Citat:
Ursprungligen postat av
Judgment
Jag har aldrig påstått att jag är expert. Endast att det ni läser i västerländsk media inte är sanning, vilket du återigen förstår om du åker dit själv. Mina vänner har ingen agenda, det har ”experterna”.
Mina vänner berättar endast det de själva sett och hört antingen själva eller från släkt i dessa områden, de kunde inte bry sig mindre om jag trodde på vad som sades eller ej.
Jo, genom att du har suttit här i dagar nu och förtäljt ALLA andra om hur fel de har och hur rätt ENDAST du har, så har du definitivt framhävt, poserat och påstått dig själv vara expert. I allra högsta grad! Det är bara det att du är lite för trög, lite för blind, lite för dum, lite för subjektivt förstörd pågrund utav din tillhörighet, lite för....the list goes on, för att inte ens se dig själv i den mest uppenbara bortgörningen uatv dig själv. Tror du verkligen att vi alla här är lika korkade och inbilska som dig så att vi missar det eller att vi behöver det framställt i aftonbladet för att veta om det? Du har suttit i dagar och pissat på andra medlemmar här nu, från allt att de är från väst till att de är blinda och dumma, när sanningen är att den som vilsen är är du och ingen annan. Men det är ok att vara, räkna bara med att bli sedd, vilket du nu är. Håll dig till tråden och presentera lite RIKTIG fakta som jag ödmjukt frågade dig om för mer än en timme sedan. Att du skruvar saker åt ett håll för att undvika verkligheten gör dig verkligen inte mer trovärdig. Det krävs en utomordentligt naiv och korkad idiot till att se en spegel utan att se reflektionen den återger