nedsupna "männen" inte är önskvärda ?
Mmenar du verkligen att ryssfittor, ockupanter i ett annat land skulle nå några som helst framgångar, när dom aldrig gjort det innan ?
Börja med dig själv !