2022-08-19, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Nä precis, dessvärre stämmer de uppgifterna angående Kimmo.
Men man blir föga förvånad när Mumsbulle ljuger så mycket, även om de uppgifterna "hen säger komma från statliga myndigheter". Jag menar, det är lätt kontrollerat, jag gjorde det idag genom att ringa Kronofogden. Och hör och häpna, Mumsebullemuffs uppgifter stämde inte.
Så när hen kan ljuga om en statlig uppgift, så kan hen med all säkerhet ljuga om alla de andra uppgifterna också, vilket jag vet han har gjort.
Men det är väl så när man inte har någon IQ att tala om, man förstår inte att folk kan kontrollera saker.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ulf är omnämnd i fupen.
En Ulf med efternamn, laddade upp ljudfilen från innan mordet.
Det efternamnet återfanns i den tjocka bibba som låg och tickade innan skadestånden till brottsoffrets anhöriga lagts till. Innan.
Jag började efterlysa info om kaosbruden asap, för att det lät så sjukt och sjukare blev det ju mer jag fann.
Att jag ens tog reda på de aktuella kronkalleskulderna, var för att Lydias påståenden i rätten om att hon hade typ 300 000 kvar, sen hästfiaskot. Hänger du med?
Hon fick ingen lägenhet, utan hänvisades till härbärge eller vandrarhem. Ungarna var hos Kimmo pga hennes oförmåga att klara av dem.
Hon hade csn, en påstådd dyr 2a hands lägenhet, som hon haft problem med hyresvärden, alla snubbar som varit dumma, dem verkar föröka sig.
Jag ville veta den faktiska skulden, inte konstigare än så, eftersom Lydia inte verkade vara trovärdig.
Hästgården som hon vid skilsmässan fick Kimmos del. Han hade säkrat sina bolag genom äktenskapsförord, så det var väldigt generöst av honom, hon hade ju en ny porregissör i bingen, så hon kände sig väl som riktigt smart och företagsam win-win?

Hur som haver. En Ulf fanns med bland alla återbetalningskrav, som hade samma namn som youtubeuppladdningssnubben, inlagt i tråden av loveangeli.. samma namn. Efter att ha läst "den dåliga tunna fupen" nämner Kimmo en Ulf. Har inte reflekterat över det tidigare. Det var dock skrivet i fetstil.
Jag efterfrågade om den mystiske Ulf, här, nyligen. Då bekräftar du att du känner honom och även Lydia, han är en vän till familjen. Uppenbarligen inte Kimmo och Lydia, eftersom han inte visste mer än namnet, att Müfit kanske visste mer, han hade nämnt denne Ulf som hjälpte Lydia.
Thats it. Ett namn i fetstil i fupen.

Förstår du händelsekedjan?
Du har anklagat mig för att ljuga.
Jag söker sanningen.
Lydias liv skiljer sig markant från andra människors.
Du själv har skrivit att "ni" gör allt för att tysta vissa saker, eller låta bli att berätta, eller spela med...

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nej, du presenterar inget underlag förutom dina påståenden. Samma förfarande som om jag skulle påstå att jag känner Palmes mördare, är en god vän med denne dessutom. Rent hittepå.

Relevant för mordet är självklart mördarens bakgrund, förehavanden och karaktär. Det är inget du kan ändra på.
Det är så det fungerar i verkligheten.
Faktum är att Lydia Barths historik är synnerligen intressant, som ett smörgåsbord, uppdukat för att avnjutas.
Det finns otroligt mycket som skulle behöva synas ordentligt, men resurserna inom rättsväsendet räcker inte till. Tyvärr.
Sen har vi preskribtionstiden, som gör sitt..

Hur vanligt det är att en 9-åring under 90-talet nyttjar droger och alkohol?

Hur vanligt är det att en 13-åring medverkar vid beväpnade rån, tillsammans med bla sin äldre pojkvän?

Hur vanligt är det att 14-15-åringar "får" eget boende av socialtjänsten och försörjer sig på "café"/nattklubb?

Hon har inte fullständiga betyg från grundskolan, utbildning på en folkhögskola, där missbrukare bla studerar/placeras, för att "bättra på" sina ofullständiga betyg, resulterar i ett "övergripande flum-betyg" synnerligen märkligt.
Dessa studier gjordes på inrådan och med hjälp av Kimmo, som kom att bli make nummer 2.

Make nummer 1 kom från utlandet, Lida, som hon hette då hon gifte sig för första gången och make 1 fick 2 barn, men det var inte maken som var biopappa till barn nummer 2, utan en "strandraggare" från en semestertripp när hennes förstfödde var liten.

Det vore önskvärt med någon som kan hjälpa till att fylla i alla tomrum i Lydias historik. Som jag förstått det, har hon aldrig varit singel, i egentlig mening...
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-19 kl. 16:44.
2022-08-19, 16:22
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Jepp, det har jag både läst och undrat över, verkligen. Och det är högst anmärkningsvärt att det inte har undersökts mer.

Instämmer!

Tycker också det är intressant att personen som sms'ar med lägenhetsinnehavaren frågar då om dessa blåmärken kanske är blåmärken som uppstått efter typ botox, fillers?

Men får då till svar: Absolut inte sådana blåmärken.

Man får uppfattningen när man läser att ägaren vill ha det till att hon blir misshandlad även om det ej skrivs ut ordagrant, så skrivs det på sådant sätt att man själv får räkna ut av det som sägs.
2022-08-19, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Instämmer!

