2022-08-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Dirlewanger
100% utpressat många oskyldiga!
Skulle tippa på minst 10 år.

Och dessa oskyldiga människor har haft barn som sett och upplevt detta, kanske under längre tid? Väldigt mycket skott avlossades och GM verkade inte bry sig om han åkte fast. Ett långt skott kanske men skulle inte utesluta teorin.
Citera
Medlem
Kesson123s avatar
Iamshaninamiri på Instagram? Har någon hackat han jag får upp ett meme konto typ
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELVA11ELVA
Träffade på denna skjutna snubbe vid lunch i Lund på Magistatsvägen vid Mc Donalds.

Han och en kvinna blev då rejält minhuggna av två män som säger rakt av, ni kommer inte överleva dagen.

Då hade jag ingen aning om vem han var. Men det var korrekt, han ser död ut.

Isåfall lär inte kvinnan som blev skjuten inne i centrumet varit fel måltavla.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Hört från polishåll att många av dessa coola snubbar sitter och stortjuter och kallar på mamma när de sitter inne på förhör.

Det är bara spel för gallerian så polisen ska sympatisera med dem, så fort de släpps är de ute och begår samma brott igen.

Polisen måste bli mer hårdhänta mot dessa individer.
Citera
2022-08-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Vad handlar det om för summor för att klippa ngn spm Shahin? 500 000?

Säkert men omöjligt enligt mig killen ser ut o va idiot vem ska ge han så mkt pengar efter han gjort jobbet han blir blåst o blir tvingad till göra skitjobb efter han kmr ut
Citera
2022-08-19, 19:50
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
100k & en tabbe och lite knark 100% kanske 50k t.o.m
Citera
2022-08-19, 19:51
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Förstår hur du menar och vill inte vara en besserwisser.
Men jag vill påstå att Malmö har ett flertal psyksjuka människor som har skjutvapen.
De som inte lyckas få vapenlicens, bor ändå i en stad där du får tag i ett skjutvapen väldigt enkelt.
O.t, jag vet. Men här kanske är någon som inte vet hur situationen i Malmö ser ut...
Räknar man gängkriminella generellt som psyksjuka så absolut. Men jag tror inte en person med ex vis psykos har sinnesnärvaro nog att skaffa ett skjutvapen innan ett rage.
Citera
Medlem
Citat:
Lär vara mycket mer? Eller? Han är/var ju en av de mest omtalade gängkriminella i Sverige med alla möjliga ligor som vill åt honom, tror på mer kanske upp mot 1,5 miljoner MINST, möjligtvis 2-3 miljoner.

Undra om det är flera nätverk som gått ihop för att ta honom.
Senast redigerad av OnTrackEight 2022-08-19 kl. 19:53.
Citera
Medlem
IamSosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostinflashback
Då står man och skriker? Gå där ifrån då

Vet att det är lönlöst att argumentera med någon som du, här på Flashback. Men du kan ju inte mena allvar, du kan läsa på om olika kroppsliga reaktioner som uppstår vid traumatiserande händelser, dessa är ofta ofrivilliga och kan inte styras över.
Citera
Medlem
farbrorpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är inte rättsläkare (Chocker) men kan tänka mig att man har högre grad av anföring och urinavgång om man utsätts för våld eller trauma pga adrenalinet.
Som vissa säger när de får adrenalin ”jag bajsar på mig”
Men bara en teori jag har. Som fåtölj-obducent
Det stämmer. Mördare brukar skita på sig exempelvis. Dock beror det i det här fallet på att kroppen har dött (alla muskler slutar att fungera). Nästan alla (i princip alla) tömmer tarm och blåsa vid sin död. Inte direkt trevligt men så är det. Det händer även vid naturlig död såsom hög ålder.
Citera
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bangbusen
Tror inte att det är rätt bild.
Bild i Helsingborgs Dagblad visar helt andra bilar på bilden!!!!!
https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/02dcc0a9-ac28-4c01-9a50-68384f409003.jpeg?fit=crop&w=640

Den bilden är ju när han "undersöks" - inte grips.
Citera
Medlem
Sjukhuset avspärrat i Malmös city. Flera polisbilar och blåa band överallt. - Helikopter hovrar över Möllan.

Att killen är 15 år betyder att det är en sk "småtting" - De är livsfarliga psykopater. Mördar för några plattor brass och lite cash. Inga konsekvenser. De vet hur mesiga våra politiker är. Familjen blir inte ens vräkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in