2022-08-19, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
Kan nog ändå konstatera att om Åkesson inte hade haft partipolitiken kombinerat med hans vikt så skulle han nog vara en oskuld idag.

Kan vara en dark horse som man minst anar.
Citera
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag trodde också att Lotta var "canceled" för gott.
Och jag trodde verkligen inte hon var något för Jimmie Åkesson, men där ser man 😁
Citera
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Vad är det som gör att han ser ut som en tattare menar du? välstruken, vit, snygg skjorta och ett par passande braller? Tycker han klär sig riktigt bra faktiskt. Men själv glider du väl runt i nypressad Hugo boss-kostym med gucciskor eller hur?
Han är ca tre nyanser mörkare i hyn än en normal ariersvensk.
Citera
2022-08-19, 16:40
Medlem
Sockerhalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShyPooper
Så Jimmie har en fäbless för mörka tjejer? Tycker hon är rätt lik hans ex till utseendet. Bara att gratulera. kanske därför han sett så avspänd men fokuserad ut i de senaste partiledardebatterna. Han får ett blåsjobb innan han går ut och känner sig som en kung

Han var ju fetare än nånsin i debatten igår i AB. Är man nykär blir det väl tvärtom.
Citera
2022-08-19, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Förhoppningsvis en judinna.
Hade varit bra med små judiska Jimmie.

Hon är både mörkhårig och har mörka ögon så helt svensk är hon nog förmodligen inte.
Citera
2022-08-19, 16:41
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Tror på detta. Jimmie är precis en sådan person jag hade kunnat tänka mig blir tillsammans med nån betydligt yngre Instagram-förmåga med småstadsblont hår, maxat smink och bilder på putande läppar och rumpa i tights.

Med andra ord så har han samma smak som många män i hans ålder. Det du beskriver låter som mitt ex till exempel och jag är nästan i Jimmies ålder (lite äldre) Ligger väl helt i linje med att Åkesson är "en man av folket" som gillar att campa, spela kubb och äta lövbiff med pompa och bea
Senast redigerad av Enzyme 2022-08-19 kl. 16:43.
Citera
2022-08-19, 16:45
Medlem
farbrorpsykoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rammsberg
Riks-Denice är det nog inte. Tjejen är bara 19 år, så det skulle innebära en skandal om Jimmie var ihop med henne. Fast Denice är jäkligt het, så jag som är äldre än Jimmie, skulle nog inte tacka nej till någon eller några närkontakter. Å andra sidan är jag inte partiledare, bara en kåtbock som alla andra.
Du stör dig inte på näsan!? Har lite svårt för hennes näsa.
Citera
2022-08-19, 16:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns det någon som på fullaste allvar tar det där seriöst? De är båda vuxna så det hade väl inte varit någon big deal om han dejtat henne.

Det är Åkesson. Även om vuxen hade det ju blivit ramaskri om han hade blivit ihop med en 19-åring. Nu yngre alltså men inom gränsen men kommer säkert kritik ändå.
Citera
2022-08-19, 16:48
Medlem
Rammsbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinku
Mycket antisemitiskt inlägg.
SD är ett pro-Israel parti och de behövs mer judar I Sverige mot muslimäcklen.
Jag älskar judar
+1 på den, även om jag kanske inte direkt älskar judar. Muslimer är inte riktigt min grej dock.

Någon skrev att Riks-Denice har en stor näsa. Det har hon, men hellre en rejäl och stabil kran än en liten körsbärsnäsa. Denice kan mycket väl vara judinna. Hon ser även ut att ha väl tilltagna och välformade tuttar, vilket kanske matchar näsan?
Citera
2022-08-19, 16:50
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Tror på detta. Jimmie är precis en sådan person jag hade kunnat tänka mig blir tillsammans med 1. nån betydligt yngre, 2. Instagram-förmåga med 3. småstadsblont hår, 4. maxat smink och 5. bilder på putande läppar och rumpa i tights.

Hur känner du till allt detta 1-5 utan att ens ha ett namn?
Citera
2022-08-19, 16:53
Medlem
madnesstookthems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Har för mig att han har finska rötter.

Det kanske är JÅ som försöker hångla upp Sanna i videon?
Citera
2022-08-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandgnuggarOligark
Undrar jag med. Han är bara omanlig utan energi och ser gay ut. Men jag tror nog han gillar att knulla billiga luder under sina mindre lyckade gamblingnätter med piller, kokain och Circle K-korvar.

Men jag kan ha fel. Kanske Jimmy är riktigt manlig bakom fasaden.

Utseendemässigt har JÅ åldrats som vin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in