Tycker också det är intressant att personen som sms'ar med lägenhetsinnehavaren frågar då om dessa blåmärken kanske är blåmärken som uppstått efter typ botox, fillers?

Man får uppfattningen när man läser att ägaren vill ha det till att hon blir misshandlad även om det ej skrivs ut ordagrant, så skrivs det på sådant sätt att man själv får räkna ut av det som sägs.

Ja jag har ju hört och sett dessa sms också tidigare. Och det är sådana saker som verkligen borde ha undersökt av polisen. Jag menar inte att det till 100% är orsaken till mordet, men det är till 100% något som borde ha undersökts. För helt plötsligt så kommer saker och ting i en annan dager.

Så det finns alltså helt utomstående personer som har sett Lydia med blåmärken, har hört Emil ringa och skälla på fyllan.
2022-08-19, 16:34
Avslutad
Citat:
Ja dina lögner slutar inte att upphöra eller förvåna en.
Läs det jag skrev till Kaptenspice tidigare: Dessutom tror jag de har tagit fel på person nu också. För den Ulf som jag känner till, han skickade in ett betalningsföreläggande i maj månad 2021, men eftersom Lydia betalade så fanns det ingen orsak att gå vidare. Så vem denna Ulf är som enligt registret skulle ha skickat in det 2019, vet jag inte. Men det är varje fall inte den Ulf som Kimmo nämnt i fupen.
Så du har hängt ut en ny oskyldig person nu. Och den Ulf som är med i fupen är inte den Ulf du lagt upp om nu. Så återigen har du ljugit och försöker släta över det med nya påhitt.
Ja, du kunde inte ens med google hjälp finna svaret på reklamen var för något.

Citat:
Din vana trogen ljuger du. Jag har inte sagt att Lydia hade betalt i maj -21.
Plocka fram det
.
Ser du nu? Det är dina inlägg.
2022-08-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ser du nu? Det är dina inlägg.

Är du totalt blind?
Vart står det när Lydia betalade?
Ulf skickade in betalningsföreläggandet i maj -21, det stämmer. Men det är inte samma som att Lydia betalade i maj. Är du helt blåst, tappad bakom en vagn eller vad tusan är ditt problem mer än att du fortsätter att ljuga som fan!
2022-08-19, 16:50
Medlem
Citat:
Instämmer!

Ja med tanke på hur vissa i tråden läser ens inlägg, lär de säkert tyda ovanstående rader som att ägaren misshandlade sig själv och fyllde arslet med botox.

Jag har ju tidigare sagt att hon hade blåmärken, så detta bekräftar ju bara det man hört tidigare.
2022-08-19, 16:54
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ja med tanke på hur vissa i tråden läser ens inlägg, lär de säkert tyda ovanstående rader som att ägaren misshandlade sig själv och fyllde arslet med botox.

Jag har ju tidigare sagt att hon hade blåmärken, så detta bekräftar ju bara det man hört tidigare.

Absolut av intresse!

Utöver det ska man komma ihåg att detta är skrivet före det tragiska mordet och detta skrivs faktiskt av en person som inte verkar gilla ngn utav dom.

Ps.Drog iväg några PM till dig. Titta på dom vid tid. D.s
2022-08-19, 17:02
Medlem
Citat:
Absolut av intresse!

Utöver det ska man komma ihåg att detta är skrivet före det tragiska mordet och detta skrivs faktiskt av en person som inte verkar gilla ngn utav dom.

Ps.Drog iväg några PM till dig. Titta på dom vid tid. D.s

Ja verkligen en opartisk person som yttrat detta ju.
Vilket gör det än mer intressant liksom. Åtminstone för oss i tråden som söker svar.
2022-08-19, 17:54
Medlem
Citat:
Ja jag har ju hört och sett dessa sms också tidigare. Och det är sådana saker som verkligen borde ha undersökt av polisen. Jag menar inte att det till 100% är orsaken till mordet, men det är till 100% något som borde ha undersökts. För helt plötsligt så kommer saker och ting i en annan dager.

Så det finns alltså helt utomstående personer som har sett Lydia med blåmärken, har hört Emil ringa och skälla på fyllan.
Smutskastning av offret fortsätter
Vidrigt
Hur många av hennes män har ni hängt ut nu som misshandlare...
Stackars Lilla mördarLydia😱🤑🤑
2022-08-19, 18:34
Medlem
BMC64s avatar
Intressant utveckling, så nu ska alltså 61 kg Emil ha misshandlat en 81 plus Lydia utan att själv få märken på kroppen,, sansa er nu , jädra stollar
2022-08-19, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Smutskastning av offret fortsätter
Vidrigt
Hur många av hennes män har ni hängt ut nu som misshandlare...
Stackars Lilla mördarLydia😱🤑🤑

Smutskastningen står du och dina med, så det får du själv ta ansvar för.
Och om man skulle tänka som du nu gör, så är ju alla hennes män både sexköpare, knarkare m.m.. Ja, det låter ju mycket bättre
Vi andra ställer frågor till vad vi vet. Vad ni gör, ja det vet i gudarna..
2022-08-19, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Intressant utveckling, så nu ska alltså 61 kg Emil ha misshandlat en 81 plus Lydia utan att själv få märken på kroppen,, sansa er nu , jädra stollar

Och vem sa att det skulle ha skett just den kvällen? Och bara för att det är en mindre person, så innebär det inte att den större personen kan bli eller vara misshandlad. Det har liksom inte något att göra med storleken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in